Zelfs Papa beer zal er nu wel klaar mee zijn!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Netjes
3 of 4 keer per jaar onofficieel is nog beter dan niets iig.
De posts zijn van tijdens die whey gate, dus we kunnen nog altijd gewoon genept worden met data's maar ik geloof het wel
Whey van b en f zal nu ook,vast wel goed zijn en gechecktbgaannworden
Nog zo'n flater en ze kunnen dicht
Ze wou zelf gewoon een ander neuken zonder zich er schuldig over te voelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Open relatie > man maakt tinder > vrouw wordt boos
logic not even once
moet op ut strand shine toch straks met zomer?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:32 schreef kaasplankje het volgende:
weisman doe je cardio wrom ben je gek in je hoofd ofzo vriend
Hahah echt he, ook het eerste wat ik dacht. Die had al lang een ander op het oog.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze wou zelf gewoon een ander neuken zonder zich er schuldig over te voelen.
Hey David Hasselhofquote:Op maandag 12 januari 2015 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
moet op ut strand shine toch straks met zomer?
en hij heeft persoonlijk het IJzeren Gordijn neergehaaldquote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
wel lkkre wijven altijd bij hasselhof kkvette auto had hij ook
Yeah Baybayquote:
quote:
Sure, binnen 11 seconden ben je outquote:
Schijnt van niet he, fietsers kunnen slecht hardlopen en hebben bij het lopen dan ook een laag uithoudingsvermogenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
fietsers kunnen vast ook hard wegrennen
katten hebben een weerhaak penor dus weet niet of het heel fijn voeltquote:Op maandag 12 januari 2015 15:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik durf m daar niet te stellen, gaat over seks
Oke nou, m'n poesje is krols en loopt de hele tijd met d'r kont omhoog een beetje te bedelen om seks. Ik krijg er helaas echt moordneigingen van. Ook stinkt ze best wel.. gewoon naar hormoon..quote:
Gecastreerde ook?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
katten hebben een weerhaak penor dus weet niet of het heel fijn voelt
Hoe weet je dat ze niet in een gym komen? Genoeg mensen daar waaraan je niet kunt zien of ze liften.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
holy guacamole
maar de gymchicks zijn dus niet meer chicks die daadwerkelijk in een gym komen?
[/carboncor]
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke nou, m'n poesje is krols en loopt de hele tijd met d'r kont omhoog een beetje te bedelen om seks. Ik krijg er helaas echt moordneigingen van. Ook stinkt ze best wel.. gewoon naar hormoon..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |