Het is dat ik het eindresultaat heb gezien. Maar het is een lief kind, en dat is het.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:09 schreef Specularium het volgende:
Gewoon doorgaan zodat Mutant hier niet meer komt.
Ben zeer trots op mijn eerste petekind. Nu al, of hij nou ooit het nest gaat verlaten en zijn vleugels uitslaat of niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is dat ik het eindresultaat heb gezien. Maar het is een lief kind, en dat is het.
Jij hebt net een paar dagen een nieuwequote:
Ja maar het is een vos. Maar ik zei bijna. Dus nog niet helemaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt net een paar dagen een nieuwe
Ja de oren zijn eigenlijk het leukst.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zijn oren er net niet helemaal op staan.
Waar komt die fascinatie voor vosjes vandaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het is een vos. Maar ik zei bijna. Dus nog niet helemaal.
Ja die onderste is vet he. Geen idee. Zag die gif die ik eerst had en dacht die is precies goed voor mijn alter ego hier op FOK!.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar komt die fascinatie voor vosjes vandaan?
[ afbeelding ]
Jouw oude in kleur trouwens
[ afbeelding ]
Dus.... Handjes los Spec !quote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk krijgen we elke dag zo'n topfilmpje.
http://www.dumpert.nl/med(...)ede_oplossingen.html
Je hebt dus toch een doek om je kop?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus.... Handjes los Spec !
Ik hoef niets aan te passen gelukkig.
Ja maar ik ben wel hip. Zoiets als dit:quote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt dus toch een doek om je kop?
Mani en ik wisten dit al.
Hier in Brussel zie ik vaak jonge gasten met zo'n gewaad aan en dan daaronder nikes of all stars of new balances ofzo. Is best wel cool volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel hip. Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Zo'n jurk tot aan je enkels is toch heul niet praktischquote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier in Brussel zie ik vaak jonge gasten met zo'n gewaad aan en dan daaronder nikes of all stars of new balances ofzo. Is best wel cool volgens mij.
Das wel vet ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier in Brussel zie ik vaak jonge gasten met zo'n gewaad aan en dan daaronder nikes of all stars of new balances ofzo. Is best wel cool volgens mij.
Supercool is dat ja, doe dat zelf ook vaak.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sommigen wel ja, maar dan niet met zo'n doek op hun hoofd.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das wel vet ja.
Zien ze er uit als dit ?
[ afbeelding ]
Maar een keer naar Brussel dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sommigen wel ja, maar dan niet met zo'n doek op hun hoofd.
Ja. En jij ?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je bij kip het velletje ook het lekkerst?
Je bent zelf een wandelendquote:
Een paar mooie dijen daarentegenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat is het minste aan de kip.
En al de hele dag op oorlogspad, dus kom maar opquote:Op maandag 12 januari 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is ze dan eindelijk hoor,.
Is het weer zo ver?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
En al de hele dag op oorlogspad, dus kom maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |