Nee want dan weet ik niet wat erin is gegaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ruilen voor een geslacht kreupel veulen van een ander. win-win
In bed slaap ik en zo'n tablet is begin van totaal verstoord ritme en slaaptekort.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, slapen, dat zou ik ook moeten gaan doen. Lig al wel een uurtje in bed. Oh, wat ben ik toch blij met mijn iPad.
hahaha zegt de nachtbraker ....quote:Op zondag 11 januari 2015 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In bed slaap ik en zo'n tablet is begin van totaal verstoord ritme en slaaptekort.
Als ik eenmaal besloten heb dat ik ga slapen, dan zet ik 'm ook niet weer aan, doe ik ook niet met tv en mijn boek laat ik ook liggen, zelfs als ik uren wakker lig, anders heb ik ook zo een probleem te pakken.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In bed slaap ik en zo'n tablet is begin van totaal verstoord ritme en slaaptekort.
Heb 25 jaar in ploegendienst gewerkt en kan daardoor ritme naar mijn hand zetten.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Late diensten zijn best gevaarlijk, ik ga eigenlijk nooit meten door richting bed, zelfs niet als ik compleet afgedraaid thuiskom. En dan is het zomaar opeens 2 uur. Vroeger was dat zelfs wel eens 4 uur, en dat was nog met een desktop op tafel, idioot die ik was.
Ik moet altijd als ik thuiskom ff acclimatiseren ... ook als ik uit ben geweestquote:Op zondag 11 januari 2015 01:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Late diensten zijn best gevaarlijk, ik ga eigenlijk nooit meteen door richting bed, zelfs niet als ik compleet afgedraaid thuiskom. En dan is het zomaar opeens 2 uur. Vroeger was dat zelfs wel eens 4 uur, en dat was nog met een desktop op tafel, idioot die ik was.
ja, ik ook, met thee erbij (en vroeger met tosti's)quote:Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet altijd als ik thuiskom ff acclimatiseren ... ook als ik uit ben geweest
Ik vaak nog ff een borrel of zo...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, ik ook, met thee erbij (en vroeger met tosti's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |