Ik niet. Onaangenaam aangeschotenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hoi, ik ben aangenaam aangeschoten denk ik.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik niet. Onaangenaam aangeschoten
Hij duurde wel lang!quote:
2 uur en 20 minuten.quote:
Niet normaal he!quote:
caliquote:Op zaterdag 10 januari 2015 06:14 schreef Californium het volgende:
Knopje uit en weer verder proberen te slapen.
ik had wind mee op de fietsquote:
wel leuk als je wind mee hebt op de fietsquote:
Ja, dan welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wel leuk als je wind mee hebt op de fietsnu maar eens slapen. Welterusten mevrouw met de mooie jurk
Welke kant staat de wind op? Hij is hier voorbij geknalt zonder te stoppen, maar wellicht kan ik hem nog inhalen als ik snel ben?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:11 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hopelijk waait Cupido niet weg want die heeft nog werk te doen
Pfewquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen.
Geen kater, hele opluchting.
Je gaat je er vast doorheen slepenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfew
Eigenlijk ben ik best moe en dan krijg ik zo dus bezoek
Ach jawelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat je er vast doorheen slepen
En je ouders weer zien
Oh, dacht dat je daar naartoe ging.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfew
Eigenlijk ben ik best moe en dan krijg ik zo dus bezoek
Succes is niet nodig hoor. Zoals ik al aangaf vind ik het leuk ze weer eens te zien. Had achteraf alleen wel wat later gemogen. Maar misschien ben ik gewoon een lamnek 1e klas :$quote:
Dan had jij dat allang geweten, want dan kwam ik wel even een tussenstop maken, Fasjequote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je daar naartoe ging.
Lekker even een natte vinger halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had jij dat allang geweten, want dan kwam ik wel even een tussenstop maken, Fasje
Bij Fas ben ik altijd bang voor afwijzing :$quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker even een natte vinger halen.
Nog steeds?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij Fas ben ik altijd bang voor afwijzing :$
Ik heb een bang hart :$quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds?
Ik dacht alleen de eerste keer. :$
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
Is het normaal dat rode wijn toiletzaken kleurt?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij Fas ben ik altijd bang voor afwijzing :$
Ben je nou jarig vandaag? :$ zo ja, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds?
Ik dacht alleen de eerste keer. :$
Klopt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nou jarig vandaag? :$ zo ja, gefeliciteerd.
Gefeliciteerdquote:
Het staat niet op Facebook dus ik geloof het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |