quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef ik me geen zorgen te maken
wil ik lezen wat ie allemaal twittert ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ex-schoonzoon van jou is een echte twitterveslaafde zeg.
Geen idee. Heb het allemaal niet gelezen, alleen even naar hem getwitterd dat hij op moet houden met die onzin en hier moet komen posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:06 schreef just me het volgende:
wil ik lezen wat ie allemaal twittert ?
en jij denkt dat hij dat leestquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het allemaal niet gelezen, alleen even naar hem getwitterd dat hij op moet houden met die onzin en hier moet komen posten.
quote:
twitter:Armageddon_GS twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 12:30:07@Kingstownn Wie ben jij nou weer? reageer retweet
is die wel 40 plus? jong dementerenden gaan maar een eigen topic maken hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal hem doorverwijzen naar dat dementie-topic van drakin.
In dat geval ga ik hem blocken als hij hier weer eens verschijnt. Dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Denk dat ie King op twitter geblocked heeft
Ga dan maar weer twitteren, want hier zitten alleen maar goede mensen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Armageddon het volgende:
Iemand moet al die Gutmensen van repliek voorzien op dat Twitter.
die loopt achterquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb net volmaakt zinloos een fototoestel besteld terwijl ik er al 3 heb.
Heb je weer iets lopen zoeken?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg weer fijne reclames te zien hier : alleenstaande mama, moeder zoekt date...
Dat wordt nog wat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat heet een verzameling, niks mis meequote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat zijn koekjesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat systeem iets van mij weet wat ik zelf niet weet.
En altijd wel eentje die niet leeg is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heet een verzameling, niks mis mee
Ga eens wat nuttigs doen johquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor een talenwonder begin je wel heel vaak een zin met "ik".
Hoe laadt je je telefoon dan op?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een camera en met mijn telefoon en iPad kun je ook foto's maken, maar ik maak echt nooit foto's. Van mijn telefoon ben ik het kabeltje al jaren kwijt.
Met de oplader. Maar het kabeltje om de foto's over te kunnen zetten naar de laptop is al jaren zoek.quote:
Zal wel per model anders zijn, maar mijn kabeltje is ook het oplaadkabeltjequote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met de oplader. Maar het kabeltje om de foto's over te kunnen zetten naar de laptop is al jaren zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |