maak wat rommel. Dan heeft ze wat te doen. Afleiding, gedachten verzetten enzoquote:Op maandag 12 januari 2015 19:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JE MIJ ER ONDER SCHAARDE.
ik loop eindelijk de kleedkamer in na m'n dienst, maar de schoonmaakster staat in een hoekje te huilen. Nu zit ik dus op m'n telefoon te rommelen tot ik zin krijg om te vragen wat er is
niet weten wat k/d isquote:
Vriend van 2 jaar heeft het uitgemaakt via sms. De klootzak. Om haar daar van af te leiden zou ik in een hoekje moeten gaan poepen, maar ik hoefde niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
maak wat rommel. Dan heeft ze wat te doen. Afleiding, gedachten verzetten enzo
Best een jong vriendje danquote:Op maandag 12 januari 2015 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend van 2 jaar heeft het uitgemaakt via sms. De klootzak. Om haar daar van af te leiden zou ik in een hoekje moeten gaan poepen, maar ik hoefde niet.
Hier een katje voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik googlede op gimp-mask omdat ik een voorbeeldje nodig had en nu heb ik filmpjes van kittens en puppies nodig om m'n hersenen schoon te spoelen![]()
[ afbeelding ]
Jezus Klokov, je wordt nu echt zo'n draaideurcrimineel.quote:
Is die van Slipknot?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik googlede op gimp-mask omdat ik een voorbeeldje nodig had en nu heb ik filmpjes van kittens en puppies nodig om m'n hersenen schoon te spoelen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja echt fucked upquote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja ik was vergeten hoe fucked up die band was
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef Drinky het volgende:
ik viel net in slaap voor 2 uur en droomde opeens over dat ik in rusland zat en een ural met mijn projectgroepje had gehuurd toen gingen we naar een restaurant maar dat bleek een chique striptent te zijn achter mij een jongen, nederlandse, die mij vertelde dat hij aan de xtc zat voor ik het wist waren wij aan het vechten maar ondanks mijn boksskills sloeg ik alles mis ondertussen had ik een mes gepakt (weet niet van waar) en bedreigde de hele club maar niemand leek onder de indruk dus ik liep weg en gaf het mes aan een stripper en toen ik naar buiten wilde lopen hielden bewakers mij tegen, ze zeiden iets in hun oortje ik zette het op een lopen maar werd overal achtervolgd en opeens kwam er een grote gast die harder kon sprinten dan usain bolt en boksbeugels omhad maar hij sloeg me niet beetje bij beetje vroeg ik steeds mensen waarom ik hier zat en dat kwam dus door het mest wat ik mee had gebracht want dat was erg speciaal ik kon net bij de aftandse ural komen en zette het op een vluchten kwam een open top politieauto tegen dus ik tegen die wouten praten maar zij hadden gewoon cocktails en werden bestuurd door zo'n gangster uiteindelijk heb ik de gangsters gewoon mijn mest gegeven en toen kreeg ik de twitter van een doofstomme chick die me wel zag zitten.
Waarom deze kanker voor jullie?
Omdat in die 2 uur mijn brein wel energie voor deze shit had maar geen energie om te squatten.
is fathank je dealerquote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef Drinky het volgende:
ik viel net in slaap voor 2 uur en droomde opeens over dat ik in rusland zat en een ural met mijn projectgroepje had gehuurd toen gingen we naar een restaurant maar dat bleek een chique striptent te zijn achter mij een jongen, nederlandse, die mij vertelde dat hij aan de xtc zat voor ik het wist waren wij aan het vechten maar ondanks mijn boksskills sloeg ik alles mis ondertussen had ik een mes gepakt (weet niet van waar) en bedreigde de hele club maar niemand leek onder de indruk dus ik liep weg en gaf het mes aan een stripper en toen ik naar buiten wilde lopen hielden bewakers mij tegen, ze zeiden iets in hun oortje ik zette het op een lopen maar werd overal achtervolgd en opeens kwam er een grote gast die harder kon sprinten dan usain bolt en boksbeugels omhad maar hij sloeg me niet beetje bij beetje vroeg ik steeds mensen waarom ik hier zat en dat kwam dus door het mest wat ik mee had gebracht want dat was erg speciaal ik kon net bij de aftandse ural komen en zette het op een vluchten kwam een open top politieauto tegen dus ik tegen die wouten praten maar zij hadden gewoon cocktails en werden bestuurd door zo'n gangster uiteindelijk heb ik de gangsters gewoon mijn mest gegeven en toen kreeg ik de twitter van een doofstomme chick die me wel zag zitten.
Waarom deze kanker voor jullie?
Omdat in die 2 uur mijn brein wel energie voor deze shit had maar geen energie om te squatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |