Geduld dan..quote:Op maandag 12 januari 2015 12:08 schreef Lixue het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om met m'n schildpad onder een brug te gaan zitten, kan niet qua geld haha
in het schild bij je pad gaan wonen?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:08 schreef Lixue het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om met m'n schildpad onder een brug te gaan zitten, kan niet qua geld haha
Ik zeg toch niet dat t hondenhok buiten moet staan?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:09 schreef Lixue het volgende:
[..]
Bij wijze van.
[..]
Aaaw neee Bo mag gewoon in huis op de vloervervarming als het regent
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
in het schild bij je pad gaan wonen?
Okee. Succes!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
Ja okee nu ophouden mij te quoten hoor ik moet echt ff opruimen
sorryquote:
Joey zoekt altijd het koelste plekje op....die heeft het altijd warm. maar hij heeft dan ook een dubbele vachtquote:Aaaw neee Bo mag gewoon in huis op de vloervervarming als het regent
OKquote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
Schildpad met verhuisstressquote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geduld dan..
Bovendien scheelt t je toekomstige schildpad de stress van een verhuizing.
gewoon niet naar je computer kijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
Wat is daar grappig aan? Beesten snappen er echt niks van en vinden het niet tof als hun hok wordt opgepakt en in een auto gezet. En dat nieuwe huis ruikt en klinkt anders, lijkt me voor een hoop beesten gewoon niet tof.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:14 schreef crv het volgende:
[..]
Schildpad met verhuisstress![]()
overigens heeft Joey inderdaad verhuisstress gehad. die was echt kompleet van slag toen we 2 jaar terug verhuisden
Ja, jongens laat Lixue effies opruimen...quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
ik moest er meer om lachen omdat een schldpad zijn "huis" mee neemtquote:Op maandag 12 januari 2015 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Beesten snappen er echt niks van en vinden het niet tof als hun hok wordt opgepakt en in een auto gezet. En dat nieuwe huis ruikt en klinkt anders, lijkt me voor een hoop beesten gewoon niet tof.
als mens kun je er ook aardig gestresst van rakenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Beesten snappen er echt niks van en vinden het niet tof als hun hok wordt opgepakt en in een auto gezet. En dat nieuwe huis ruikt en klinkt anders, lijkt me voor een hoop beesten gewoon niet tof.
Ohja, tuurlijk. Niet aan gedacht.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef crv het volgende:
[..]
ik moest er meer om lachen omdat een schldpad zijn "huis" mee neemt
maar je hebt gelijk
ja want ze hebben geen pootjesquote:Op maandag 12 januari 2015 12:19 schreef Fha het volgende:
Zouden slakken dan ook bang zijn als ze lopen?
succesquote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
Zoiets?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:19 schreef Fha het volgende:
Zouden slakken dan ook bang zijn als ze lopen?
oh? wil je mijn sleutels?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef Lixue het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |