zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:37 schreef Kingstown het volgende:
De vorige keer dat deze docu op TV was hebben we trouwens dezelfde discussies gehad.
Inclusief verhalen over buurthuizen enzo.
tis toch jouw schuld altijdquote:
Ik bestel er ook eentjequote:Op zondag 11 januari 2015 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
SD / SDHC memory card, da's standaard SD kaartje.
http://www.fujifilm.com/s(...)ons/j/finepix_jx300/
Tuurlijk nietquote:
UB40 present Arms in Dub, Black Uhuru...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dub kan ik hele nachten op doorgaan.
Mijn telefoon was gratis bij mijn autoverzekering, jaartje of 6 geleden denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn telefoon was nog 2,50 Euro duurder.
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
UB40 present Arms in Dub, Black Uhuru...
Jammin'...![]()
Besteld!quote:Op zondag 11 januari 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn telefoon was nog 2,50 Euro duurder.
Wilde nog een Nokia zonder toeters en bellen, kan voorlopig ook weer vooruit.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn telefoon was gratis bij mijn autoverzekering, jaartje of 6 geleden denk ik.
Ja vind ik ook wel ... Vroeger was ik de lulquote:Op zondag 11 januari 2015 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
het wordt tijd voor een 'wat is allemaal sacha's schuld' verzameltopic
ow, wat zieligquote:Op zondag 11 januari 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel ... Vroeger was ik de lul
Die vliegen gewoon door tot ze neerstorten.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
zouden er morgen gewoon vliegtuigen vertrekken vanaf Schiphol met dit weer?
Geen idee, maar vertrekt Papadoupolis morgen?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
zouden er morgen gewoon vliegtuigen vertrekken vanaf Schiphol met dit weer?
die neef moet terug naar Athene morgenochtend, maar ik weet niet hoor...quote:Op zondag 11 januari 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die vliegen gewoon door tot ze neerstorten.
yup,! als zijn vlucht doorgaat wel...quote:Op zondag 11 januari 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar vertrekt Papadoupolis morgen?
Een beetje zijwind kan zo'n vliegtuig wel hebben hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
die neef moet terug naar Athene morgenochtend, maar ik weet niet hoor...
nah ja zien we morgen wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |