SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
welterustenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:49 schreef Samzz het volgende:
Goed, het was me een genoegen. Ik ga slapen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:51 schreef Dqod het volgende:
Schattepatatten en koekeschetekakkestrontjes :$
Dat zei je in het vorige topic ook alquote:
quote:
Wij zijn er nogquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Deed ik maar iemand. Mja, mensen gaan slapen![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Ik besef me net dat zo'n beetje alle vrouwen weg zijn. *Bang is*quote:
Ik laat jou toch niks overkomen Dqodjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik besef me net dat zo'n beetje alle vrouwen weg zijn. *Bang is*
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Ik ben een rasechte KLBer. DAT IS HOE IK ROLquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Niet zo klagen dqod, dat komt wel weer. En vast sneller dan bij de meeste mensen hier.
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Niet zo klagen dqod, dat komt wel weer. En vast sneller dan bij de meeste mensen hier.
Gelukkigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik laat jou toch niks overkomen Dqodje
Hoe lang is de rij inmiddels? Moet er al een extra kassa open?quote:
Dit hele topic als ik alles mag gelovenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
[..]
Hoe lang is de rij inmiddels? Moet er al een extra kassa open?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
[..]
Nee, een extra gat is voldoende.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:55 schreef Dqod het volgende:
Best vleiendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef rival het volgende:
[..]
Dit hele topic als ik alles mag geloven![]()
quote:
Ff de handboor pakkenquote:
smoke ze manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef rival het volgende:
Ik ga Roodkapje in een papiertje draaien en in de fik steken
Ogenblikje!
Pragmatische insteek, love it.quote:
Er staat toch niet iedereen?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte KLBer. DAT IS HOE IK ROL
Misschien waren we wel bedwantsen in een vorig leven?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:59 schreef Dqod het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Traumatische_inseminatie
Zo je bed in!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte KLBer. DAT IS HOE IK ROL
Ik hoop dan dat ik als bedwants wél een mannetje wasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien waren we wel bedwantsen in een vorig leven?
Si, por favorquote:
NEINquote:
Geen twijfel mogelijk, je was ooit een mannelijke bedwants.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:04 schreef Dqod het volgende:
Ik hoop dan dat ik als bedwants wél een mannetje was
Hoewel het wel mijn voorkeur naar vrouwen zou kunnen verklaren
Pfewquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen twijfel mogelijk, je was ooit een mannelijke bedwants.
Jawel, maar straks. Ben ff jointje roken en wijntje drinkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil niet gezellig knuffelen in bed?
quote:
quote:
Mag niet. Dieet enz. :$quote:
Nou en. Ik ben recalcitrant en druis overal tegenin, remember?quote:
Ik knorde stiekem ook wel een beetjequote:
Doe het voor mij bby.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben recalcitrant en druis overal tegenin, remember?
Don't bow for me Argentinaquote:
Wil je dit in mijn oor fluisteren?quote:
Ik zal wel andere dingen in je oor fluisteren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je dit in mijn oor fluisteren?
Dan zal ik dat idd voor jou doen
Jezusquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal wel andere dingen in je oor fluisteren.
Doen alle grappige mensenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik knorde stiekem ook wel een beetje
Ik lach vaak om mezelf. Erg eh
Warmte. *kroeltquote:
Dit vind ik een mooi compliment, eerlijk waarquote:
Kom spoonen bbyquote:
Zo rol ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooi compliment, eerlijk waar
With fire?quote:
My nipples shoot lasersquote:
Fijne rol, me gustaquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:28 schreef netchip het volgende:
Is roeien een beetje een leuke sport?
quote:
Red hot.quote:
DqodBot?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
My nipples shoot lasers
[..]
Fijne rol, me gusta
Ja sorryquote:
quote:
quote:
Niet boos zijnquote:
Ik kan niet boos zijn op jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet boos zijn
Weet je wat altijd leuk was? IGod
Gelukkig.quote:
Die van mij ligt dicht tegen me aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig.
Moment hoor, ik word even aangerand door een kat
Kijk die Roy eens pussy krijgen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij ligt dicht tegen me aan.
En nummer 2 komt eraan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk die Roy eens pussy krijgen!
Ik ga slapen, welterusten allen
Die van mij ligt op te tv. Die van L. vond het nodig mijn borsten kopjes te geven en vervolgens de laptopquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij ligt dicht tegen me aan.
Trusten Thijsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk die Roy eens pussy krijgen!
Ik ga slapen, welterusten allen
Dat van je borsten snap ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die van mij ligt op te tv. Die van L. vond het nodig mijn borsten kopjes te geven en vervolgens de laptop
Ik eigenlijk ook wel. Ben wel blij met die 2 vetbultenquote:
Terecht wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Ben wel blij met die 2 vetbulten
Heftig ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:47 schreef artelligence het volgende:
Wow. Oude vrienden van 15 jaar terug ontmoet. 1 heeft MS. Heftigmooie herinneringen over stonede avonturen
Ja, heel erg. Klinkt ook altijd zo lekker extra luid in de caravanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terecht wel.
Stormt het bij jou ook zo?
Nice, van dat ontmoeten dan. Idd wel heftig; MSquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:47 schreef artelligence het volgende:
Wow. Oude vrienden van 15 jaar terug ontmoet. 1 heeft MS. Heftigmooie herinneringen over stonede avonturen
Ja dat is gehorig in een caravan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Klinkt ook altijd zo lekker extra luid in de caravan
[..]
Nice, van dat ontmoeten dan. Idd wel heftig; MS
Hoe oud/jong/jong belegen ben je dan? :$quote:
Okquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is gehorig in een caravan.
Kom maar hier onder de dekens dan.
quote:
Ja wel heftig. Dochtertje van 5quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Klinkt ook altijd zo lekker extra luid in de caravan
[..]
Nice, van dat ontmoeten dan. Idd wel heftig; MS
nog maar 30quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe oud/jong/jong belegen ben je dan? :$
Ohhh that'd be awesomequote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veilig in een dekenfort.
Bier drinken en chips eten.
Dan kom ik je gauw genoeg achternaquote:
Is ook nie altijd wat, wanneer ze naar je ID vragen bij het kopen van rookwarenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij ziet er nog hartstikke jong uit.
haha herkenbaarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is ook nie altijd wat, wanneer ze naar je ID vragen bij het kopen van rookwaren
Ja ik ken het.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is ook nie altijd wat, wanneer ze naar je ID vragen bij het kopen van rookwaren
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
haha herkenbaarJammer dat ik m'n roze gevouwen papiertje niet meer heb.
Ach, wanneer ik straks 40 ben vind ik het vast geweldig :$quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ken het.
Ik had gvd een kroeg en toen vroegen ze bij de slijter om mijn ID.
Sweet dreams dqodjequote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:01 schreef Dqod het volgende:
Maar beste heren.
Ik ga maar eens plat, want stoned![]()
Slaap lekker. Ik rook en drink nog een paar denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:01 schreef Dqod het volgende:
Maar beste heren.
Ik ga maar eens plat, want stoned![]()
Ik niet. Onaangenaam aangeschotenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hoi, ik ben aangenaam aangeschoten denk ik.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik niet. Onaangenaam aangeschoten
Hij duurde wel lang!quote:
2 uur en 20 minuten.quote:
Niet normaal he!quote:
caliquote:Op zaterdag 10 januari 2015 06:14 schreef Californium het volgende:
Knopje uit en weer verder proberen te slapen.
ik had wind mee op de fietsquote:
wel leuk als je wind mee hebt op de fietsquote:
Ja, dan welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wel leuk als je wind mee hebt op de fietsnu maar eens slapen. Welterusten mevrouw met de mooie jurk
Welke kant staat de wind op? Hij is hier voorbij geknalt zonder te stoppen, maar wellicht kan ik hem nog inhalen als ik snel ben?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:11 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hopelijk waait Cupido niet weg want die heeft nog werk te doen
Pfewquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen.
Geen kater, hele opluchting.
Je gaat je er vast doorheen slepenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfew
Eigenlijk ben ik best moe en dan krijg ik zo dus bezoek
Ach jawelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat je er vast doorheen slepen
En je ouders weer zien
Oh, dacht dat je daar naartoe ging.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfew
Eigenlijk ben ik best moe en dan krijg ik zo dus bezoek
Succes is niet nodig hoor. Zoals ik al aangaf vind ik het leuk ze weer eens te zien. Had achteraf alleen wel wat later gemogen. Maar misschien ben ik gewoon een lamnek 1e klas :$quote:
Dan had jij dat allang geweten, want dan kwam ik wel even een tussenstop maken, Fasjequote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je daar naartoe ging.
Lekker even een natte vinger halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had jij dat allang geweten, want dan kwam ik wel even een tussenstop maken, Fasje
Bij Fas ben ik altijd bang voor afwijzing :$quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker even een natte vinger halen.
Nog steeds?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij Fas ben ik altijd bang voor afwijzing :$
Ik heb een bang hart :$quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds?
Ik dacht alleen de eerste keer. :$
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
Is het normaal dat rode wijn toiletzaken kleurt?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij Fas ben ik altijd bang voor afwijzing :$
Ben je nou jarig vandaag? :$ zo ja, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds?
Ik dacht alleen de eerste keer. :$
Klopt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nou jarig vandaag? :$ zo ja, gefeliciteerd.
Gefeliciteerdquote:
Het staat niet op Facebook dus ik geloof het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loefje?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:35 schreef twi het volgende:
Heugelijke dag voor deze reeks met drie verjaardagen. Toch?
Oke, eentje kennen jullie niet, maar die draag ik zo'n warm hart toe dat ik hem overal bij vind passen. En nee, dat is niet Kaneel, want die kennen jullie wel.
/edit: Oh, yats is pas over 10 dagen jaren. Gelukkig. Twee verjaardagen dan.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gisteren een bruidstaart gegeten op een verjaardag. Dat was wel gek.
Van harte gozer!quote:
Neem je telefoon mee op het toilet en vertel ze als ze aanbellen dat je over een paar minuutjes opendoetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:09 schreef Dqod het volgende:
Moet poepen, maar straks bellen ze net wanneer ik zit
/struggles
That was exactly what happenedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neem je telefoon mee op het toilet en vertel ze als ze aanbellen dat je over een paar minuutjes opendoet
Veel plezier.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
That was exactly what happened![]()
Ik ga ze nu oppikken, fijne dag lokje
Dag allemaal![]()
Beter gekke dan saaie vriendenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gekke vrienden, maar ik hou toch wel van ze.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
That was exactly what happened![]()
Ik ga ze nu oppikken, fijne dag lokje
Dag allemaal![]()
Dit is gewoon 1 grote conspiracy om voor de NS dadelijk weer een excuus te hebben om mij dwars te zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:29 schreef rival het volgende:
Volgens mij hebben jullie last van wind
De boomtoppen voor mijn ramen hebben nog niet vaak zo hard heen en weer geslingerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:29 schreef rival het volgende:
Volgens mij hebben jullie last van wind
Jammer weerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen los jurkje voor de rode loper dus.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De boomtoppen voor mijn ramen hebben nog niet vaak zo hard heen en weer geslingerd.
Ook op de app hoor ik er mensen over, ik merk niks... Goede slaapkamerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is gewoon 1 grote conspiracy om voor de NS dadelijk weer een excuus te hebben om mij dwars te zitten.
Ik heb het nummer van Monopoly bij de hand, desnoods rij ik die trein zelf naar Utrecht CS.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ook op de app hoor ik er mensen over, ik merk niks... Goede slaapkamer
Ik hoop wel dat al je treinen gewoon rijden Roy
Kijk uit voor blaadjesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van Monopoly bij de hand, desnoods rij ik die trein zelf naar Utrecht CS.
Slanke boiiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:42 schreef artelligence het volgende:
Ziek zijn is wel goed voor afvallen.
Ik zat de hele tijd rond 82/83 kg. Nu 78,5.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van Monopoly bij de hand, desnoods rij ik die trein zelf naar Utrecht CS.
Nog maar 20 kg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:42 schreef artelligence het volgende:
Wat.quote:
Dat is een fabel man.quote:
Niet nodig.. Je beland vanzelf wel op zo'n stopblokquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een fabel man.
Zo'n trein ontspoort niet zomaar.
Denk ik.
Weet iemand trouwens de remweg van zo'n ding?
Hehehe.quote:
Je gaat voor de Justin Bieber-look?quote:
Wel handig dat als je straks leest dat Utrecht CS ontregelt is dat het dan Royco was.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Niet nodig.. Je beland vanzelf wel op zo'n stopblok
Hahaha. Nee liever de Justin Bieber na photoshop look.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehehe.
[..]
Je gaat voor de Justin Bieber-look?
Doe je goedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:42 schreef artelligence het volgende:
Denkt iedereen dat het een PR stunt is voor de nieuwe Statham film.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel handig dat als je straks leest dat Utrecht CS ontregelt is dat het dan Royco was.
70? Wat is je lengte?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog ong. 8 kg en ik ben qua gewicht super gezond.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat het een PR stunt is voor de nieuwe Statham film.
Trainontspoorderquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:58 schreef artelligence het volgende:
[..]Niet The Transporter, maar The Trainspotter
Oh oh Roy.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat het een PR stunt is voor de nieuwe Statham film.
Een beetje saai, een beetje gek..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh een beetje saai zijn we ook allemaal wel
Maar soort zoekt soort he.
Beetje van alles. Gemiddeld dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een beetje saai, een beetje gek..
Klopt. Ik moet nog wel 20.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog ong. 8 kg en ik ben qua gewicht super gezond.
En zo heb je ook zat sites die anders beweren... Weet jij nog wie je wel of niet moet geloven?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Dag allen
Ergens vind ik dit wel erg zielig
http://rechtsactueel.com/(...)aanslag-massaal-toe/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:08 schreef artelligence het volgende:
Lekker origineel dus die RoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedkroketten?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Veel Happy seks hebben dusEn geen bedkroketten.
Ik eet heel gezond nu. En seks zet niet veel zoden aan de dijk helaas. Anders was ik nu wel ripped geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Veel Happy seks hebben dusEn geen bedkroketten.
Veel moslims zijn heel lichtgeraakt, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Dag allen
Ergens vind ik dit wel erg zielig
http://rechtsactueel.com/(...)aanslag-massaal-toe/
Nee, ik geloof niets. Het enige wat ik weet is dat er een tragedie is geweest in Parijs waarbij doden zijn gevallen. En nu grijpen ze dit aan om een beetje stoer te gaan doen. Dat bedoelde ik met zielig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
En zo heb je ook zat sites die anders beweren... Weet jij nog wie je wel of niet moet geloven?
Vertel, wat zijn de opties?quote:
Als je alleen maar op je rug ligt niet nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet heel gezond nu. En seks zet niet veel zoden aan de dijk helaas. Anders was ik nu wel ripped geweest.
Niet zo lafjes doen dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet heel gezond nu. En seks zet niet veel zoden aan de dijk helaas. Anders was ik nu wel ripped geweest.
Je mag zoveel niet zeggen tegenwoordig. Al kijk je maar mensen aan is het al meteen de vraag of je een probleem hebt. Maar dat kan door de hele bevolking heen worden getrokken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel moslims zijn heel lichtgeraakt, maar dat mag je niet zeggen.
Ik heb één keer ontbeten met een broodje kroket in bed. Maar toen waren we super brak. :$quote:
You know nothing.quote:
Colbert is denk ik over de top. Overhemd alleen is vrij frisjes.quote:
Doe jij alleen missionaris dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je alleen maar op je rug ligt niet nee.
Ik heb jonge moslims gesproken die zich hier van distantieren en mij ook echt vragen waarom het aan de islam ligt als er 4 mafkezen iets geks doenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niets. Het enige wat ik weet is dat er een tragedie is geweest in Parijs waarbij doden zijn gevallen. En nu grijpen ze dit aan om een beetje stoer te gaan doen. Dat bedoelde ik met zielig.
Netjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook even mijn BMI bepaald. Ik zit op 70 kilo met 173 cm, BMI van 23,4.
Eigenlijk wil ik er nog 2 kilo af ongeveer
Longsleeve onder een overhemd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Colbert is denk ik over de top. Overhemd alleen is vrij frisjes.
Shirt met 2 negers erop levert me natuurlijk een ban op.
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Longsleeve onder een overhemd.
Doggy is wel fijn. Maar cowgirl doe ik ook graag.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van doggy.
Kun je tussendoor makkelijker de kont liefkozend tikjes geven.
Ook lekker ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Doggy is wel fijn. Maar cowgirl doe ik ook graag.
Overhemd plus vest/trui?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Moet nodig weer eens shoppen.
Omdat ze wellicht roepen dat ze het uit naam van de islam doen. Oftewel ze grijpen het geloof aan om hun daden goed te praten. Waardoor ze de rest dan weer in kwaad daglicht zetten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb jonge moslims gesproken die zich hier van distantieren en mij ook echt vragen waarom het aan de islam ligt als er 4 mafkezen iets geks doen
Prima hoor. Hier waait het ook keihard maar het is goed te rijdenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Zou het een beetje te doen zijn op de weg?
Wat voor auto heb je?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Shirt met 2 negers dan maarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen mooie truien meer.
Kut winter. Voor de zomer heb ik kleding genoeg.
je wolven tshirt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Doggy is wel fijn. Maar cowgirl doe ik ook graag.
Maar de rest heeft er niks mee te maken!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ze wellicht roepen dat ze het uit naam van de islam doen. Oftewel ze grijpen het geloof aan om hun daden goed te praten. Waardoor ze de rest dan weer in kwaad daglicht zetten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Autorijden bedoel ik
Wind misschien?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Er ligt geen ijs op de weg als je dat bedoeld?
Wijf!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit
Van afvallen naar sex doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik ook. De rest heeft er niks mee te maken en eigenlijk zouden ze zich niet eens hoeven te distantiëren omdat ze daders het al zelf doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Maar de rest heeft er niks mee te maken!
Als ik iemand vermoord en roep, dit is voor alle Nederlanders! Dan kunnen ze jou daar toch ook niet voor aankijken
Verder ben ik van mening dat elke vorm van geloof afgeschaft moet worden
Ik ken dit probleemquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Me too. En als het zomer is zie ik alleen maar truien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken dit probleem
Alleen maar kledij voor weer waarbij je halfnaakt kunt rondlopen in mijn kast lijkt het soms.
zal wel meevallen dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Wist niet dat Lola een vrachtwagen had
Misschien komen we er ooitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alle oorlogen worden gevoerd in naam van een geloof. In een ideale wereld zou het dus zo zijn: geel geloof is geen oorlog. Alleen is de wereld niet ideaal.
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken dit probleem
Alleen maar kledij voor weer waarbij je halfnaakt kunt rondlopen in mijn kast lijkt het soms.
Zolang jij je stuurt vast houdt zal er niks gebeuren Lolaatje...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal wel meevallen dan?
Heb nog nooit met zoveel wind gereden
Dat is wel heel zwart-wit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. De rest heeft er niks mee te maken en eigenlijk zouden ze zich niet eens hoeven te distantiëren omdat ze daders het al zelf doen.
Alle oorlogen worden gevoerd in naam van een geloof. In een ideale wereld zou het dus zo zijn: geel geloof is geen oorlog. Alleen is de wereld niet ideaal.
IJdele hoop. En diegene die het probeert wordt neergesabeldquote:
Ik zou gewoon voorzichtig karren, komt alles goedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal wel meevallen dan?
Heb nog nooit met zoveel wind gereden
Dan komt het vast wel goeeeedddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang jij je stuurt vast houdt zal er niks gebeuren Lolaatje...
Ik doe altijd voorzichtigquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
IJdele hoop. En diegene die het probeert wordt neergesabeld
[..]
Ik zou gewoon voorzichtig karren, komt alles goed
Good pointquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe altijd voorzichtig![]()
Het zijn de andere op de weg die ik niet vertrouw.
Hou rekening mee dat iemand wat kan zwenkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe altijd voorzichtig![]()
Het zijn de andere op de weg die ik niet vertrouw.
vliegende koeien ala twisterquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hou rekening mee dat iemand wat kan zwenken
Maar ze zullen niet 3 banen over slingeren maak je niet druk
niets mis meequote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken dit probleem
Ik geloof er niets van dat jij te weinig kleren zou hebben voor welk seizoen dan ook, eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me too. En als het zomer is zie ik alleen maar truien.
Resultaat: winkelen.
Is ook niet zoquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij te weinig kleren zou hebben voor elk seizoen dan ook, eigenlijk
Nee, maar dan moet het wel gewoon even snel >30 graden wordenquote:
Goed idee welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
Tijd voor de visboer. Hopelijk geen vliegende vissen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
Tijd voor de visboer. Hopelijk geen vliegende vissen
Kibbeling van hier isquote:
Fijn weekend Lolaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Gewoon zelf gooien.
Ik ga er ook vandoor. Fijn weekend allen
Dat zekerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede reden om snel samen binnen onder een deken te kruipen.
Stoelverwarmingquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:36 schreef rival het volgende:
Niet buiten chillen dan hoef je je niet eens zo warm te kleden
Lekker in de warme auto met stoelverwarming naar je bestemming rijden
Die minuut dat je buiten loopt overleef je ook wel
30+quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet het wel gewoon even snel >30 graden worden
Ik verlang ernaar, winterdip heeft wel weer lang genoeg geduurd
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:38 schreef Samzz het volgende:
Rond de 25 graden is voor mij perfect.
Schol is ook niet verkeerd nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga voor een scholletje denk ik.
In Turkije was het boven de 40.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe warmer hoe beter
Te warm heb ik nog niet meegemaakt.
Ik ook. Maar niet te warm, wil nog wel fatsoenlijk wat kunnen doen.quote:
Te benauwd voor seks is geen pretje he!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niet te warm, wil nog wel fatsoenlijk wat kunnen doen.
dit. Ik kan slecht tegen veel warmer dan 25 graden plus met mijn lijkbleke huidje verbrand ik levend zonder factor 50quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:38 schreef Samzz het volgende:
Rond de 25 graden is voor mij perfect.
Veel plezier bij de meet Roy!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga de hel die OV heet trotseren.
Tot ziens vrienden
Have funquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:42 schreef Royco1 het volgende:
Tot ziens vrienden
Sterkte!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:42 schreef Royco1 het volgende:
Tot ziens vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |