quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef ik me geen zorgen te maken
wil ik lezen wat ie allemaal twittert ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ex-schoonzoon van jou is een echte twitterveslaafde zeg.
Geen idee. Heb het allemaal niet gelezen, alleen even naar hem getwitterd dat hij op moet houden met die onzin en hier moet komen posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:06 schreef just me het volgende:
wil ik lezen wat ie allemaal twittert ?
en jij denkt dat hij dat leestquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het allemaal niet gelezen, alleen even naar hem getwitterd dat hij op moet houden met die onzin en hier moet komen posten.
quote:
twitter:Armageddon_GS twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 12:30:07@Kingstownn Wie ben jij nou weer? reageer retweet
is die wel 40 plus? jong dementerenden gaan maar een eigen topic maken hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal hem doorverwijzen naar dat dementie-topic van drakin.
In dat geval ga ik hem blocken als hij hier weer eens verschijnt. Dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Denk dat ie King op twitter geblocked heeft
Ga dan maar weer twitteren, want hier zitten alleen maar goede mensen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Armageddon het volgende:
Iemand moet al die Gutmensen van repliek voorzien op dat Twitter.
die loopt achterquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb net volmaakt zinloos een fototoestel besteld terwijl ik er al 3 heb.
Heb je weer iets lopen zoeken?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg weer fijne reclames te zien hier : alleenstaande mama, moeder zoekt date...
Dat wordt nog wat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat heet een verzameling, niks mis meequote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat zijn koekjesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat systeem iets van mij weet wat ik zelf niet weet.
En altijd wel eentje die niet leeg is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heet een verzameling, niks mis mee
Ga eens wat nuttigs doen johquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor een talenwonder begin je wel heel vaak een zin met "ik".
Hoe laadt je je telefoon dan op?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een camera en met mijn telefoon en iPad kun je ook foto's maken, maar ik maak echt nooit foto's. Van mijn telefoon ben ik het kabeltje al jaren kwijt.
Met de oplader. Maar het kabeltje om de foto's over te kunnen zetten naar de laptop is al jaren zoek.quote:
Zal wel per model anders zijn, maar mijn kabeltje is ook het oplaadkabeltjequote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met de oplader. Maar het kabeltje om de foto's over te kunnen zetten naar de laptop is al jaren zoek.
Ik heb nog nooit geprobeerd om de stekker in de USBaansluiting te frotten, misschien werkt wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel per model anders zijn, maar mijn kabeltje is ook het oplaadkabeltje
Oh god, die ken ik nog uit mijn hoofd, ik zat waarschijnlijk op de lagere school toen dat een hit wasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:09 schreef Kingstown het volgende:
Dan ga ik maar een kwaliteitsmuziekje luisteren.....
daar staat 44,99 euroquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
22,50 incl verzenden.
https://www.trekpleistero(...)amesDigitaleCam.html
Deze dame kijkt en mijmert over vroeger, voordat Doe Maar doorbrak en ik ze 3 keer heb gezien in jeugdhonks en buurthuizen voor een slechts enkele tientallen bezoekers...quote:
Kijk, dat zijn de verhalen... Kom ik aan met soortgelijke ervaringen met Racoon, dat spreekt toch net wat minder tot de verbeelding.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze dame kijkt en mijmert over vroeger, voordat Doe Maar doorbrak en ik ze 3 keer heb gezien in jeugdhonks en buurthuizen voor een slechts enkele tientallen bezoekers...
Al een paar keer gezien. Carel Copier die zurig doet en de drummer die junk was.quote:
Ik ken die tekst ook uit mijn hoofd, ik weet niet waaromquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh god, die ken ik nog uit mijn hoofd, ik zat waarschijnlijk op de lagere school toen dat een hit was
Ik wijt het aan Op volle toeren, dat keken we toen altijd. Uit die tijd ken ik de meest beroerde hits zo ongeveer uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken die tekst ook uit mijn hoofd, ik weet niet waarom
vast niet, want ik ben nooit geweestquote:
Wakker ben je nog welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
vast niet, want ik ben nooit geweest![]()
ik zit ook niet te kijken trouwens dus ik weet niet wat je ziet...
Prachtig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al een paar keer gezien. Carel Copier die zurig doet en de drummer die junk was.
Leuke docu wel.
Dat is iedereen alweer vergetenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:37 schreef Kingstown het volgende:
De vorige keer dat deze docu op TV was hebben we trouwens dezelfde discussies gehad.
Inclusief verhalen over buurthuizen enzo.
Copy en paste hier maar dan... Kunnen wij gaan slapen ...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:37 schreef Kingstown het volgende:
De vorige keer dat deze docu op TV was hebben we trouwens dezelfde discussies gehad.
Allemaal naar het topic van drakin... -->quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:37 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb ze ook nooit gezien ... Ik ging meer voor de Dolly Dotsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
vast niet, want ik ben nooit geweest![]()
ik zit ook niet te kijken trouwens dus ik weet niet wat je ziet...
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
Copy en paste hier maar dan... Kunnen wij gaan slapen ...
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat Hennie Vrienten mijn overbuurman was?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:06 schreef sasquatsch het volgende:
En ik dat Jan Hendriks in het oude huis van mijn tante heeft gewoond?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Het was 1981 of zoiets.
In het buurthuis in Betondorp speelde een prima bandje dat nog niemend kende, Doe Maar.
Zo'n 30 man in het buurthuis wachtten de bandleden achteloos af en nadat er wat heren met flightcases binnen waren gekomen, de boel uitgepakt hadden en zelf de uitgepakte spullen begonnen te bespelen, bleek dat dat de band was.
Skinhead Amsterdam was vertegenwoordigd en kon de ska-/reggae deuntjes wel waarderen.
De eerste Doe Maar fans in Amsterdam waren opgestaan...
Na afloop werden er biertjes uitegwisseld met de bandleden en joints werden gedeeld.
'Nederwiet' werd nogmaals gezongen door Joost Belinfante en voor het eerst konden hippies en skins elkaar verdragen.
Het was een mooie zomeravond...
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Voxs het volgende:
Had ik al verteld dat Ernst Janz een studiegenoot van mijn moeder was?
(voor een jaartje dan)
Slaap lekker chufi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
ik heb 'n keer gewerkt bij de oma van Jody Bernal
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Slaap lekker chufi.
Dus eigenlijk herhaald alleen MM zich ....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Slaap lekker chufi.
zijn dat jouw ogen in je Fobo?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:47 schreef Voxs het volgende:
Huh? KingstownBeetje oude uitspraken rondslingeren. Daar raak ik van in de war
Ja, wel met de zon er op.quote:
Dat krijg je op jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:47 schreef Voxs het volgende:
Huh? KingstownBeetje oude uitspraken rondslingeren. Daar raak ik van in de war
Na 20 pogingen met Flylady heb ik het opgegeven, het wordt nooit wat met mijn huishouden. Oh en er is nog een andere deels aanverwante reeks over viledadoekjes en wondersponsjes enzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
Ik heb net een soort van Libelle topic ontdekt op Fok en het is al een reeks![]()
LIF / FOK! FlyLadies #10 Clean and Shine!
Uh nee. Totaal niet. Ben vandaag al vier keer gewaarschuwd door vier verschillende mensen dat ik moet oppassen niet de volgende Theo van Gogh te worden. Dat werk dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Babyfoto's plaatsen en Farmville spelen ja?
meen je dat nou?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Na 20 pogingen met Flylady heb ik het opgegeven, het wordt nooit wat met mijn huishouden. Oh en er is nog een andere deels aanverwante reeks over viledadoekjes en wondersponsjes enzo.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat krijg je op jouw leeftijd.![]()
Er werd een discussie over Doe Maar herhaald die hier een tijdje geleden ook al gaande was en chufi vroeg om een copy/paste. Als huisarchivaris heb ik hem uiteraard op zijn wenken bediend.
oh.... dat gaat er korting vanaf?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe eens in het winkelmandje en tadaaa.
Dub kan ik hele nachten op doorgaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Dit blijft mijn favoriet van dat Doe de Dub album:
Koopje toch voor 22,50 thuisbezorgd?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... dat gaat er korting vanaf?dan bestel ik er misschien ook wel eentje, ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeele oude....
wat voor sd kaartje moet daar in Piet?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe eens in het winkelmandje en tadaaa.
SD / SDHC memory card, da's standaard SD kaartje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
wat voor sd kaartje moet daar in Piet?
zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:37 schreef Kingstown het volgende:
tis toch jouw schuld altijdquote:
Ik bestel er ook eentjequote:Op zondag 11 januari 2015 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
SD / SDHC memory card, da's standaard SD kaartje.
http://www.fujifilm.com/s(...)ons/j/finepix_jx300/
Tuurlijk nietquote:
UB40 present Arms in Dub, Black Uhuru...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dub kan ik hele nachten op doorgaan.
Mijn telefoon was gratis bij mijn autoverzekering, jaartje of 6 geleden denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn telefoon was nog 2,50 Euro duurder.
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
UB40 present Arms in Dub, Black Uhuru...
Jammin'...![]()
Besteld!quote:Op zondag 11 januari 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn telefoon was nog 2,50 Euro duurder.
Wilde nog een Nokia zonder toeters en bellen, kan voorlopig ook weer vooruit.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn telefoon was gratis bij mijn autoverzekering, jaartje of 6 geleden denk ik.
Ja vind ik ook wel ... Vroeger was ik de lulquote:Op zondag 11 januari 2015 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
het wordt tijd voor een 'wat is allemaal sacha's schuld' verzameltopic
ow, wat zieligquote:Op zondag 11 januari 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel ... Vroeger was ik de lul
Die vliegen gewoon door tot ze neerstorten.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
zouden er morgen gewoon vliegtuigen vertrekken vanaf Schiphol met dit weer?
Geen idee, maar vertrekt Papadoupolis morgen?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
die neef moet terug naar Athene morgenochtend, maar ik weet niet hoor...quote:Op zondag 11 januari 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die vliegen gewoon door tot ze neerstorten.
yup,! als zijn vlucht doorgaat wel...quote:Op zondag 11 januari 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar vertrekt Papadoupolis morgen?
Een beetje zijwind kan zo'n vliegtuig wel hebben hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
die neef moet terug naar Athene morgenochtend, maar ik weet niet hoor...
nah ja zien we morgen wel...
Kan ie niet met de trein?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
anders wordt het nog een week op die klotebank
lijndienst om 1200quote:Op zondag 11 januari 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe vraag je zoiets in engels ?anyways met KLM
Is dit een hint?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:10 schreef sacha het volgende:
het wordt tijd voor een 'wat is allemaal sacha's schuld' verzameltopic
film tipje voor Fann: Non stop, met Liam Neesonquote:Op zondag 11 januari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
zal ik effe noteren... die film die ik net heb gezin was écht stomquote:Op zondag 11 januari 2015 00:24 schreef sacha het volgende:
[..]
film tipje voor Fann: Non stop, met Liam Neeson
deze is altijd vroeg... blut is ie ook nietquote:Op zondag 11 januari 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn blut en altijd te laat.
Nou ja....moeten, moeten. Voor wat hoort wat en er staat nog een vraag van mij aan sacha open.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik schat in dat je als stats deskundige en sherlock nu aan de gang moet.
hé jah... gezelligquote:Op zondag 11 januari 2015 00:24 schreef sacha het volgende:
[..]
film tipje voor Fann: Non stop, met Liam Neeson
Uitzonderingen blijven er altijd.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
deze is altijd vroeg... blut is ie ook nietniet rijk maar niet blut...
vandaag waren we allemaal luiquote:Op zondag 11 januari 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uitzonderingen blijven er altijd.
En dan vraag je King om te copy and pasten ...quote:Op zondag 11 januari 2015 00:26 schreef sacha het volgende:
[..]
of een reminder voor mijzelf, als ik morgenochtend terug lees
spannend hoor!quote:Op zondag 11 januari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
hé jah... gezellig![]()
http://www.moviemeter.nl/film/91028
Maar waar draait Ie?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
hé jah... gezellig![]()
http://www.moviemeter.nl/film/91028
Ben erg actief geweest om spullen te halen voor het aloude pannenkoeken bakken.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
vandaag waren we allemaal luiligt aan het weer denk ik...
oh... ik heb weinig gedaan, beetje in huis klooien en naar de markt gelopen, maarquote:Op zondag 11 januari 2015 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben erg actief geweest om spullen te halen voor het aloude pannenkoeken bakken.
Ja jij werkt in de zorg las ik, wel een leuke baan dus...quote:Op zondag 11 januari 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gewoon gewerkt vandaag, en morgen weer, lang leve de toeslagen
Het is geen pannenkoek heh?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga mijn kleinzoon leren hoe die in de lucht om te draaien.
Heb je daar geen toestemming voor nodig?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga mijn kleinzoon leren hoe die in de lucht om te draaien.
Het leukste werk van de hele wereld. En vandaag viel me fysiek erg mee, in het jaar dat ik daar niet geweest was zijn er wat bewonerswisselingen geweest, stuk minder verzorging. Morgen weer naar dezelfde locatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja jij werkt in de zorg las ik, wel een leuke baan dus...
zorgtoeslag?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gewoon gewerkt vandaag, en morgen weer, lang leve de toeslagen
vliegbrevetquote:Op zondag 11 januari 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daar geen toestemming voor nodig?
Als ik opnieuw zou kunnen beginnen zou ik de bejaardenzorg ingaan denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het leukste werk van de hele wereld. En vandaag viel me fysiek erg mee, in het jaar dat ik daar niet geweest was zijn er wat bewonerswisselingen geweest, stuk minder verzorging. Morgen weer naar dezelfde locatie.
Demente bejaarden zou ik dan doen in jouw geval.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
Als ik opnieuw zou kunnen beginnen zou ik de bejaardenzorg ingaan denk ik
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Demente bejaarden zou ik dan doen in jouw geval.
Dat trekt me wat minder, maar ik ben nog steeds heel blij dat ik de overstap heb gemaakt. Ook vanwege het flexibele en afwisselende karakter van het werk als invalmedewerker, zo kan ik een beetje verstandig met mijn lijf omgaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik opnieuw zou kunnen beginnen zou ik de bejaardenzorg ingaan denk ik
hoezo verstandig met je lijf omgaan?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat trekt me wat minder, maar ik ben nog steeds heel blij dat ik de overstap heb gemaakt. Ook vanwege het flexibele en afwisselende karakter van het werk als invalmedewerker, zo kan ik een beetje verstandig met mijn lijf omgaan.
lekker met een glaasje op zeker?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het leukst was bejaarden van reisje langs de Rijn weer naar huis brengen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
2 mongolen die ruzie kregen achterin en dan elkaar uitschelden voor vuile mongool dan is het als chauffeur wel even lastig.
dat is iets met je spieren toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn lijf is aardig verrot en ik heb niet zo veel energie, waarschijnlijk fibromyalgie. Daarom werk ik in principe max 3 dagen per week
daar kan ik dan minder goed tegenquote:Op zondag 11 januari 2015 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een bus vol ontspoorde ADHD kinderen is ook leuk.
Het valt in het vakgebied van de reumatoloog, het heeft wat overeenkomsten, maar het gaat vnl om de aanhechtingen van de spieren ja. Vroeger met mijn kantoorbaan regelmatig paar maanden thuisgezeten met rsi en de boel trainen lijdt vaak tot overbelasting. Maar nu op zich een redelijke balans gevonden.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb een keer vol op de rem getrapt voor fictief beest dat overstak omdat het praten niet hielp.
Prima oplossing.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb een keer vol op de rem getrapt voor fictief beest dat overstak omdat het praten niet hielp.
ik heb gegoogeld... niet fijnquote:Op zondag 11 januari 2015 00:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het valt in het vakgebied van de reumatoloog, het heeft wat overeenkomsten, maar het gaat vnl om de aanhechtingen van de spieren ja. Vroeger met mijn kantoorbaan regelmatig paar maanden thuisgezeten met rsi en de boel trainen lijdt vaak tot overbelasting. Maar nu op zich een redelijke balans gevonden.
en slingers ophangen als ze jarig zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bejaarden die nog op zichzelf wonen en in de dagopvang zitten krijgen dan samen soort cluppie in de bus.
Ze vonden mij wel een toffe buschauffeur.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:02 schreef just me het volgende:
[..]
en slingers ophangen als ze jarig zijn
als je ziet wat er bij ons bezuinigd wordt, het is regelmatig onverantwoord. Maar goed, er moeten eerst weer doden vallen....quote:Op zondag 11 januari 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
Er gaat weinig overblijven van de zorg hoor als het zo doorgaat...
Tegen de tijd dat wij écht hulp nodig hebben bestaat het al niet meer
Ik zit even te lachen nu.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze vonden mij wel een toffe buschauffeur.
oh die doden vallen nu ook al wel denk ik, maar het valt nog niet zo op...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je ziet wat er bij ons bezuinigd wordt, het is regelmatig onverantwoord. Maar goed, er moeten eerst weer doden vallen....
afgekeurdquote:Op zondag 11 januari 2015 01:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar vertel eens FANN, wat doe jij eigenlijk in het dagelijkse leven?
nou nee, niet echtquote:Op zondag 11 januari 2015 01:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, da's ook niet mis. Maar wel energie/ mogelijkheden om leuke dingen te doen?
nee, geestelijk kan het er nog mee doorquote:Op zondag 11 januari 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komen ze jou ook met busje ophalen?
eh... nee, dit is levenslang zeg maar, ik zet het wel even in een DM voor je..quote:Op zondag 11 januari 2015 01:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's kut. Zicht op enige verbetering?
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nee, dit is levenslang zeg maar, ik zet het wel even in een DM voor je..
op zo'n openbaar forum het er steeds over hebben vind ik niks...
Gelijk heb je, ga mijn afwijkingen ook niet hier neer zetten.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nee, dit is levenslang zeg maar, ik zet het wel even in een DM voor je..
op zo'n openbaar forum het er steeds over hebben vind ik niks...
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ga mijn afwijkingen ook niet hier neer zetten.
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dan komen er positieve stofjes vrij in je hersens.
In 40+ lijkt me dat niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... soms komt het zo ter sprake, is ook niet te vermijden
En dan houden de echte oudjes zich nog rustigquote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
en vergeet niet dat we hier bejaard zijn. Echte bejaarden hebben het alleen maar over kwaaltjesquote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heeft er ook mee te maken denk ikquote:
Met een toffe chauffeur in de bus niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en vergeet niet dat we hier bejaard zijn. Echte bejaarden hebben het alleen maar over kwaaltjes
Klopt, genoeg jonge mensen die van alles hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heeft er ook mee te maken denk ikmaar ja jonge mensen kunnen ook van
alles mankeren natuurlijk..
Jij geen kwaaltjes?
nou... Piet gaat net van startquote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan houden de echte oudjes zich nog rustig
nu al kwaaltjes? jij was toch nog erg jong of niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, genoeg jonge mensen die van alles hebben.
En ja hoor, genoeg kwaaltjes.
Al jaren kwaaltjes, en ben pas 40quote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nu al kwaaltjes? jij was toch nog erg jong of niet?
Tja ik kon moeilijk een baantje verzinnen toen je het vroegquote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en vergeet niet dat we hier bejaard zijn. Echte bejaarden hebben het alleen maar over kwaaltjes
Dat is Isax, we worden wel vaker door elkaar gehaald.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... jij bent 40+ dan ben ik in de war met iemand ander ik dacht dat je 25 was ofzo![]()
Je ging toch paarden fokken ofzoiets?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op mijn 62e krijg ik al pensioen, AOW pas op mijn 67e, werken hoef ik niet meer, wat nu?
Hou op .... Tegenwoordig wordt er ook pensioen opgebouwd als je tijdelijk werkt na bepaalde periode.. maand of 6 of zo ... Dus nu weer een extra fonds met een paar euros....quote:Op zondag 11 januari 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Binnenkort mijn pensioenfonds eens bellen hoe het allemaal zit want ik snap er niks meer van.
ah... wel eentje uit Utopia dus, dan is het niet zo gek...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is Isax, we worden wel vaker door elkaar gehaald.
Jip, Uto, gek...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... wel eentje uit Utopia dus, dan is het niet zo gek...
wat doe jij eigenlijk? Of beter gezegd: wat deed je? Want je bent nu toch zoekende?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou op .... Tegenwoordig wordt er ook pensioen opgebouwd als je tijdelijk werkt na bepaalde periode.. maand of 6 of zo ... Dus nu weer een extra fonds met een paar euros....
Zonder opstapje komt ie er nooit bij... EN dat werkt niet zo ...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ze ook zelf gaan bevruchten, heb je tenminste wat afleiding
en daarna vreet je ze opquote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
De meest handige huisdieren, je zet ze in de stal, wanneer de olie op is voor de kar en tijdens uitlaten kun je er zelf opzitten.
Sjoef is vliegende keeper.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk? Of beter gezegd: wat deed je? Want je bent nu toch zoekende?
hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder opstapje komt ie er nooit bij... EN dat werkt niet zo ...
Dat volg ik oom niet elke dag.nacht////quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg verteld in de Uto SC.
ah... ik heb het nooit gevolgdquote:Op zondag 11 januari 2015 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat uto wel een beetje maf is tegenwoordig. Nou ja, al een tijdje.
Dan moet je niet zeuren dat je het niet weet.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat volg ik oom niet elke dag.nacht////
Netwerk / internet providers en zo Zoekende weer helaasquote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk? Of beter gezegd: wat deed je? Want je bent nu toch zoekende?
Dat is jouw keuze, ik denk dat wat primitiever over.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het zoiets als je eigen hond opeten
Ik heb dr ook al wel eens prive gedaan ... Maar goed ....Ze is erg jong ...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je het niet weet.
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef FANN het volgende:
had ik al gezegd dat ik een beetje misselijk ben van de griotten?![]()
De huidige arbeidsmarkt bestaat steeds meer uit tijdelijke contracten.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zijn ook nodig op deze wereld
ik bedoel je eigen huisdier opeten, al is een paard niet écht een huisdier, maar ja je krijgtquote:Op zondag 11 januari 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze, ik denk dat wat primitiever over.
even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dr ook al wel eens prive gedaan ... Maar goed ....Ze is erg jong ...
Ouwe viezerik.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
als ze in de leeftijdscategorie van je dochter zitten loop je toch wel tegen een grens aan jaquote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je fokt een veulen, die krijgt goed eten en dan breekt ie been.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik bedoel je eigen huisdier opeten, al is een paard niet écht een huisdier, maar ja je krijgt
er toch een band mee denk ik en je geeft hem een naam enzo.. dat bedoel ik, maar dat
wist je wel
Ja klopt ... Denk er nooit aan te beginnen , maar je weet nooit wat er op je pad komt...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ze in de leeftijdscategorie van je dochter zitten loop je toch wel tegen een grens aan ja
Nou ik zou hem niet opetenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stel je fokt een veulen, die krijgt goed eten en dan breekt ie been.
Weggeven of zelf opeten?
ruilen voor een geslacht kreupel veulen van een ander. win-winquote:Op zondag 11 januari 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stel je fokt een veulen, die krijgt goed eten en dan breekt ie been.
Weggeven of zelf opeten?
dromen kan altijd Chufquote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... Denk er nooit aan te beginnen , maar je weet nooit wat er op je pad komt...
Nee want dan weet ik niet wat erin is gegaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ruilen voor een geslacht kreupel veulen van een ander. win-win
In bed slaap ik en zo'n tablet is begin van totaal verstoord ritme en slaaptekort.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, slapen, dat zou ik ook moeten gaan doen. Lig al wel een uurtje in bed. Oh, wat ben ik toch blij met mijn iPad.
hahaha zegt de nachtbraker ....quote:Op zondag 11 januari 2015 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In bed slaap ik en zo'n tablet is begin van totaal verstoord ritme en slaaptekort.
Als ik eenmaal besloten heb dat ik ga slapen, dan zet ik 'm ook niet weer aan, doe ik ook niet met tv en mijn boek laat ik ook liggen, zelfs als ik uren wakker lig, anders heb ik ook zo een probleem te pakken.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In bed slaap ik en zo'n tablet is begin van totaal verstoord ritme en slaaptekort.
Heb 25 jaar in ploegendienst gewerkt en kan daardoor ritme naar mijn hand zetten.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Late diensten zijn best gevaarlijk, ik ga eigenlijk nooit meten door richting bed, zelfs niet als ik compleet afgedraaid thuiskom. En dan is het zomaar opeens 2 uur. Vroeger was dat zelfs wel eens 4 uur, en dat was nog met een desktop op tafel, idioot die ik was.
Ik moet altijd als ik thuiskom ff acclimatiseren ... ook als ik uit ben geweestquote:Op zondag 11 januari 2015 01:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Late diensten zijn best gevaarlijk, ik ga eigenlijk nooit meteen door richting bed, zelfs niet als ik compleet afgedraaid thuiskom. En dan is het zomaar opeens 2 uur. Vroeger was dat zelfs wel eens 4 uur, en dat was nog met een desktop op tafel, idioot die ik was.
ja, ik ook, met thee erbij (en vroeger met tosti's)quote:Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet altijd als ik thuiskom ff acclimatiseren ... ook als ik uit ben geweest
Ik vaak nog ff een borrel of zo...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, ik ook, met thee erbij (en vroeger met tosti's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |