Die is wel schattig.quote:
Je moet wat als je vriendin weg is natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:27 schreef anonymoussie het volgende:
Als ik er tijd voor had had ik een labrador genomen.
Lekker voor je.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit lijkt een verzameltopic voor kattenliefhebbers te worden.
Is dat een soort Cesar Millan voor katten?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef Mylene het volgende:
Wie kijkt er weleens naar My Cat from Hell op TLC? Wat een baas die gast.
[ afbeelding ]
Nah. Heb ik er nog te weinig tijd voor.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet wat als je vriendin weg is natuurlijk.
TLCquote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit naar die zender gekeken.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, deze gast regelt het wel even. Katten die gecorrigeerd worden en weer lief doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat een soort Cesar Millan voor katten?
Moet ze dan lachen?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin kijkt er weleens naar
Katten < vogels < honden.quote:
Vogels boven alles natuurlijk!quote:Op zondag 11 januari 2015 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Katten < vogels < honden.
Zo beter?
Bedankt voor dit gesprek, Hans.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, gewoon zeggen dat je op FOK! zit.
Haha.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:56 schreef anonymoussie het volgende:
Zo mensen, hebben jullie al zin in de 3e week van dit jaar?
Het was een serieus antwoord, Harry.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag, Hans.
Haha.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was een serieus antwoord, Harry.
Hij of wie dan ook...quote:Op zondag 11 januari 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
Nu moet Elflettering dit topic weer gaan redden.
Bedankt Frans.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben een leuk filmpje aan het kijken.
Dit is gewoon een lekker clipje.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
Bedankt Dries, ik zal hem later even gaan bekijken.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is gewoon een lekker clipje.
Wat voor film?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit te kijken.quote:
Ik vind Tom echt een lummel.quote:
Ik denk dat de meesten dat wel zijn.quote:
Daarom ben jij ook forever alone.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten dat wel zijn.
De wanhoop moet toch wel groot zijn als je zo'n stap durft te zetten.
Ik vind Bertie leuk. En Geert an Theo ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten dat wel zijn.
De wanhoop moet toch wel groot zijn als je zo'n stap durft te zetten.
Heb jij weleens een vriendin gehad?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook forever alone.
Dan moeit ik de tv toch maar eens aanslingeren.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind Bertie leuk. En Geert an Theo ook.
Ja, hoezo?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heb jij weleens een vriendin gehad?
Dan heb je hem nog niet ontmoet, is een echte womanizer.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Echt waar?
Dat had ik niet verwacht.
Mochtie willen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog niet ontmoet, is een echte womanizer.
En dan zeker ook naar Center Parcs, nee dank je. Nu hoeft het al niet meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet? Hetzelfde trainingspak kopen bij Scapino enzo voor de bingoavond.
Ik weet niet of hij knap is.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog niet ontmoet, is een echte womanizer.
Ik heb het net doorgelezen en ik ga er een zware kluif aan krijgen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
Nu moet Elflettering dit topic weer gaan redden.
Had ze toen ook opeens dat gat in haar oorlel?quote:Op maandag 12 januari 2015 03:22 schreef Elfletterig het volgende:
http://metro.co.uk/2015/0(...)er-shoulder-5018134/
Een Engels meisje van 20 heeft opgebiecht dat ze 3 jaar geleden na een dronken bui wakker werd met deze tatoeage op haar schouder:
[ afbeelding ]
Tot zover mijn kwaliteitsimpuls. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |