Daar zijn zat andere topics voor.quote:
Na mijn magnum opus The Bootyning heb ik niet meer zoveel zin daarin. Was fokking veel werk.quote:
Volgensmij heb je mij nog niet voorgesteld aan je sugarwalls.quote:[imghenbtp://i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op maandag 12 januari 2015 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben het wel met je eens dat er te makkelijk over dieren wordt nagedacht hoor Henkie. M'n zus, met wie ik toch al niet om kan gaan, deed na 2 maanden de kittens weg want bleek toch meer werk dan ze dacht. Heeft het kreng geweten ook.
Mij ene kat was een ex-zwerfkitten en de ander heb ik zelf uit de sneeuw geplukt toen hij zo'n animal planet uitgemergeld zielepietje was. Nog een ontstoken klauw aan overgehouden ook.
Squat +DL gaat lekker. Bench begint nu te stallen na een goede run. OHP nvm.quote:
We've met before.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Volgensmij heb je mij nog niet voorgesteld aan je sugarwalls.
Mcnulty aangenaam.
Nomsayyyinquote:
Nee dat is Deuce toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee volgens mij is de consensus nu desperate zeug
Recht door zeequote:
Heb je toevallig 500 dollar uitgegeven om zooi op haar wishlish te kopen?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef McNulty het volgende:
IrCute is fokking leuk trouwens. Had haar video gezien. Lichte crush nu.
lkkr smatje tochquote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef McNulty het volgende:
Is dat deze chick? http://instagram.com/thatgirlwholifts/ Cupcakes gehalte is hoog.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef McNulty het volgende:
Nopequote:Op maandag 12 januari 2015 17:17 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Is dat deze chick? http://instagram.com/thatgirlwholifts/ Cupcakes gehalte is hoog.
500 dollar uitgeven aan een meisje die nog niet aan mijn piel heeft gezeten. Not even 1ce.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je toevallig 500 dollar uitgegeven om zooi op haar wishlish te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |