Ja, maar dan heb je het over de verkochte voorraad. Dat is niet waar ik op doel. Ik doel echt op de voorraad die ze nu hebben teruggestuurd. Ik vroeg me af wat daar mis mee wasquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik denk dat het wat anders ligt als je daar voor een fortuin aan whey hebt gekocht
Tuurlijk, ik zou het ook niet grappig vinden dan. Maar dat gelul op FB van "IK HEB VOOR 1000 EURO AAN WHEY GEKOCHT IK WIL VOOR 1000 EURO NIEUWE" Ja, want er zat ook idd totaal 0 eiwit inquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik denk dat het wat anders ligt als je daar voor een fortuin aan whey hebt gekocht
ik zit het net te lezenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef Champy het volgende:
Die huilers in het laatste facebookbericht van B&F
Check even het dutchbodybuilding forum. XXL post om de zoveel tijd labtesten van verschillende producten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bij 1 product, en wellicht 1 batch of elkaar dicht opvolgende batches.
Ik bedoel het feit dat sommige mensen en volgens mij xxl ook, claimen dat zij hun prodcten consequent testen.
Met 1 of 2 testjes kun je niet zeggen dat de gehele product range van xxl klopt en altijd geklopt heeft, en van b&f maar per definitie niet, terwijl zo een beetje iedereen reageert alsof dat aan de hand is.
M.a.w. Ik wil wel eens bewijzen zien van die fantastische product controle van xxl
Voor die tijd zie ik het niet anders als dikke pech voor b&f en wellicht het falen van zowel hen als de leverancier in het niet doorvoeren van een wijziging op hun eticket.
Netjesquote:Op maandag 5 januari 2015 11:43 schreef StabiloBossOG het volgende:
[..]
Check even het dutchbodybuilding forum. XXL post om de zoveel tijd labtesten van verschillende producten.
http://forum.dutchbodybui(...)xl-nutrition-377824/
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hmm, wheywar3.0?
http://forum.dutchbodybui(...)enfitshop-nl-379318/
Ja nou, fool me once shame on you.. fool me twice shame on me.. enzo.quote:
Iemand op DBB heeft gemeld dat ie ermee naar NVWA gaat. Geen idee hoe legit dat is, maar zou daar het topic wel ff volgenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:28 schreef fathank het volgende:
Gewoon structureel de boel bedonderen. Kan de VWA niet eens een kijkje nemen bij die lui? Dit is hetzelfde principe als paardenvlees als rundvlees verkopen.
JOuw UIquote:Op maandag 12 januari 2015 14:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Iemand op DBB heeft gemeld dat ie ermee naar NVWA gaat. Geen idee hoe legit dat is, maar zou daar het topic wel ff volgen
Je bent me net voorquote:
Ik snap alleen niet hoe die 2 testen zo kunnen verschillen..quote:
Of zoals George W. Bush het zou zeggen:quote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou, fool me once shame on you.. fool me twice shame on me.. enzo.
Op een gegeven moment houdt het wel op natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |