ik ook pas 4 bakjesquote:Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog niet wakker. Ik heb nog geen koffie gehad..
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zocht een leuke slowchatEn toen ik zag dat hier allemaal leuke FOK!(st)ers zaten dacht ik, ik glip gewoon even binnen
Is dit genoeg koffie?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog niet wakker. Ik heb nog geen koffie gehad..
[..]
Ik zocht een leuke slowchatEn toen ik zag dat hier allemaal leuke FOK!(st)ers zaten dacht ik, ik glip gewoon even binnen
uitsmijtersquote:
ik 6quote:
ik laat zulke groepen ook niet binnenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitsmijters
wilde ons zaterdag niet eens een cafe binnen laten.
alleen omdat 1 man verkleed was als french maid en met een stofzuiger rondliep
Ohquote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn foon loopt er op vast, dus ik denk van wel.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn foon loopt er op vast, dus ik denk van wel.
[..]
Ik heb er dik 4 jaar gewoond, telt dat? Ik zou zo weer teruggaan, als ik er werk zou vinden.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Lixue het volgende:
Maar ik ben dus de enige uit Twente? As always
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitsmijters
wilde ons zaterdag niet eens een cafe binnen laten.
alleen omdat 1 man verkleed was als french maid en met een stofzuiger rondliep
ja maar bij jou is ook niet echt een gewone kroegquote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik laat zulke groepen ook niet binnen
Hahaha waar ergens in Twente heb jíj gewoond dat je weer terug wiltquote:Op maandag 12 januari 2015 13:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb er dik 4 jaar gewoond, telt dat? Ik zou zo weer teruggaan, als ik er werk zou vinden.
Toen liep ie naakt?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar bij jou is ook niet echt een gewone kroeg
de stofzuiger hebben we daarna ook maar ergens achtergelaten en het pakje uitgetrokken
Volksbuurt in Almelo.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:11 schreef Lixue het volgende:
[..]
Hahaha waar ergens in Twente heb jíj gewoond dat je weer terug wiltSjezus
nee, dat had waarschijnlijk ook niet echt geholpen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:12 schreef Lixue het volgende:
[..]
Toen liep ie naakt?
Had dan iig die stofzuiger aan z'n slurf gehangen
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:12 schreef Lixue het volgende:
[..]
Toen liep ie naakt?
Had dan iig die stofzuiger aan z'n slurf gehangen
Heh waar is de Volksbuurt dan? Is dat die tokkiewijk achter het ROC?quote:
wie is ariana ?quote:
que?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:15 schreef Lixue het volgende:
[..]
Weet niet wat voor blikje tonijn vormig aanhangsel je moet hebben om dat te laten passen idd
Nope. Maar ik geloof wel dat ik bij terugkeer eerder naar Hengelo of (beter) Enschede zou gaan. Of Deventer, maar da's geen Twente meer.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:13 schreef Lixue het volgende:
[..]
Heh waar is de Volksbuurt dan? Is dat die tokkiewijk achter het ROC?
Ik woon zelf 2 dorpen verder maar ken dat niet haha
dank, heb je ook zonder melk ?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 enorme espresso voor meneer!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |