SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Nee dankje.quote:
Ik hoef geen FtM.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sapstengel en Deuce92 hebben wellicht interesse om met je vriend in contact te komen.
Aanbod staat.quote:
Goede neg richting No1. Als dat geen neuken wordt.quote:
Zou wel een modjob willen van Yvonne of Moblo.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
Users met notes komen niet eens in aanmerking voor een modjob
Ja.quote:
Oké, DM even pics.quote:
Deze kerel weet.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
Man, vrouw, shemale lijkt me ook wel spannend.
Vond haar lach eerst zo irritant, maar zou haar nu wel keihard volpompen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
Kan er niks aan doen maar heb crush op Chanel West Coast.
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok laatste
[ afbeelding ]
Dat je zoveel slechte gifjes hebt gezien dat je jankt van het lachen
Hey c_c ben jij dat op die plaatje?quote:
Echt hè. Hnnnnnng.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sowieso, lijkt me wel lekker om lazy dog erop te gaan die 2e.
Bij mij zou je sowieso buikkramp krijgen in elke positie want heb 28cm lange piemelquote:Op maandag 12 januari 2015 01:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg buikkramp van cowgirl![]()
.
Weet ook niet precies waarom![]()
#waarompostikdit.
Oh mooi dan komt lazy dog tenminste goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij mij zou je sowieso buikkramp krijgen in elke positie want heb 28cm lange piemel
Idd kom er wel doorheenquote:Op maandag 12 januari 2015 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh mooi dan komt lazy dog tenminste goed.
Geen leuke dokters deze morgen?quote:
Nee toch? Ff teruglezen, had toch echt maar 3 glazen op maar je weet nooit hoe zwaar het valt.quote:
Mja glas is niet echt goed voor je maag/darm stelselquote:Op maandag 12 januari 2015 10:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee toch? Ff teruglezen, had toch echt maar 3 glazen op maar je weet nooit hoe zwaar het valt.
Dad-jokes.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Mja glas is niet echt goed voor je maag/darm stelsel
b&f kan wel inpakkenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hmm, 3.0?
http://forum.dutchbodybui(...)enfitshop-nl-379318/
hey rayquote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hmm, 3.0?
Maar goed dat hij hier niet meer is, anders werd hij weer boos op degene die durft te schrijven over b&f.quote:
Ik zou voortaan maar omkijken als je een Thomosje aan hoort komenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:15 schreef kaasplankje het volgende:
ray had gwn nog veel groter kunne zijn als die goede whey had gepakt
Was dat nou gerond dan die hele B&F rel ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:16 schreef Champy het volgende:
Mijn B&F whey is bijna op gelukkig, ga ook maar bij XXL bestellen
Gerond?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Was dat nou gerond dan die hele B&F rel ?
Wat een droevige vertoningquote:
Ze zouden allebei gesloopt worden door een technisch goede vechter.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij had liever gezien dat die witte man zou winnen he
so feelzquote:Op maandag 12 januari 2015 12:45 schreef JaqenHghar het volgende:
Havermout met water. Lijkt net of je op deeg zit te kauwen.
Allemaal vrouwenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Deuce92 het volgende:
Hey c_c.
Je hebt toch Daddy issues? Lekker tussen de 50 plussers computeren.
Mmmm, lekkere gilfjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Allemaal vrouwen
Tot nu toe:
- Waar zit de m'n uitroepteken?
- wat zijn NAW-gegevens?
Jij wil ze vast wel uitleggen waar het uitroepteken zitquote:
Zal een uitschreewteken worden dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Jij wil ze vast wel uitleggen waar het uitroepteken zit
Niet echt uitroepteken maar iets anders![]()
Jij bent een mooie druif tussen de oude rozijnen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
"... En dan moet je daar op dubbelklikken"
"Hoe dubbelklik ik?"
Die lui weten links niet wat ze rechts doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hmm, wheywar3.0?
Riep iemand mij?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Deuce92 het volgende:
Hey c_c.
Je hebt toch Daddy issues? Lekker tussen de 50 plussers computeren.
niks gedaan..quote:I have quite a big problem and hope you guys can help me. My girlfriend went out to a "hen-party" the other night (for those not familiar, a party before one of her best mates got married) and they ended up back at her friends house where someone had organised a male stripper/whatever. I knew this would happen beforehand and, seeing as its a one-off thing and I trust(ed) my girlfriend I really wasn't too bothered.
However, at about 1am I (along with about ~25 other friends) was sent a "SnapChat" (essentially a digital self-destructing image) of my girl on her knees in front of the stripper (who was naked by this point). She swears that absolutely nothing untoward happened and it was just a bit of fun. I do believe her, one because I really doubt she'd do something like that and two because I'm pretty sure (?) most male strippers don't do anything physical with the people they perform for.
The reaction from almost everyone who received the image has been ridicule aimed at me and her, which I'm really annoyed about. So even if she didn't do what the image would imply (i.e. oral sex on the guy) people still think she did and it's made me look like a total idiot - but I feel bad for considering ending things considering I'm pretty certain she didn't do that.
my mate took a screenshot and sent me it:
Jen is awkwardly in front of the stripper on the RHS of the picture but you can't see what the hell is happening.
tl;dr: Girlfriend involved in near-miss infidelity situation, to end or not to end? How to proceed from here?
Updates: Talked/rowed with the girl who sent out the picture earlier. Apparently the girls were taking turns to do stuff to the guys but she swears to me that Jen was only joking around and moved away straight after this picture was snapped. She apologised again for making it look like something else. Jen is telling me the same story, that it was only meant to be a joke and that if the picture wasn't taken then there would've been no harm done. However I'm not sure if this girl is just telling me what Jen wants her to tell me, no one else at the hen party has responded to my texts yet, other than to say they don't remember Jen doing anything out of line (but they were all, presumably, hammered).
Jen has apologised for being caught out in such a provocative pose but is adamant she did nothing to the guy. The picture is still at the forefront of my mind though, it looks really bad and I don't get who to believe. Even if nothing happened, this has really screwed up our relationship, at least in the short-term, because everyone thinks it did.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:09 schreef stinkie het volgende:
Ik log ook weer eens in op DBB. Laatsten bezoek 11 juli 2005
Zelfs Papa beer zal er nu wel klaar mee zijn!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Netjes
3 of 4 keer per jaar onofficieel is nog beter dan niets iig.
De posts zijn van tijdens die whey gate, dus we kunnen nog altijd gewoon genept worden met data's maar ik geloof het wel
Whey van b en f zal nu ook,vast wel goed zijn en gechecktbgaannworden
Nog zo'n flater en ze kunnen dicht
Ze wou zelf gewoon een ander neuken zonder zich er schuldig over te voelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Open relatie > man maakt tinder > vrouw wordt boos
logic not even once
moet op ut strand shine toch straks met zomer?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:32 schreef kaasplankje het volgende:
weisman doe je cardio wrom ben je gek in je hoofd ofzo vriend
Hahah echt he, ook het eerste wat ik dacht. Die had al lang een ander op het oog.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze wou zelf gewoon een ander neuken zonder zich er schuldig over te voelen.
Hey David Hasselhofquote:Op maandag 12 januari 2015 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
moet op ut strand shine toch straks met zomer?
en hij heeft persoonlijk het IJzeren Gordijn neergehaaldquote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
wel lkkre wijven altijd bij hasselhof kkvette auto had hij ook
Yeah Baybayquote:
quote:
Sure, binnen 11 seconden ben je outquote:
Schijnt van niet he, fietsers kunnen slecht hardlopen en hebben bij het lopen dan ook een laag uithoudingsvermogenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
fietsers kunnen vast ook hard wegrennen
katten hebben een weerhaak penor dus weet niet of het heel fijn voeltquote:Op maandag 12 januari 2015 15:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik durf m daar niet te stellen, gaat over seks
Oke nou, m'n poesje is krols en loopt de hele tijd met d'r kont omhoog een beetje te bedelen om seks. Ik krijg er helaas echt moordneigingen van. Ook stinkt ze best wel.. gewoon naar hormoon..quote:
Gecastreerde ook?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
katten hebben een weerhaak penor dus weet niet of het heel fijn voelt
Hoe weet je dat ze niet in een gym komen? Genoeg mensen daar waaraan je niet kunt zien of ze liften.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
holy guacamole
maar de gymchicks zijn dus niet meer chicks die daadwerkelijk in een gym komen?
[/carboncor]
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke nou, m'n poesje is krols en loopt de hele tijd met d'r kont omhoog een beetje te bedelen om seks. Ik krijg er helaas echt moordneigingen van. Ook stinkt ze best wel.. gewoon naar hormoon..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Sterilisatie werkt het beste, heb ik met mijn kat ook gedaan. Die liep idd met haar kont in de lucht te miauwen de hele dag. Na sterilisatie geen last meer van gehad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke nou, m'n poesje is krols en loopt de hele tijd met d'r kont omhoog een beetje te bedelen om seks. Ik krijg er helaas echt moordneigingen van. Ook stinkt ze best wel.. gewoon naar hormoon..
Hoe kan ik haar laten stoppen
Toch is er vaak een bepaald maximum qua formaat. Tenminste bij mij in de gym wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze niet in een gym komen? Genoeg mensen daar waaraan je niet kunt zien of ze liften.
Dat weet ik inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Toch is er vaak een bepaald maximum qua formaat. Tenminste bij mij in de gym wel.
Natuurlijk zijn er wat starters, maar die blijven niet heel lang zo xl. Tenzij ze stoppen
Maar jij weet heus wel wat ik ermee bedoelde Deuce
Laten steriliseren zodra deze krolsheid voorbij is. Als je dat niet doet komt het om de zoveel weken terug, heb je kans dat ze ontsnapt en zwanger terug komt, is de poes diep ellendig (want ze wil dick maar krijgt het niet) en heeft ze meer kans op verschillende soorten kankers. Niet gaan rommelen met de poezenpil ofzo, gewoon mes erin.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Stonk ze ook zo? Je ruikt gewoon echt die hormoontjes aan d'rquote:Op maandag 12 januari 2015 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sterilisatie werkt het beste, heb ik met mijn kat ook gedaan. Die liep idd met haar kont in de lucht te miauwen de hele dag. Na sterilisatie geen last meer van gehad.
kan je niet gewoon je poesje vingerenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten steriliseren zodra deze krolsheid voorbij is. Als je dat niet doet komt het om de zoveel weken terug, heb je kans dat ze ontsnapt en zwanger terug komt, is de poes diep ellendig (want ze wil dick maar krijgt het niet) en heeft ze meer kans op verschillende soorten kankers. Niet gaan rommelen met de poezenpil ofzo, gewoon mes erin.
/catlady out
die foto's zijn inderdaad ehhh verhelderendquote:Op maandag 12 januari 2015 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
ja bij gecastreerd halen ze alleen de ballen weg niet de pener zelf
http://www.dierenkliniekw(...)o/kat/castratie.html
foto's zijn wel redelijk nsfw
Tenzij je dr ook weet te bevruchten helpt dat alleen voor de directe relief, denk ikquote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef Beach het volgende:
[..]
kan je niet gewoon je poesje vingeren![]()
![]()
weet niet of dat gaat, heb net nieuwe manicure gezet is misschien te scherpquote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef Beach het volgende:
[..]
kan je niet gewoon je poesje vingeren![]()
![]()
Mmmm, yeah bby.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tenzij je dr ook weet te bevruchten helpt dat alleen voor de directe relief, denk ik
Ik rook verder niks eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Stonk ze ook zo? Je ruikt gewoon echt die hormoontjes aan d'r.
Ik wil d'r wel laten helpen inderdaad, ze werd het 2 weken geleden voor het eerst en nu is het alweer bezig
Whehehe echt hequote:Op maandag 12 januari 2015 15:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
die foto's zijn inderdaad ehhh verhelderend
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je hebt toch een poes die wil ook al dick maar krijgt het niet
Hoe kan het ook andersquote:Op maandag 12 januari 2015 15:47 schreef fathank het volgende:
En voor de rest: snijden in een gezond beest.
"Ik wil een poes maar ik wil niet dattie natuurlijk gedrag vertoont"
Koop een knuffeldier in de speelgoedwinkel.
Die TT blijft ook gewoon zo hequote:Op maandag 12 januari 2015 15:44 schreef fathank het volgende:
FB / Hoeveel notes heeft Klokov? #6
Sap
Henk-rantsquote:Op maandag 12 januari 2015 15:47 schreef fathank het volgende:
Fucking Prinsessensyndroom. "Hebbe hebbe hebbe" maar ondertussen niet nadenken over het hoe en wat. En staat het je niet aan, hup mes erin. Fuck dat stelletje dierenbeulen.
Zo is natuur. Maar nee, laten we als mensheid maar weer denken dat we de natuur de baas zijn omdat het ons niet aanstaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:48 schreef JackieBrown het volgende:
e 2 weken krols laten zijn? Als je vriendin elke 2 weken ongesteld was zou je toch ook wel een ingreepje oid voorstellen?
Euh. Sterilisatie heeft bijzonder veel medische voordelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:47 schreef fathank het volgende:
Fucking Prinsessensyndroom. "Hebbe hebbe hebbe" maar ondertussen niet nadenken over het hoe en wat. En staat het je niet aan, hup mes erin. Fuck dat stelletje dierenbeulen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Verder heb ik altijd zwerfkatten gehad die bij mij een veel, veel beter leven hebben geleid dan wat ze anders te wachten stond, dus voel me niet aangesproken.
Gedomesticeerde katten hebben vrijwel niets meer te maken met natuur man. Als je wil bitchen, steek dan catterys en hondenfokkerijen in de fik.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo is natuur. Maar nee, laten we als mensheid maar weer denken dat we de natuur de baas zijn omdat het ons niet aanstaat.
Alsof ook maar 1 katteneigenaar uberhaupt over de medische voordelen van sterilisatie nadenkt. Het is gewoon pure gemakzucht. "Oh m'n kat wordt krols, hup mes erin. Dan doet ie tenminste niet meer zo raar".quote:Op maandag 12 januari 2015 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Euh. Sterilisatie heeft bijzonder veel medische voordelen.
Verder heb ik altijd zwerfkatten gehad die bij mij een veel, veel beter leven hebben geleid dan wat ze anders te wachten stond, dus voel me niet aangesproken.
Nee je kat hou je maar lekker binnen zodat de buurt er geen last van heeft. Jij wil een kat prima, hou em dan ook lekker bij jezelf. Maar nee, het beest is niet te houden omdat ie krols is dus zetten we de schaar er maar in.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gedomesticeerde katten hebben vrijwel niets meer te maken met natuur man. Als je wil bitchen, steek dan catterys en hondenfokkerijen in de fik.
Want ben je er dan wel voor om katten buiten te laten? Lijkt me wel, gezien je "dat is natuur"-argument. En dan dus een miljoen kittens over die in asiels zitten of gaan zwerven?
Daarom neem ik ook geen kat.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
gwn opensnijden en leegrukken dat beest jij wil toch ook niet in de stank zitten
precies, heb een kat voor de gezlligheid hoor niet voor al die pokkeherrie hele dag en avond. Moet ook slapen :squote:Op maandag 12 januari 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
gwn opensnijden en leegrukken dat beest jij wil toch ook niet in de stank zitten
ik wil niet dat ze zwanger word, ze is nog maar heel klein en tenger dat kan ze echt niet aan. Wil ook niet dat ze helemaal aan gort geneukt wordt door een grote katerquote:Op maandag 12 januari 2015 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je haar niet gwn ff wingcatten buiten op straat ofzo
Oh dus dat mensen het dier z'n natuurlijke behoefte om rond te dwalen (bij katers meerdere km's) ontzeggen om zo mensen niet tot last te zijn moedig je aan, maar dat die mensen een andere behoefte op veilige en voor de kat prettigere wijze afkappen om mensen niet lastig te vallen is dierenmishandeling. Beetje dubbel he.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee je kat hou je maar lekker binnen zodat de buurt er geen last van heeft. Jij wil een kat prima, hou em dan ook lekker bij jezelf. Maar nee, het beest is niet te houden omdat ie krols is dus zetten we de schaar er maar in..
Die kat was er niet geweest als er geen kattenfokker was geweest die dat beest in de markt heeft gezet omdat er mensen zijn die zonodig een kat willen.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dus dat mensen het dier z'n natuurlijke behoefte om rond te dwalen (bij katers meerdere km's) ontzeggen om zo mensen niet tot last te zijn moedig je aan, maar dat die mensen een andere behoefte op veilige en voor de kat prettigere wijze afkappen om mensen niet lastig te vallen is dierenmishandeling. Beetje dubbel he.
ingrid wil ze wel geloof ikquote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
fathank moet geen kinderen nemen nee
nog meer manlets? no thanxquote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb een vriendin zonder kinderwens, dus wees niet bang. Maar mocht er onverhoopt toch een kleine Henk ter wereld komen dan zal dat de allergrootste eindbaas aller tijden worden. Henk 2.0 zeg maar.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Neem ook maar geen vriendin dan, je lijkt me geen type voor 18 kinderen.
Jij ook niet, of trap je ze vol met ritalin als ie een keer door de kamer stuitert?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
Ja, en als de regering niet zo laks was geweest met z'n immigrantenbeleid hadden we een hoop problemen die we nu hebben niet gehad. Neemt niet weg dat het probleem er nu is. Terug in de tijd gaan is een beetje moeilijk. En again: m'n punten gaan net zo hard op voor ex-zwerfkatten.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Die kat was er niet geweest als er geen kattenfokker was geweest die dat beest in de markt heeft gezet omdat er mensen zijn die zonodig een kat willen.
Zit daar een upgrade in naar 6' masterrace?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin zonder kinderwens, dus wees niet bang. Maar mocht er onverhoopt toch een kleine Henk ter wereld komen dan zal dat de allergrootste eindbaas aller tijden worden. Henk 2.0 zeg maar.
ja mangquote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zit daar een upgrade in naar 6' masterrace?
Arme kleine henk zal maar een keer aan pappa vragen of hij een huisdier mag, gelijk een preek van 2 uur lang over 'de natuur'.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin zonder kinderwens, dus wees niet bang. Maar mocht er onverhoopt toch een kleine Henk ter wereld komen dan zal dat de allergrootste eindbaas aller tijden worden. Henk 2.0 zeg maar.
Goeie vergelijking wel. Mevrouw JB is toch niet gedwongen door de regering om een kat in huis te nemen of wel?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en als de regering niet zo laks was geweest met z'n immigrantenbeleid hadden we een hoop problemen die we nu hebben niet gehad. Neemt niet weg dat het probleem er nu is. Terug in de tijd gaan is een beetje moeilijk. En again: m'n punten gaan net zo hard op voor ex-zwerfkatten.
Ik gok van niet. Ingrid is 1.70mquote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zit daar een upgrade in naar 6' masterrace?
Huisdier neemt ie maar als ie op zichzelf woont. Uitzondering: Konijn. Kan ie gelijk leren slachten.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Arme kleine henk zal maar een keer aan pappa vragen of hij een huisdier mag, gelijk een preek van 2 uur lang over 'de natuur'.
wat denk je zelfquote:Op maandag 12 januari 2015 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Henk, ben je zo'n van-vaccineren-krijg-je-autisme-hippie?
Oh en op welke niet natuurlijke wijze dacht je dat te voorkomen dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
In ieder geval niet door te gaan snijden in een gezond lichaam. Al heb ik daar wel eens over nagedacht om bij mezelf te laten doen. Maar voor je 30e krijg je dat praktisch niet rond bij de huisarts.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh en op welke niet natuurlijke wijze dacht je dat te voorkomen dan?
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:06 schreef MsMessy het volgende:
Oh en op welke niet natuurlijke wijze dacht je dat te voorkomen dan?
Je hebt zelf kinderen man, die doen exact hetzelfdequote:Op maandag 12 januari 2015 16:10 schreef stinkie het volgende:
Katten moeten dood. Period. Gore kutbeesten. Teringherrie 's nachts, schijten op mijn spullen. Dood.
En dan beperk ik me nog even tot die kutbeesten die hier in huis wonen
na je 30 doen vooral vrouwelijke huisartsen er nog steeds moeilijk over.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
In ieder geval niet door te gaan snijden in een gezond lichaam. Al heb ik daar wel eens over nagedacht om bij mezelf te laten doen. Maar voor je 30e krijg je dat praktisch niet rond bij de huisarts.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:10 schreef stinkie het volgende:
Katten moeten dood. Period. Gore kutbeesten. Teringherrie 's nachts, schijten op mijn spullen. Dood.
En dan beperk ik me nog even tot die kutbeesten die hier in huis wonen
eerst foto van je voeten sturen zodat ik weet waar ik mee werkquote:Op maandag 12 januari 2015 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee maar donatie is altijd welkom
ik doe geen luiers of kattenbakken. Kattenvoer overigens ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt zelf kinderen man, die doen exact hetzelfde![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:11 schreef seto het volgende:
[..]
eerst foto van je voeten sturen zodat ik weet waar ik mee werk
Met de neus erin drukken zodat ze het lerenquote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef kaasplankje het volgende:
heb je ze aan hun eige3n stront late ruiken stinkie?
zijn niet mijn katten. Came with the package. Helaas worden die krengen steeds vervangen 'want de kinderen'. 2 van de originele en 1 nieuwe zijn al kapot.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]hoe kan je zo'n hekel krijgen aan je eigen katten man
Ja als er wat kapot is of ergens op gepoept ben je even boos, maar daarna komen ze zo lief knuffelen enzo dan is dat toch weer vergeven en vergeten?
enig idee hoe je een hond zindelijk krijgt?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef kaasplankje het volgende:
gewoon in een doos zetten. Eigen nest niet bevuilen enzo.quote:
Dus je laat je vrouw/vriendin tot voorbij haar 50ste lekker een bak aan chemische troep in haar lijf gooien.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
In ieder geval niet door te gaan snijden in een gezond lichaam. Al heb ik daar wel eens over nagedacht om bij mezelf te laten doen. Maar voor je 30e krijg je dat praktisch niet rond bij de huisarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je kinderen zaten in een doos, tussen hun eigen feces en urine??quote:Op maandag 12 januari 2015 16:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon in een doos zetten. Eigen nest niet bevuilen enzo.
Honden![]()
Eeuwig trouw, kilometers lopen.
ja. Dat noemen ze een maxicosiquote:Op maandag 12 januari 2015 16:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dus je kinderen zaten in een doos, tussen hun eigen feces en urine??
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus je laat je vrouw/vriendin tot voorbij haar 50ste lekker een bak aan chemische troep in haar lijf gooien.
Ik maak die keuze niet voor haar. En ik probeer al helemaal geen gedragsverandering te bewerkstelligen. In tegenstelling tot de sterilisatie van een krolse poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Je bent zelf debiel.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar mannen die boos kunnen worden om hoe dieren behandeld worden zijn dan wel weer sexxi. Hart voor de wereld enzo. Hoe debiel hun standpunten ook zijn.
Ja maar hoe dan ook is het beter voor die poes. Die krolsheid is vermoeiend voor haar en frustrerend. Ze valt af, is rusteloos etc. Het enige wat helpt is bevrucht worden en dat is ook het enige wat ze wil. Dat gaat niet gebeuren, aangezien ze daar én te jong voor is én ik niet ga bijdragen aan nog meer dieren op straat/in het asiel.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik maak die keuze niet voor haar. En ik probeer al helemaal geen gedragsverandering te bewerkstelligen. In tegenstelling tot de sterilisatie van een krolse poes.
En jij denkt dat de pil geen veranderingen teweeg brengt?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik maak die keuze niet voor haar. En ik probeer al helemaal geen gedragsverandering te bewerkstelligen. In tegenstelling tot de sterilisatie van een krolse poes.
Waar het me om gaat is dat veel mensen zonder nadenken zo'n beest in huis nemen, en op het moment dat het ze niet aanstaat pats boem naar de dierenarts mes erin. Want je maakt mij niet weissman dat het gemiddelde kattenvrouwtje uberhaupt heeft nagedacht over de vermindering van de kans op kanker.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan ook is het beter voor die poes. Die krolsheid is vermoeiend voor haar en frustrerend. Ze valt af, is rusteloos etc. Het enige wat helpt is bevrucht worden en dat is ook het enige wat ze wil. Dat gaat niet gebeuren, aangezien ze daar én te jong voor is én ik niet ga bijdragen aan nog meer dieren op straat/in het asiel.
Daarnaast verminder je de kans op kanker en andere complicaties.
Vind je het dan echt nog steeds zo erg?
Begrijpend lezen is te moeilijk voor je?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En jij denkt dat de pil geen veranderingen teweeg brengt?
Ik snap wat je bedoelt maar ook al staan die mensen er niet bij stil, die voordelen blijven er toch voor dat dier, dan maar onbewust.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar het me om gaat is dat veel mensen zonder nadenken zo'n beest in huis nemen, en op het moment dat het ze niet aanstaat pats boem naar de dierenarts mes erin. Want je maakt mij niet weissman dat het gemiddelde kattenvrouwtje uberhaupt heeft nagedacht over de vermindering van de kans op kanker.
Al onze andere katten waren niet gesteriliseerd, behalve mijn huidige poes en ook pas na de eerste bevalling. Schoot niet echt goed op met d'r kinders. Van het krols worden had ik nooit last eerlijk gezegd, bij geen enkele poes.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof ook maar 1 katteneigenaar uberhaupt over de medische voordelen van sterilisatie nadenkt. Het is gewoon pure gemakzucht. "Oh m'n kat wordt krols, hup mes erin. Dan doet ie tenminste niet meer zo raar".
Een week tot 3 weken geduld hebben en anders laten helpen.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Had de een een strap-on ofzo?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:42 schreef JackieBrown het volgende:
Ik had twee zusterkonijnen waarvan de een de ander dagelijks verkrachtte. Het rapeslachtoffertje kreeg er helemaal stress en haaruitval van.
Heb ze laten steriliseren en daarna waren ze allebei gelukkig en rustig en konden ze goed met elkaar overweg.
#anti hormonen
Hahaha nee maar ze deed wel de beweging, inclusief in de nek bijten enz. Punt is dat het onvrijwillig was.quote:
Ik dig je ui swek.quote:
Daar zijn zat andere topics voor.quote:
Na mijn magnum opus The Bootyning heb ik niet meer zoveel zin daarin. Was fokking veel werk.quote:
Volgensmij heb je mij nog niet voorgesteld aan je sugarwalls.quote:[imghenbtp://i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op maandag 12 januari 2015 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben het wel met je eens dat er te makkelijk over dieren wordt nagedacht hoor Henkie. M'n zus, met wie ik toch al niet om kan gaan, deed na 2 maanden de kittens weg want bleek toch meer werk dan ze dacht. Heeft het kreng geweten ook.
Mij ene kat was een ex-zwerfkitten en de ander heb ik zelf uit de sneeuw geplukt toen hij zo'n animal planet uitgemergeld zielepietje was. Nog een ontstoken klauw aan overgehouden ook.
Squat +DL gaat lekker. Bench begint nu te stallen na een goede run. OHP nvm.quote:
We've met before.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Volgensmij heb je mij nog niet voorgesteld aan je sugarwalls.
Mcnulty aangenaam.
Nomsayyyinquote:
Nee dat is Deuce toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee volgens mij is de consensus nu desperate zeug
Recht door zeequote:
Heb je toevallig 500 dollar uitgegeven om zooi op haar wishlish te kopen?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef McNulty het volgende:
IrCute is fokking leuk trouwens. Had haar video gezien. Lichte crush nu.
lkkr smatje tochquote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef McNulty het volgende:
Is dat deze chick? http://instagram.com/thatgirlwholifts/ Cupcakes gehalte is hoog.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef McNulty het volgende:
Nopequote:Op maandag 12 januari 2015 17:17 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Is dat deze chick? http://instagram.com/thatgirlwholifts/ Cupcakes gehalte is hoog.
500 dollar uitgeven aan een meisje die nog niet aan mijn piel heeft gezeten. Not even 1ce.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je toevallig 500 dollar uitgegeven om zooi op haar wishlish te kopen?
Dan was het Montelly.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
500 dollar uitgeven aan een meisje die nog niet aan mijn piel heeft gezeten. Not even 1ce.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey nulty was jij nou neger? Men zegt dat jungle fever epische gevolgen heeft. Klopt dat, of eindig ik gewoon alleenstaand met een baby?
Whats that? Hendsum pako.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Drinky het volgende:
Zonder k/d ratio te weten kun je weinig zeggen over een gamerchick.
IrCute is het aantrekkelijkste meisje in deze reeks. Hoewel Crip ookwel goede facial aesthetics heeft.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:22 schreef seto het volgende:
kreeg wel lichte crush op ircute d'r boezem in dat unboxing filmpje, wel de beste in deze reeks denk ik
no creeper
Crip is een retard.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
IrCute is het aantrekkelijkste meisje in deze reeks. Hoewel Crip ookwel goede facial aesthetics heeft.
Crip is tof. Ik heb me krom gelachen toen ze onze gym-speak overnam. Mag haar wel.quote:
Vrouwen mogen niet stemmen.quote:
en zeker niet die hoofddoeken die hier rondlopen.quote:
daar juist nou niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef Beach het volgende:
hey stinkie ik dacht dat ze in gouda wel toleranter waren
groetjes uit korte akkeren
ga jij nou de hoofddoek verdedigen? Echt? Zie je wel, je draagt 'm nog hequote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Stinkie pls. Niet uit de hoogte doen. Met je viva-leven.
FB / Hoeveel notes heeft Klokov? #6quote:Op maandag 12 januari 2015 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die TT blijft ook gewoon zo hehad verwacht dat een modje hem wel aanpaste
IK DACHT DAT JE MIJ ER ONDER SCHAARDE.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
ga jij nou de hoofddoek verdedigen? Echt? Zie je wel, je draagt 'm nog he
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
FB / Hoeveel notes heeft Klokov? #6
Hij is gesloten door Yvonne. Ze had net zo makkelijk de TT kunnen aanpassen. Denk dat ze beter mij admin kan maken.
Ga haar scharen.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JE MIJ ER ONDER SCHAARDE.
ik loop eindelijk de kleedkamer in na m'n dienst, maar de schoonmaakster staat in een hoekje te huilen. Nu zit ik dus op m'n telefoon te rommelen tot ik zin krijg om te vragen wat er is
maak wat rommel. Dan heeft ze wat te doen. Afleiding, gedachten verzetten enzoquote:Op maandag 12 januari 2015 19:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JE MIJ ER ONDER SCHAARDE.
ik loop eindelijk de kleedkamer in na m'n dienst, maar de schoonmaakster staat in een hoekje te huilen. Nu zit ik dus op m'n telefoon te rommelen tot ik zin krijg om te vragen wat er is
niet weten wat k/d isquote:
Vriend van 2 jaar heeft het uitgemaakt via sms. De klootzak. Om haar daar van af te leiden zou ik in een hoekje moeten gaan poepen, maar ik hoefde niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
maak wat rommel. Dan heeft ze wat te doen. Afleiding, gedachten verzetten enzo
Best een jong vriendje danquote:Op maandag 12 januari 2015 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend van 2 jaar heeft het uitgemaakt via sms. De klootzak. Om haar daar van af te leiden zou ik in een hoekje moeten gaan poepen, maar ik hoefde niet.
Hier een katje voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik googlede op gimp-mask omdat ik een voorbeeldje nodig had en nu heb ik filmpjes van kittens en puppies nodig om m'n hersenen schoon te spoelen![]()
[ afbeelding ]
Jezus Klokov, je wordt nu echt zo'n draaideurcrimineel.quote:
Is die van Slipknot?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik googlede op gimp-mask omdat ik een voorbeeldje nodig had en nu heb ik filmpjes van kittens en puppies nodig om m'n hersenen schoon te spoelen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja echt fucked upquote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja ik was vergeten hoe fucked up die band was
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef Drinky het volgende:
ik viel net in slaap voor 2 uur en droomde opeens over dat ik in rusland zat en een ural met mijn projectgroepje had gehuurd toen gingen we naar een restaurant maar dat bleek een chique striptent te zijn achter mij een jongen, nederlandse, die mij vertelde dat hij aan de xtc zat voor ik het wist waren wij aan het vechten maar ondanks mijn boksskills sloeg ik alles mis ondertussen had ik een mes gepakt (weet niet van waar) en bedreigde de hele club maar niemand leek onder de indruk dus ik liep weg en gaf het mes aan een stripper en toen ik naar buiten wilde lopen hielden bewakers mij tegen, ze zeiden iets in hun oortje ik zette het op een lopen maar werd overal achtervolgd en opeens kwam er een grote gast die harder kon sprinten dan usain bolt en boksbeugels omhad maar hij sloeg me niet beetje bij beetje vroeg ik steeds mensen waarom ik hier zat en dat kwam dus door het mest wat ik mee had gebracht want dat was erg speciaal ik kon net bij de aftandse ural komen en zette het op een vluchten kwam een open top politieauto tegen dus ik tegen die wouten praten maar zij hadden gewoon cocktails en werden bestuurd door zo'n gangster uiteindelijk heb ik de gangsters gewoon mijn mest gegeven en toen kreeg ik de twitter van een doofstomme chick die me wel zag zitten.
Waarom deze kanker voor jullie?
Omdat in die 2 uur mijn brein wel energie voor deze shit had maar geen energie om te squatten.
is fathank je dealerquote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef Drinky het volgende:
ik viel net in slaap voor 2 uur en droomde opeens over dat ik in rusland zat en een ural met mijn projectgroepje had gehuurd toen gingen we naar een restaurant maar dat bleek een chique striptent te zijn achter mij een jongen, nederlandse, die mij vertelde dat hij aan de xtc zat voor ik het wist waren wij aan het vechten maar ondanks mijn boksskills sloeg ik alles mis ondertussen had ik een mes gepakt (weet niet van waar) en bedreigde de hele club maar niemand leek onder de indruk dus ik liep weg en gaf het mes aan een stripper en toen ik naar buiten wilde lopen hielden bewakers mij tegen, ze zeiden iets in hun oortje ik zette het op een lopen maar werd overal achtervolgd en opeens kwam er een grote gast die harder kon sprinten dan usain bolt en boksbeugels omhad maar hij sloeg me niet beetje bij beetje vroeg ik steeds mensen waarom ik hier zat en dat kwam dus door het mest wat ik mee had gebracht want dat was erg speciaal ik kon net bij de aftandse ural komen en zette het op een vluchten kwam een open top politieauto tegen dus ik tegen die wouten praten maar zij hadden gewoon cocktails en werden bestuurd door zo'n gangster uiteindelijk heb ik de gangsters gewoon mijn mest gegeven en toen kreeg ik de twitter van een doofstomme chick die me wel zag zitten.
Waarom deze kanker voor jullie?
Omdat in die 2 uur mijn brein wel energie voor deze shit had maar geen energie om te squatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |