Gelijk heb je, ga mijn afwijkingen ook niet hier neer zetten.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nee, dit is levenslang zeg maar, ik zet het wel even in een DM voor je..
op zo'n openbaar forum het er steeds over hebben vind ik niks...
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ga mijn afwijkingen ook niet hier neer zetten.
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dan komen er positieve stofjes vrij in je hersens.
In 40+ lijkt me dat niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... soms komt het zo ter sprake, is ook niet te vermijden
En dan houden de echte oudjes zich nog rustigquote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
en vergeet niet dat we hier bejaard zijn. Echte bejaarden hebben het alleen maar over kwaaltjesquote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heeft er ook mee te maken denk ikquote:
Met een toffe chauffeur in de bus niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en vergeet niet dat we hier bejaard zijn. Echte bejaarden hebben het alleen maar over kwaaltjes
Klopt, genoeg jonge mensen die van alles hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heeft er ook mee te maken denk ikmaar ja jonge mensen kunnen ook van
alles mankeren natuurlijk..
Jij geen kwaaltjes?
nou... Piet gaat net van startquote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan houden de echte oudjes zich nog rustig
nu al kwaaltjes? jij was toch nog erg jong of niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, genoeg jonge mensen die van alles hebben.
En ja hoor, genoeg kwaaltjes.
Al jaren kwaaltjes, en ben pas 40quote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nu al kwaaltjes? jij was toch nog erg jong of niet?
Tja ik kon moeilijk een baantje verzinnen toen je het vroegquote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en vergeet niet dat we hier bejaard zijn. Echte bejaarden hebben het alleen maar over kwaaltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |