Netwerk / internet providers en zo Zoekende weer helaasquote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk? Of beter gezegd: wat deed je? Want je bent nu toch zoekende?
Dat is jouw keuze, ik denk dat wat primitiever over.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het zoiets als je eigen hond opeten
Ik heb dr ook al wel eens prive gedaan ... Maar goed ....Ze is erg jong ...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je het niet weet.
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef FANN het volgende:
had ik al gezegd dat ik een beetje misselijk ben van de griotten?![]()
De huidige arbeidsmarkt bestaat steeds meer uit tijdelijke contracten.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zijn ook nodig op deze wereld
ik bedoel je eigen huisdier opeten, al is een paard niet écht een huisdier, maar ja je krijgtquote:Op zondag 11 januari 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze, ik denk dat wat primitiever over.
even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dr ook al wel eens prive gedaan ... Maar goed ....Ze is erg jong ...
Ouwe viezerik.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
als ze in de leeftijdscategorie van je dochter zitten loop je toch wel tegen een grens aan jaquote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je fokt een veulen, die krijgt goed eten en dan breekt ie been.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik bedoel je eigen huisdier opeten, al is een paard niet écht een huisdier, maar ja je krijgt
er toch een band mee denk ik en je geeft hem een naam enzo.. dat bedoel ik, maar dat
wist je wel
Ja klopt ... Denk er nooit aan te beginnen , maar je weet nooit wat er op je pad komt...quote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ze in de leeftijdscategorie van je dochter zitten loop je toch wel tegen een grens aan ja
Nou ik zou hem niet opetenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stel je fokt een veulen, die krijgt goed eten en dan breekt ie been.
Weggeven of zelf opeten?
ruilen voor een geslacht kreupel veulen van een ander. win-winquote:Op zondag 11 januari 2015 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stel je fokt een veulen, die krijgt goed eten en dan breekt ie been.
Weggeven of zelf opeten?
dromen kan altijd Chufquote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... Denk er nooit aan te beginnen , maar je weet nooit wat er op je pad komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |