Dan was het Montelly.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
500 dollar uitgeven aan een meisje die nog niet aan mijn piel heeft gezeten. Not even 1ce.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey nulty was jij nou neger? Men zegt dat jungle fever epische gevolgen heeft. Klopt dat, of eindig ik gewoon alleenstaand met een baby?
Whats that? Hendsum pako.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Drinky het volgende:
Zonder k/d ratio te weten kun je weinig zeggen over een gamerchick.
IrCute is het aantrekkelijkste meisje in deze reeks. Hoewel Crip ookwel goede facial aesthetics heeft.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:22 schreef seto het volgende:
kreeg wel lichte crush op ircute d'r boezem in dat unboxing filmpje, wel de beste in deze reeks denk ik
no creeper
Crip is een retard.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
IrCute is het aantrekkelijkste meisje in deze reeks. Hoewel Crip ookwel goede facial aesthetics heeft.
Crip is tof. Ik heb me krom gelachen toen ze onze gym-speak overnam. Mag haar wel.quote:
Vrouwen mogen niet stemmen.quote:
en zeker niet die hoofddoeken die hier rondlopen.quote:
daar juist nou niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef Beach het volgende:
hey stinkie ik dacht dat ze in gouda wel toleranter waren
groetjes uit korte akkeren
ga jij nou de hoofddoek verdedigen? Echt? Zie je wel, je draagt 'm nog hequote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Stinkie pls. Niet uit de hoogte doen. Met je viva-leven.
FB / Hoeveel notes heeft Klokov? #6quote:Op maandag 12 januari 2015 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die TT blijft ook gewoon zo hehad verwacht dat een modje hem wel aanpaste
IK DACHT DAT JE MIJ ER ONDER SCHAARDE.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
ga jij nou de hoofddoek verdedigen? Echt? Zie je wel, je draagt 'm nog he
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
FB / Hoeveel notes heeft Klokov? #6
Hij is gesloten door Yvonne. Ze had net zo makkelijk de TT kunnen aanpassen. Denk dat ze beter mij admin kan maken.
Ga haar scharen.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JE MIJ ER ONDER SCHAARDE.
ik loop eindelijk de kleedkamer in na m'n dienst, maar de schoonmaakster staat in een hoekje te huilen. Nu zit ik dus op m'n telefoon te rommelen tot ik zin krijg om te vragen wat er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |