nog meer manlets? no thanxquote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
fathank moet geen kinderen nemen nee
Ik heb een vriendin zonder kinderwens, dus wees niet bang. Maar mocht er onverhoopt toch een kleine Henk ter wereld komen dan zal dat de allergrootste eindbaas aller tijden worden. Henk 2.0 zeg maar.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Neem ook maar geen vriendin dan, je lijkt me geen type voor 18 kinderen.
Jij ook niet, of trap je ze vol met ritalin als ie een keer door de kamer stuitert?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
fathank moet geen kinderen nemen nee
Ja, en als de regering niet zo laks was geweest met z'n immigrantenbeleid hadden we een hoop problemen die we nu hebben niet gehad. Neemt niet weg dat het probleem er nu is. Terug in de tijd gaan is een beetje moeilijk. En again: m'n punten gaan net zo hard op voor ex-zwerfkatten.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Die kat was er niet geweest als er geen kattenfokker was geweest die dat beest in de markt heeft gezet omdat er mensen zijn die zonodig een kat willen.
Zit daar een upgrade in naar 6' masterrace?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin zonder kinderwens, dus wees niet bang. Maar mocht er onverhoopt toch een kleine Henk ter wereld komen dan zal dat de allergrootste eindbaas aller tijden worden. Henk 2.0 zeg maar.
ja mangquote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zit daar een upgrade in naar 6' masterrace?
Arme kleine henk zal maar een keer aan pappa vragen of hij een huisdier mag, gelijk een preek van 2 uur lang over 'de natuur'.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin zonder kinderwens, dus wees niet bang. Maar mocht er onverhoopt toch een kleine Henk ter wereld komen dan zal dat de allergrootste eindbaas aller tijden worden. Henk 2.0 zeg maar.
Goeie vergelijking wel. Mevrouw JB is toch niet gedwongen door de regering om een kat in huis te nemen of wel?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en als de regering niet zo laks was geweest met z'n immigrantenbeleid hadden we een hoop problemen die we nu hebben niet gehad. Neemt niet weg dat het probleem er nu is. Terug in de tijd gaan is een beetje moeilijk. En again: m'n punten gaan net zo hard op voor ex-zwerfkatten.
Ik gok van niet. Ingrid is 1.70mquote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zit daar een upgrade in naar 6' masterrace?
Huisdier neemt ie maar als ie op zichzelf woont. Uitzondering: Konijn. Kan ie gelijk leren slachten.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Arme kleine henk zal maar een keer aan pappa vragen of hij een huisdier mag, gelijk een preek van 2 uur lang over 'de natuur'.
wat denk je zelfquote:Op maandag 12 januari 2015 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Henk, ben je zo'n van-vaccineren-krijg-je-autisme-hippie?
Oh en op welke niet natuurlijke wijze dacht je dat te voorkomen dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
In ieder geval niet door te gaan snijden in een gezond lichaam. Al heb ik daar wel eens over nagedacht om bij mezelf te laten doen. Maar voor je 30e krijg je dat praktisch niet rond bij de huisarts.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh en op welke niet natuurlijke wijze dacht je dat te voorkomen dan?
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:06 schreef MsMessy het volgende:
Oh en op welke niet natuurlijke wijze dacht je dat te voorkomen dan?
Je hebt zelf kinderen man, die doen exact hetzelfdequote:Op maandag 12 januari 2015 16:10 schreef stinkie het volgende:
Katten moeten dood. Period. Gore kutbeesten. Teringherrie 's nachts, schijten op mijn spullen. Dood.
En dan beperk ik me nog even tot die kutbeesten die hier in huis wonen
na je 30 doen vooral vrouwelijke huisartsen er nog steeds moeilijk over.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
In ieder geval niet door te gaan snijden in een gezond lichaam. Al heb ik daar wel eens over nagedacht om bij mezelf te laten doen. Maar voor je 30e krijg je dat praktisch niet rond bij de huisarts.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:10 schreef stinkie het volgende:
Katten moeten dood. Period. Gore kutbeesten. Teringherrie 's nachts, schijten op mijn spullen. Dood.
En dan beperk ik me nog even tot die kutbeesten die hier in huis wonen
eerst foto van je voeten sturen zodat ik weet waar ik mee werkquote:Op maandag 12 januari 2015 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee maar donatie is altijd welkom
ik doe geen luiers of kattenbakken. Kattenvoer overigens ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt zelf kinderen man, die doen exact hetzelfde![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:11 schreef seto het volgende:
[..]
eerst foto van je voeten sturen zodat ik weet waar ik mee werk
Met de neus erin drukken zodat ze het lerenquote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef kaasplankje het volgende:
heb je ze aan hun eige3n stront late ruiken stinkie?
zijn niet mijn katten. Came with the package. Helaas worden die krengen steeds vervangen 'want de kinderen'. 2 van de originele en 1 nieuwe zijn al kapot.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]hoe kan je zo'n hekel krijgen aan je eigen katten man
Ja als er wat kapot is of ergens op gepoept ben je even boos, maar daarna komen ze zo lief knuffelen enzo dan is dat toch weer vergeven en vergeten?
enig idee hoe je een hond zindelijk krijgt?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef kaasplankje het volgende:
gewoon in een doos zetten. Eigen nest niet bevuilen enzo.quote:
Dus je laat je vrouw/vriendin tot voorbij haar 50ste lekker een bak aan chemische troep in haar lijf gooien.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
In ieder geval niet door te gaan snijden in een gezond lichaam. Al heb ik daar wel eens over nagedacht om bij mezelf te laten doen. Maar voor je 30e krijg je dat praktisch niet rond bij de huisarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je kinderen zaten in een doos, tussen hun eigen feces en urine??quote:Op maandag 12 januari 2015 16:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon in een doos zetten. Eigen nest niet bevuilen enzo.
Honden![]()
Eeuwig trouw, kilometers lopen.
ja. Dat noemen ze een maxicosiquote:Op maandag 12 januari 2015 16:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dus je kinderen zaten in een doos, tussen hun eigen feces en urine??
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus je laat je vrouw/vriendin tot voorbij haar 50ste lekker een bak aan chemische troep in haar lijf gooien.
Ik maak die keuze niet voor haar. En ik probeer al helemaal geen gedragsverandering te bewerkstelligen. In tegenstelling tot de sterilisatie van een krolse poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Je bent zelf debiel.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar mannen die boos kunnen worden om hoe dieren behandeld worden zijn dan wel weer sexxi. Hart voor de wereld enzo. Hoe debiel hun standpunten ook zijn.
Ja maar hoe dan ook is het beter voor die poes. Die krolsheid is vermoeiend voor haar en frustrerend. Ze valt af, is rusteloos etc. Het enige wat helpt is bevrucht worden en dat is ook het enige wat ze wil. Dat gaat niet gebeuren, aangezien ze daar én te jong voor is én ik niet ga bijdragen aan nog meer dieren op straat/in het asiel.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik maak die keuze niet voor haar. En ik probeer al helemaal geen gedragsverandering te bewerkstelligen. In tegenstelling tot de sterilisatie van een krolse poes.
En jij denkt dat de pil geen veranderingen teweeg brengt?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik maak die keuze niet voor haar. En ik probeer al helemaal geen gedragsverandering te bewerkstelligen. In tegenstelling tot de sterilisatie van een krolse poes.
Waar het me om gaat is dat veel mensen zonder nadenken zo'n beest in huis nemen, en op het moment dat het ze niet aanstaat pats boem naar de dierenarts mes erin. Want je maakt mij niet weissman dat het gemiddelde kattenvrouwtje uberhaupt heeft nagedacht over de vermindering van de kans op kanker.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan ook is het beter voor die poes. Die krolsheid is vermoeiend voor haar en frustrerend. Ze valt af, is rusteloos etc. Het enige wat helpt is bevrucht worden en dat is ook het enige wat ze wil. Dat gaat niet gebeuren, aangezien ze daar én te jong voor is én ik niet ga bijdragen aan nog meer dieren op straat/in het asiel.
Daarnaast verminder je de kans op kanker en andere complicaties.
Vind je het dan echt nog steeds zo erg?
Begrijpend lezen is te moeilijk voor je?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En jij denkt dat de pil geen veranderingen teweeg brengt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |