Geen idee. Als ik trouwens zo'n tattoo had, liet ik 'm weghalen... - of veranderen in iets onherkenbaars.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had ze toen ook opeens dat gat in haar oorlel?
Een grote zwarte vlek van laten maken ter cover up.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik trouwens zo'n tattoo had, liet ik 'm weghalen... - of veranderen in iets onherkenbaars.
Wie zegt dat ik dat überhaupt zou willen?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je het gek dat jij nooit ergens wordt uitgenodigd?
Bijvoorbeeld. Of een leuke bloem. Met een beetje fantasie lukt dat.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een grote zwarte vlek van laten maken ter cover up.
Nou volgens mij snapt ie het wel hoor, hahaha!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze hond is niet helemaal goed volgens mij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of een leuke bloem. Met een beetje fantasie lukt dat.
Denk dat hij teveel melk heeft gehad.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze hond is niet helemaal goed volgens mij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Denk dat hij teveel melk heeft gehad.
Dat kan ik natuurlijk nooit zijn he? Ik heb ten eerste geen tetten en ten tweede ben ik bang voor honden.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij deze foto post van Corrie.
Oh dat is jammer, ik vind honden namelijk wel heel leuk.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk nooit zijn he? Ik heb ten eerste geen tetten en ten tweede ben ik bang voor honden.
Hij heeft weer last van waanbeelden.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk nooit zijn he? Ik heb ten eerste geen tetten en ten tweede ben ik bang voor honden.
Dat moet wel want ik heb die twee dingen al 100x verteld.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij heeft weer last van waanbeelden.
Fixedquote:Op maandag 12 januari 2015 13:30 schreef Specularium het volgende:
Herhaling is ook de grote klacht achter deze SC.
Dat is een algehele trend.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef Karina het volgende:
Niet om het een of ander maar volgens mij is het hier de laatste tijd wel wat rustiger. Misschien heeft dat iets met de herhaling te maken?
Nou misschien is het dat dan wel, dat alles steeds een beetje van hetzelfde is?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een algehele trend.
FB / Laatste jaar van FOK!? #3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |