SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Nee dankje.quote:
Ik hoef geen FtM.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sapstengel en Deuce92 hebben wellicht interesse om met je vriend in contact te komen.
Aanbod staat.quote:
Goede neg richting No1. Als dat geen neuken wordt.quote:
Zou wel een modjob willen van Yvonne of Moblo.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
Users met notes komen niet eens in aanmerking voor een modjob
Ja.quote:
Oké, DM even pics.quote:
Deze kerel weet.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
Man, vrouw, shemale lijkt me ook wel spannend.
Vond haar lach eerst zo irritant, maar zou haar nu wel keihard volpompen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:00 schreef Sapstengel het volgende:
Kan er niks aan doen maar heb crush op Chanel West Coast.
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok laatste
[ afbeelding ]
Dat je zoveel slechte gifjes hebt gezien dat je jankt van het lachen
Hey c_c ben jij dat op die plaatje?quote:
Echt hè. Hnnnnnng.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sowieso, lijkt me wel lekker om lazy dog erop te gaan die 2e.
Bij mij zou je sowieso buikkramp krijgen in elke positie want heb 28cm lange piemelquote:Op maandag 12 januari 2015 01:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg buikkramp van cowgirl![]()
.
Weet ook niet precies waarom![]()
#waarompostikdit.
Oh mooi dan komt lazy dog tenminste goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij mij zou je sowieso buikkramp krijgen in elke positie want heb 28cm lange piemel
Idd kom er wel doorheenquote:Op maandag 12 januari 2015 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh mooi dan komt lazy dog tenminste goed.
Geen leuke dokters deze morgen?quote:
Nee toch? Ff teruglezen, had toch echt maar 3 glazen op maar je weet nooit hoe zwaar het valt.quote:
Mja glas is niet echt goed voor je maag/darm stelselquote:Op maandag 12 januari 2015 10:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee toch? Ff teruglezen, had toch echt maar 3 glazen op maar je weet nooit hoe zwaar het valt.
Dad-jokes.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Mja glas is niet echt goed voor je maag/darm stelsel
b&f kan wel inpakkenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hmm, 3.0?
http://forum.dutchbodybui(...)enfitshop-nl-379318/
hey rayquote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hmm, 3.0?
Maar goed dat hij hier niet meer is, anders werd hij weer boos op degene die durft te schrijven over b&f.quote:
Ik zou voortaan maar omkijken als je een Thomosje aan hoort komenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:15 schreef kaasplankje het volgende:
ray had gwn nog veel groter kunne zijn als die goede whey had gepakt
Was dat nou gerond dan die hele B&F rel ?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:16 schreef Champy het volgende:
Mijn B&F whey is bijna op gelukkig, ga ook maar bij XXL bestellen
Gerond?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Was dat nou gerond dan die hele B&F rel ?
Wat een droevige vertoningquote:
Ze zouden allebei gesloopt worden door een technisch goede vechter.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij had liever gezien dat die witte man zou winnen he
so feelzquote:Op maandag 12 januari 2015 12:45 schreef JaqenHghar het volgende:
Havermout met water. Lijkt net of je op deeg zit te kauwen.
Allemaal vrouwenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Deuce92 het volgende:
Hey c_c.
Je hebt toch Daddy issues? Lekker tussen de 50 plussers computeren.
Mmmm, lekkere gilfjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Allemaal vrouwen
Tot nu toe:
- Waar zit de m'n uitroepteken?
- wat zijn NAW-gegevens?
Jij wil ze vast wel uitleggen waar het uitroepteken zitquote:
Zal een uitschreewteken worden dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Jij wil ze vast wel uitleggen waar het uitroepteken zit
Niet echt uitroepteken maar iets anders![]()
Jij bent een mooie druif tussen de oude rozijnen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
"... En dan moet je daar op dubbelklikken"
"Hoe dubbelklik ik?"
Die lui weten links niet wat ze rechts doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hmm, wheywar3.0?
Riep iemand mij?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Deuce92 het volgende:
Hey c_c.
Je hebt toch Daddy issues? Lekker tussen de 50 plussers computeren.
niks gedaan..quote:I have quite a big problem and hope you guys can help me. My girlfriend went out to a "hen-party" the other night (for those not familiar, a party before one of her best mates got married) and they ended up back at her friends house where someone had organised a male stripper/whatever. I knew this would happen beforehand and, seeing as its a one-off thing and I trust(ed) my girlfriend I really wasn't too bothered.
However, at about 1am I (along with about ~25 other friends) was sent a "SnapChat" (essentially a digital self-destructing image) of my girl on her knees in front of the stripper (who was naked by this point). She swears that absolutely nothing untoward happened and it was just a bit of fun. I do believe her, one because I really doubt she'd do something like that and two because I'm pretty sure (?) most male strippers don't do anything physical with the people they perform for.
The reaction from almost everyone who received the image has been ridicule aimed at me and her, which I'm really annoyed about. So even if she didn't do what the image would imply (i.e. oral sex on the guy) people still think she did and it's made me look like a total idiot - but I feel bad for considering ending things considering I'm pretty certain she didn't do that.
my mate took a screenshot and sent me it:
Jen is awkwardly in front of the stripper on the RHS of the picture but you can't see what the hell is happening.
tl;dr: Girlfriend involved in near-miss infidelity situation, to end or not to end? How to proceed from here?
Updates: Talked/rowed with the girl who sent out the picture earlier. Apparently the girls were taking turns to do stuff to the guys but she swears to me that Jen was only joking around and moved away straight after this picture was snapped. She apologised again for making it look like something else. Jen is telling me the same story, that it was only meant to be a joke and that if the picture wasn't taken then there would've been no harm done. However I'm not sure if this girl is just telling me what Jen wants her to tell me, no one else at the hen party has responded to my texts yet, other than to say they don't remember Jen doing anything out of line (but they were all, presumably, hammered).
Jen has apologised for being caught out in such a provocative pose but is adamant she did nothing to the guy. The picture is still at the forefront of my mind though, it looks really bad and I don't get who to believe. Even if nothing happened, this has really screwed up our relationship, at least in the short-term, because everyone thinks it did.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:09 schreef stinkie het volgende:
Ik log ook weer eens in op DBB. Laatsten bezoek 11 juli 2005
Zelfs Papa beer zal er nu wel klaar mee zijn!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Netjes
3 of 4 keer per jaar onofficieel is nog beter dan niets iig.
De posts zijn van tijdens die whey gate, dus we kunnen nog altijd gewoon genept worden met data's maar ik geloof het wel
Whey van b en f zal nu ook,vast wel goed zijn en gechecktbgaannworden
Nog zo'n flater en ze kunnen dicht
Ze wou zelf gewoon een ander neuken zonder zich er schuldig over te voelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Open relatie > man maakt tinder > vrouw wordt boos
logic not even once
moet op ut strand shine toch straks met zomer?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:32 schreef kaasplankje het volgende:
weisman doe je cardio wrom ben je gek in je hoofd ofzo vriend
Hahah echt he, ook het eerste wat ik dacht. Die had al lang een ander op het oog.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze wou zelf gewoon een ander neuken zonder zich er schuldig over te voelen.
Hey David Hasselhofquote:Op maandag 12 januari 2015 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
moet op ut strand shine toch straks met zomer?
en hij heeft persoonlijk het IJzeren Gordijn neergehaaldquote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
wel lkkre wijven altijd bij hasselhof kkvette auto had hij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |