HEy Toren Corrie hoe smaakt de sherry vandaag!? HAHA!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou misschien is het dat dan wel, dat alles steeds een beetje van hetzelfde is?
Newbiequote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
HEy Toren Corrie hoe smaakt de sherry vandaag!? HAHA!
En Specularium, met je lelijke UI, wanneer ga je die nou eens vervangen???
Oh dat is wel jammer, is het golfer? Of Arjan?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
NewbieIk drink geen sherry he. Alleen wijn.
En ironisch genoeg is er inderdaad echt iemand uit deze slowchat overleden.
Hij postte hier niet zo vaak, 3-voud is een poosje terug overleden. Die andere twee leven nog hoor, golfer komt trouwens nooit hier.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, is het golfer? Of Arjan?
Ik heb het wat drukker met andere zaken.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef Karina het volgende:
Niet om het een of ander maar volgens mij is het hier de laatste tijd wel wat rustiger. Misschien heeft dat iets met de herhaling te maken?
Ik vermoed dat hij daar inderdaad wel wat over te zeggen had gehad ja. Die kon nogal, hoe zal ik het zeggen, scherp uit de hoek komenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Oh 3-voud, dat guurrechtse clownskopje. Die had vast wel een mening over de gebeurtenissen van de laatste week.
Wel beter natuurlijk dan achter je pc zitten.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het wat drukker met andere zaken.
Ik zit evengoed nog achter de pc hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 14:12 schreef Karina het volgende:
Wel beter natuurlijk dan achter je pc zitten.
Jawel, maar vind het nog steeds verdrietig.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had je dat toendertijd niet meegekregen?
Treurig inderdaad. Moest laatst nog aan hem denken.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel, maar vind het nog steeds verdrietig.
VInd ik ook hoor. En vreemd als ik die andere user tegenkom met bijna dezelfde UI, gek genoeg schrik ik dan altijd een beetje.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel, maar vind het nog steeds verdrietig.
Deze user is dat: Pikkebaasquote:Op maandag 12 januari 2015 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]
VInd ik ook hoor. En vreemd als ik die andere user tegenkom met bijna dezelfde UI, gek genoeg schrik ik dan altijd een beetje.
Normaal ben ik de autist die dat soort dingen opmerkt en mooi vindtquote:Op maandag 12 januari 2015 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / 3-voud overleden #3
Deel 3, dicht met 111 posts.
Mooi toeval.
Dankje die inderdaad. Vergeet de naam altijd. Schrikken is misschien een groot woord maar voor een kwart seconde denk ik dan even dat het 3-voud is.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze user is dat: Pikkebaas
Ik schrik er niet van, maar ik moet dan wel altijd even aan 3-voud denken.
[..]
Normaal ben ik de autist die dat soort dingen opmerkt en mooi vindt
Je hebt gelijk.
Hier hebben we allemaal autisme, Henk.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
Normaal ben ik de autist die dat soort dingen opmerkt en mooi vindt
Je hebt gelijk.
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier hebben we allemaal autisme, Henk.
Wanneer keert jouw UI weer terug?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Specularium, met je lelijke UI, wanneer ga je die nou eens vervangen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |