Gelijk heb je, ga mijn afwijkingen ook niet hier neer zetten.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nee, dit is levenslang zeg maar, ik zet het wel even in een DM voor je..
op zo'n openbaar forum het er steeds over hebben vind ik niks...
Klopt, dan komen er positieve stofjes vrij in je hersens.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ga mijn afwijkingen ook niet hier neer zetten.
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dan komen er positieve stofjes vrij in je hersens.
In 40+ lijkt me dat niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... soms komt het zo ter sprake, is ook niet te vermijden
En dan houden de echte oudjes zich nog rustigquote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekkerrrrrquote:
en vergeet niet dat we hier bejaard zijn. Echte bejaarden hebben het alleen maar over kwaaltjesquote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heeft er ook mee te maken denk ikquote:
Met een toffe chauffeur in de bus niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en vergeet niet dat we hier bejaard zijn. Echte bejaarden hebben het alleen maar over kwaaltjes
Klopt, genoeg jonge mensen die van alles hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heeft er ook mee te maken denk ikmaar ja jonge mensen kunnen ook van
alles mankeren natuurlijk..
Jij geen kwaaltjes?
nou... Piet gaat net van startquote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan houden de echte oudjes zich nog rustig
nu al kwaaltjes? jij was toch nog erg jong of niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, genoeg jonge mensen die van alles hebben.
En ja hoor, genoeg kwaaltjes.
Al jaren kwaaltjes, en ben pas 40quote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nu al kwaaltjes? jij was toch nog erg jong of niet?
Tja ik kon moeilijk een baantje verzinnen toen je het vroegquote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en vergeet niet dat we hier bejaard zijn. Echte bejaarden hebben het alleen maar over kwaaltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |