Die is wel schattig.quote:
Je moet wat als je vriendin weg is natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:27 schreef anonymoussie het volgende:
Als ik er tijd voor had had ik een labrador genomen.
Lekker voor je.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit lijkt een verzameltopic voor kattenliefhebbers te worden.
Is dat een soort Cesar Millan voor katten?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef Mylene het volgende:
Wie kijkt er weleens naar My Cat from Hell op TLC? Wat een baas die gast.
[ afbeelding ]
Nah. Heb ik er nog te weinig tijd voor.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet wat als je vriendin weg is natuurlijk.
TLCquote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit naar die zender gekeken.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, deze gast regelt het wel even. Katten die gecorrigeerd worden en weer lief doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat een soort Cesar Millan voor katten?
Moet ze dan lachen?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin kijkt er weleens naar
Katten < vogels < honden.quote:
Vogels boven alles natuurlijk!quote:Op zondag 11 januari 2015 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Katten < vogels < honden.
Zo beter?
Bedankt voor dit gesprek, Hans.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, gewoon zeggen dat je op FOK! zit.
Haha.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:56 schreef anonymoussie het volgende:
Zo mensen, hebben jullie al zin in de 3e week van dit jaar?
Het was een serieus antwoord, Harry.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag, Hans.
Haha.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was een serieus antwoord, Harry.
Hij of wie dan ook...quote:Op zondag 11 januari 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
Nu moet Elflettering dit topic weer gaan redden.
Bedankt Frans.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben een leuk filmpje aan het kijken.
Dit is gewoon een lekker clipje.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
Bedankt Dries, ik zal hem later even gaan bekijken.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is gewoon een lekker clipje.
Wat voor film?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit te kijken.quote:
Ik vind Tom echt een lummel.quote:
Ik denk dat de meesten dat wel zijn.quote:
Daarom ben jij ook forever alone.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten dat wel zijn.
De wanhoop moet toch wel groot zijn als je zo'n stap durft te zetten.
Ik vind Bertie leuk. En Geert an Theo ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten dat wel zijn.
De wanhoop moet toch wel groot zijn als je zo'n stap durft te zetten.
Heb jij weleens een vriendin gehad?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook forever alone.
Dan moeit ik de tv toch maar eens aanslingeren.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind Bertie leuk. En Geert an Theo ook.
Ja, hoezo?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heb jij weleens een vriendin gehad?
Dan heb je hem nog niet ontmoet, is een echte womanizer.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Echt waar?
Dat had ik niet verwacht.
Mochtie willen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog niet ontmoet, is een echte womanizer.
En dan zeker ook naar Center Parcs, nee dank je. Nu hoeft het al niet meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet? Hetzelfde trainingspak kopen bij Scapino enzo voor de bingoavond.
Ik weet niet of hij knap is.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog niet ontmoet, is een echte womanizer.
Ik heb het net doorgelezen en ik ga er een zware kluif aan krijgen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
Nu moet Elflettering dit topic weer gaan redden.
Had ze toen ook opeens dat gat in haar oorlel?quote:Op maandag 12 januari 2015 03:22 schreef Elfletterig het volgende:
http://metro.co.uk/2015/0(...)er-shoulder-5018134/
Een Engels meisje van 20 heeft opgebiecht dat ze 3 jaar geleden na een dronken bui wakker werd met deze tatoeage op haar schouder:
[ afbeelding ]
Tot zover mijn kwaliteitsimpuls. [ afbeelding ]
Geen idee. Als ik trouwens zo'n tattoo had, liet ik 'm weghalen... - of veranderen in iets onherkenbaars.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had ze toen ook opeens dat gat in haar oorlel?
Een grote zwarte vlek van laten maken ter cover up.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik trouwens zo'n tattoo had, liet ik 'm weghalen... - of veranderen in iets onherkenbaars.
Wie zegt dat ik dat überhaupt zou willen?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je het gek dat jij nooit ergens wordt uitgenodigd?
Bijvoorbeeld. Of een leuke bloem. Met een beetje fantasie lukt dat.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een grote zwarte vlek van laten maken ter cover up.
Nou volgens mij snapt ie het wel hoor, hahaha!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze hond is niet helemaal goed volgens mij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of een leuke bloem. Met een beetje fantasie lukt dat.
Denk dat hij teveel melk heeft gehad.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze hond is niet helemaal goed volgens mij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Denk dat hij teveel melk heeft gehad.
Dat kan ik natuurlijk nooit zijn he? Ik heb ten eerste geen tetten en ten tweede ben ik bang voor honden.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij deze foto post van Corrie.
Oh dat is jammer, ik vind honden namelijk wel heel leuk.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk nooit zijn he? Ik heb ten eerste geen tetten en ten tweede ben ik bang voor honden.
Hij heeft weer last van waanbeelden.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk nooit zijn he? Ik heb ten eerste geen tetten en ten tweede ben ik bang voor honden.
Dat moet wel want ik heb die twee dingen al 100x verteld.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij heeft weer last van waanbeelden.
Fixedquote:Op maandag 12 januari 2015 13:30 schreef Specularium het volgende:
Herhaling is ook de grote klacht achter deze SC.
Dat is een algehele trend.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef Karina het volgende:
Niet om het een of ander maar volgens mij is het hier de laatste tijd wel wat rustiger. Misschien heeft dat iets met de herhaling te maken?
Nou misschien is het dat dan wel, dat alles steeds een beetje van hetzelfde is?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een algehele trend.
FB / Laatste jaar van FOK!? #3
HEy Toren Corrie hoe smaakt de sherry vandaag!? HAHA!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou misschien is het dat dan wel, dat alles steeds een beetje van hetzelfde is?
Newbiequote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
HEy Toren Corrie hoe smaakt de sherry vandaag!? HAHA!
En Specularium, met je lelijke UI, wanneer ga je die nou eens vervangen???
Oh dat is wel jammer, is het golfer? Of Arjan?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
NewbieIk drink geen sherry he. Alleen wijn.
En ironisch genoeg is er inderdaad echt iemand uit deze slowchat overleden.
Hij postte hier niet zo vaak, 3-voud is een poosje terug overleden. Die andere twee leven nog hoor, golfer komt trouwens nooit hier.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, is het golfer? Of Arjan?
Ik heb het wat drukker met andere zaken.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef Karina het volgende:
Niet om het een of ander maar volgens mij is het hier de laatste tijd wel wat rustiger. Misschien heeft dat iets met de herhaling te maken?
Ik vermoed dat hij daar inderdaad wel wat over te zeggen had gehad ja. Die kon nogal, hoe zal ik het zeggen, scherp uit de hoek komenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Oh 3-voud, dat guurrechtse clownskopje. Die had vast wel een mening over de gebeurtenissen van de laatste week.
Wel beter natuurlijk dan achter je pc zitten.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het wat drukker met andere zaken.
Ik zit evengoed nog achter de pc hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 14:12 schreef Karina het volgende:
Wel beter natuurlijk dan achter je pc zitten.
Jawel, maar vind het nog steeds verdrietig.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had je dat toendertijd niet meegekregen?
Treurig inderdaad. Moest laatst nog aan hem denken.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel, maar vind het nog steeds verdrietig.
VInd ik ook hoor. En vreemd als ik die andere user tegenkom met bijna dezelfde UI, gek genoeg schrik ik dan altijd een beetje.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel, maar vind het nog steeds verdrietig.
Deze user is dat: Pikkebaasquote:Op maandag 12 januari 2015 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]
VInd ik ook hoor. En vreemd als ik die andere user tegenkom met bijna dezelfde UI, gek genoeg schrik ik dan altijd een beetje.
Normaal ben ik de autist die dat soort dingen opmerkt en mooi vindtquote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / 3-voud overleden #3
Deel 3, dicht met 111 posts.
Mooi toeval.
Dankje die inderdaad. Vergeet de naam altijd. Schrikken is misschien een groot woord maar voor een kwart seconde denk ik dan even dat het 3-voud is.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze user is dat: Pikkebaas
Ik schrik er niet van, maar ik moet dan wel altijd even aan 3-voud denken.
[..]
Normaal ben ik de autist die dat soort dingen opmerkt en mooi vindt
Je hebt gelijk.
Hier hebben we allemaal autisme, Henk.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
Normaal ben ik de autist die dat soort dingen opmerkt en mooi vindt
Je hebt gelijk.
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier hebben we allemaal autisme, Henk.
Wanneer keert jouw UI weer terug?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Specularium, met je lelijke UI, wanneer ga je die nou eens vervangen???
Zijn UI keert niet meer terug. De nieuwe staat al klaar in het UI-politie-topic.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer keert jouw UI weer terug?
Over 3 weken kan je je weer verlekkeren aan Alison ouwe smeerpijp.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer keert jouw UI weer terug?
Waarom moest ie weg? Welke weddenschap was dat?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Over 3 weken kan je je weer verlekkeren aan Alison ouwe smeerpijp.
Ik vind die niet passen bij de algehele Manisfeer.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn UI keert niet meer terug. De nieuwe staat al klaar in het UI-politie-topic.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind die niet passen bij de algehele Manisfeer.
Stijn en ik hadden een bet over een dartspartij tussen Jan Dekker en Martin Adams, Adams won en voor elke partji die hij nog zou winnen moest ik een week extra een straf UI, hij haalde finale.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom moest ie weg? Welke weddenschap was dat?
Speciaal voor ons autistische brein heb ik hier boven nogmaals aan je uitgelegd waarom ik deze UI heb.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze wel dan? Daar loopt -ie ook al weken mee rond.
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:59 schreef Elfletterig het volgende:
Voor hetzelfde geldt had op die plek een andere agent gestaan.
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn en ik hadden een bet over een dartspartij tussen Jan Dekker en Martin Adams, Adams won en voor elke partji die hij nog zou winnen moest ik een week extra een straf UI, hij haalde finale.
Tot zover deze boeiende anekdote.
Dat staat al een paar posts boven je inderdaad.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ontleen mijn hele FOK! personaliteit uit mijn UI, ik ben dus al een tijdje niet meer mezelf.
Ik herhaal het graag zodat je nog meer gaat huilen.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat staat al een paar posts boven je inderdaad.
Eigenlijk ook wel weer grappig. Alleen vind ik de straf-UI een beetje matig.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn en ik hadden een bet over een dartspartij tussen Jan Dekker en Martin Adams, Adams won en voor elke partji die hij nog zou winnen moest ik een week extra een straf UI, hij haalde finale.
Tot zover deze boeiende anekdote.
Veel schreeuwen naar die ouwelui, dat vinden ze leuk.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik stap maar eens op mijn fiets, eens kijken of ik nog wat automobilisten of kinderen het leven zuur kan maken met mijn asociale rijgedrag.
Die komen vast nog wel langs.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik Kingstown en Tem hier niet meer zie, waarom hebben jullie die weggejaagd?
Misschien moet ik ze even lokken met dingen die hen aanspreken.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die komen vast nog wel langs.
Of Rex Dildo.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik ze even lokken met dingen die hen aanspreken.
Mark Knoflook.
Ich bin wie du.
een soort vanquote:Op maandag 12 januari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
Ik had net een soort van nasi, natuurlijk niet echt lekker want ik had het niet zelf gemaakt.
Tem is ook all M.I.A. daar kon je altijd zo boeiend mee discussiëren over muziek.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik Kingstown en Tem hier niet meer zie, waarom hebben jullie die weggejaagd?
Iemand die het niet zo goed kan.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat was me totaal niet duidelijk.
Wie wel?
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iemand die het niet zo goed kan.
Ik denk dat Tem stiekem met een gestolen camper achter de Mark Knopfler tour aankachelt, omdat hij niks van deze geliefde artiest wil missen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tem is ook all M.I.A. daar kon je altijd zo boeiend mee discussiëren over muziek.
Gezien de leeftijd ga je je toch automatisch zorgen maken.
Lekker man, handschoentje aan waar je net iemand zijn prostaat mee hebt lopen melken.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je het laten maken door Iwanius?
Die vervangen de trassi toch met cyanide om kosten te besparen?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Specularium haalt zijn nasi bij de voedselbank.
Ah leuk, dat heb ik dus laatst in vertrouwen aan deze man vertelt. Hopelijk leest hier niemand mee anders kan ik wel fluiten naar mijn wekelijkse gratis frikandelbroodjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vervangen de trassi toch met cyanide om kosten te besparen?
Het grote lekken is weer begonnen!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah leuk, dat heb ik dus laatst in vertrouwen aan deze man vertelt. Hopelijk leest hier niemand mee anders kan ik wel fluiten naar mijn wekelijkse gratis frikandelbroodjes.
Dus de dader is bekend maar nog niet achterhaald? NWS / Gemeente maakt per ongeluk 186.000 euro over aan Brabanderquote:Op maandag 12 januari 2015 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Tem stiekem met een gestolen camper achter de Mark Knopfler tour aankachelt, omdat hij niks van deze geliefde artiest wil missen.
Alleen schaamt hij zich dat wij daar achter zouden komen. Maar dat was onvermijdelijk.
De politie kan moeilijk als dader 'Tem' invullen in hun formulier.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus de dader is bekend maar nog niet achterhaald? NWS / Gemeente maakt per ongeluk 186.000 euro over aan Brabander
"Tem de Fok!ker" zou wel kunnen, zijn er niet zoveelquote:Op maandag 12 januari 2015 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De politie kan moeilijk als dader 'Tem' invullen in hun formulier.
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen ook gifjes posten van nieuwe dieren. Ik begin.
[ afbeelding ]
Het is dat ik het eindresultaat heb gezien. Maar het is een lief kind, en dat is het.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:09 schreef Specularium het volgende:
Gewoon doorgaan zodat Mutant hier niet meer komt.
Ben zeer trots op mijn eerste petekind. Nu al, of hij nou ooit het nest gaat verlaten en zijn vleugels uitslaat of niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is dat ik het eindresultaat heb gezien. Maar het is een lief kind, en dat is het.
Jij hebt net een paar dagen een nieuwequote:
Ja maar het is een vos. Maar ik zei bijna. Dus nog niet helemaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt net een paar dagen een nieuwe
Ja de oren zijn eigenlijk het leukst.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zijn oren er net niet helemaal op staan.
Waar komt die fascinatie voor vosjes vandaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het is een vos. Maar ik zei bijna. Dus nog niet helemaal.
Ja die onderste is vet he. Geen idee. Zag die gif die ik eerst had en dacht die is precies goed voor mijn alter ego hier op FOK!.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar komt die fascinatie voor vosjes vandaan?
[ afbeelding ]
Jouw oude in kleur trouwens
[ afbeelding ]
Dus.... Handjes los Spec !quote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk krijgen we elke dag zo'n topfilmpje.
http://www.dumpert.nl/med(...)ede_oplossingen.html
Je hebt dus toch een doek om je kop?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus.... Handjes los Spec !
Ik hoef niets aan te passen gelukkig.
Ja maar ik ben wel hip. Zoiets als dit:quote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt dus toch een doek om je kop?
Mani en ik wisten dit al.
Hier in Brussel zie ik vaak jonge gasten met zo'n gewaad aan en dan daaronder nikes of all stars of new balances ofzo. Is best wel cool volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel hip. Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Zo'n jurk tot aan je enkels is toch heul niet praktischquote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier in Brussel zie ik vaak jonge gasten met zo'n gewaad aan en dan daaronder nikes of all stars of new balances ofzo. Is best wel cool volgens mij.
Das wel vet ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier in Brussel zie ik vaak jonge gasten met zo'n gewaad aan en dan daaronder nikes of all stars of new balances ofzo. Is best wel cool volgens mij.
Supercool is dat ja, doe dat zelf ook vaak.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sommigen wel ja, maar dan niet met zo'n doek op hun hoofd.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das wel vet ja.
Zien ze er uit als dit ?
[ afbeelding ]
Maar een keer naar Brussel dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sommigen wel ja, maar dan niet met zo'n doek op hun hoofd.
Ja. En jij ?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je bij kip het velletje ook het lekkerst?
Je bent zelf een wandelendquote:
Een paar mooie dijen daarentegenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat is het minste aan de kip.
En al de hele dag op oorlogspad, dus kom maar opquote:Op maandag 12 januari 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is ze dan eindelijk hoor,.
Is het weer zo ver?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
En al de hele dag op oorlogspad, dus kom maar op
Ja, het was weer uitermate kut. Nog even volhouden, maar toch.quote:
Pics?quote:
Dit is Fok, had je anders verwacht dan?quote:
Ja hou altijd hoop weet je.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is Fok, had je anders verwacht dan?
Nee, dat wist ik niet, fijn dat je het meldtquote:
Nee, wel met een gun voor de lol.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Spelen jullie welles roulette op Unibet ?
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, wel met een gun voor de lol.
Zeker zo'n pussy met losse floddersquote:Op maandag 12 januari 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha, ja dat hebben Mani ook gedaan, maar aan met nog twee kogels te gaan hebben we remise gesloten.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was best leuk ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha, ja dat hebben Mani ook gedaan, maar aan met nog twee kogels te gaan hebben we remise gesloten.
Wat een bazenscene was dit.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was best leuk ja.
[ afbeelding ]
Is dat wat er gebeurt als je een potje stiften verliest?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was best leuk ja.
[ afbeelding ]
Dat was lachen Edgar! Even Juffrouw Jannie om zeep helpen, toedeledokie!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat wat er gebeurt als je een potje stiften verliest?
Ghe, tjezus man!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was lachen Edgar! Even Juffrouw Jannie om zeep helpen, toedeledokie!
[ afbeelding ]
Aangezien dat NWS-topic helemaal naar de tyfus verbaggerd wordt hier nog wat info mocht je dat interessant vinden. Vooorlopig alles nog onbevestigt . Heb een visje uitgegooid om te zien of hij geinteresseerd is om meer te weten te komen. Even afwachten of hij hapt. Zonder username blijft het ondoenlijk giswerk.quote:
twitter:SimenSaetre twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 15:48:18@Kingstownn The 36 year old probably used fok in the past, but that info we didnt confirm reageer retweet
Stel je lekker aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien dat NWS-topic helemaal naar de tyfus verbaggerd wordt
quote:
Ik ben jouw derde volger.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien dat NWS-topic helemaal naar de tyfus verbaggerd wordt hier nog wat info mocht je dat interessant vinden. Vooorlopig alles nog onbevestigt . Heb een visje uitgegooid om te zien of hij geinteresseerd is om meer te weten te komen. Even afwachten of hij hapt. Zonder username blijft het ondoenlijk giswerk.twitter:SimenSaetre twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 15:48:18@Kingstownn The 36 year old probably used fok in the past, but that info we didnt confirm reageer retweet
Johannes zal blij zijn om jou te zien hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien dat NWS-topic helemaal naar de tyfus verbaggerd wordt hier nog wat info mocht je dat interessant vinden. Vooorlopig alles nog onbevestigt . Heb een visje uitgegooid om te zien of hij geinteresseerd is om meer te weten te komen. Even afwachten of hij hapt. Zonder username blijft het ondoenlijk giswerk.twitter:SimenSaetre twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 15:48:18@Kingstownn The 36 year old probably used fok in the past, but that info we didnt confirm reageer retweet
Beetje matig dit, eenmalig? Dan kijk ik hem thuis wel, kan ik ook gewoon rustig kijken met mijn broek uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/f(...)malig_in_bios__.html
Leuk dat je hier weer bent Kingstown, ik heb je gemistquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend dat het eenmalig zou zijn, is toch leuk joh met de andere fans in de bioscoop met je broek uit, niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beetje matig dit, eenmalig? Dan kijk ik hem thuis wel, kan ik ook gewoon rustig kijk met mijn broek uit.
Serieus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Kingstown zat alweer een FOK!ster te hosselen zag ik net.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
ONZ / Vraag hier een andere fokker mee naar bed
Dat topic of Kingstowns hosselpoging?quote:
Beide.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat topic of Kingstowns hosselpoging?
Valt nog mee dat ze 28 is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
ONZ / Vraag hier een andere fokker mee naar bed
Blijf je nog wel radio maken ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn telefoon updaten. Dus ben vast nooit meer bereikbaar
Ja hoor. Misschien vrijdag. Maar weet het nog niet zeker.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor. Misschien vrijdag. Maar weet het nog niet zeker.
Als je luistert, draai ik 1Dquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Whoop whoop![]()
Ben alleen vrijdag niet thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |