quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef ik me geen zorgen te maken
wil ik lezen wat ie allemaal twittert ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ex-schoonzoon van jou is een echte twitterveslaafde zeg.
Geen idee. Heb het allemaal niet gelezen, alleen even naar hem getwitterd dat hij op moet houden met die onzin en hier moet komen posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:06 schreef just me het volgende:
wil ik lezen wat ie allemaal twittert ?
en jij denkt dat hij dat leestquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het allemaal niet gelezen, alleen even naar hem getwitterd dat hij op moet houden met die onzin en hier moet komen posten.
quote:
twitter:Armageddon_GS twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 12:30:07@Kingstownn Wie ben jij nou weer? reageer retweet
is die wel 40 plus? jong dementerenden gaan maar een eigen topic maken hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal hem doorverwijzen naar dat dementie-topic van drakin.
In dat geval ga ik hem blocken als hij hier weer eens verschijnt. Dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
Denk dat ie King op twitter geblocked heeft
Ga dan maar weer twitteren, want hier zitten alleen maar goede mensen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Armageddon het volgende:
Iemand moet al die Gutmensen van repliek voorzien op dat Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |