Dat is Isax, we worden wel vaker door elkaar gehaald.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... jij bent 40+ dan ben ik in de war met iemand ander ik dacht dat je 25 was ofzo![]()
Je ging toch paarden fokken ofzoiets?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op mijn 62e krijg ik al pensioen, AOW pas op mijn 67e, werken hoef ik niet meer, wat nu?
Hou op .... Tegenwoordig wordt er ook pensioen opgebouwd als je tijdelijk werkt na bepaalde periode.. maand of 6 of zo ... Dus nu weer een extra fonds met een paar euros....quote:Op zondag 11 januari 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Binnenkort mijn pensioenfonds eens bellen hoe het allemaal zit want ik snap er niks meer van.
ah... wel eentje uit Utopia dus, dan is het niet zo gek...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is Isax, we worden wel vaker door elkaar gehaald.
Jip, Uto, gek...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... wel eentje uit Utopia dus, dan is het niet zo gek...
wat doe jij eigenlijk? Of beter gezegd: wat deed je? Want je bent nu toch zoekende?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou op .... Tegenwoordig wordt er ook pensioen opgebouwd als je tijdelijk werkt na bepaalde periode.. maand of 6 of zo ... Dus nu weer een extra fonds met een paar euros....
Zonder opstapje komt ie er nooit bij... EN dat werkt niet zo ...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ze ook zelf gaan bevruchten, heb je tenminste wat afleiding
en daarna vreet je ze opquote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
De meest handige huisdieren, je zet ze in de stal, wanneer de olie op is voor de kar en tijdens uitlaten kun je er zelf opzitten.
Sjoef is vliegende keeper.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk? Of beter gezegd: wat deed je? Want je bent nu toch zoekende?
hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder opstapje komt ie er nooit bij... EN dat werkt niet zo ...
Dat volg ik oom niet elke dag.nacht////quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg verteld in de Uto SC.
ah... ik heb het nooit gevolgdquote:Op zondag 11 januari 2015 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat uto wel een beetje maf is tegenwoordig. Nou ja, al een tijdje.
Dan moet je niet zeuren dat je het niet weet.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat volg ik oom niet elke dag.nacht////
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |