Ik ken dit probleemquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen mooie truien meer.
Kut winter. Voor de zomer heb ik kleding genoeg.
Me too. En als het zomer is zie ik alleen maar truien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken dit probleem
Alleen maar kledij voor weer waarbij je halfnaakt kunt rondlopen in mijn kast lijkt het soms.
zal wel meevallen dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Wist niet dat Lola een vrachtwagen had
Misschien komen we er ooitquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alle oorlogen worden gevoerd in naam van een geloof. In een ideale wereld zou het dus zo zijn: geel geloof is geen oorlog. Alleen is de wereld niet ideaal.
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken dit probleem
Alleen maar kledij voor weer waarbij je halfnaakt kunt rondlopen in mijn kast lijkt het soms.
Zolang jij je stuurt vast houdt zal er niks gebeuren Lolaatje...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal wel meevallen dan?
Heb nog nooit met zoveel wind gereden
Dat is wel heel zwart-wit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. De rest heeft er niks mee te maken en eigenlijk zouden ze zich niet eens hoeven te distantiėren omdat ze daders het al zelf doen.
Alle oorlogen worden gevoerd in naam van een geloof. In een ideale wereld zou het dus zo zijn: geel geloof is geen oorlog. Alleen is de wereld niet ideaal.
IJdele hoop. En diegene die het probeert wordt neergesabeldquote:
Ik zou gewoon voorzichtig karren, komt alles goedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal wel meevallen dan?
Heb nog nooit met zoveel wind gereden
Dan komt het vast wel goeeeedddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang jij je stuurt vast houdt zal er niks gebeuren Lolaatje...
Ik doe altijd voorzichtigquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
IJdele hoop. En diegene die het probeert wordt neergesabeld
[..]
Ik zou gewoon voorzichtig karren, komt alles goed
Good pointquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe altijd voorzichtig![]()
Het zijn de andere op de weg die ik niet vertrouw.
Hou rekening mee dat iemand wat kan zwenkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe altijd voorzichtig![]()
Het zijn de andere op de weg die ik niet vertrouw.
vliegende koeien ala twisterquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hou rekening mee dat iemand wat kan zwenken
Maar ze zullen niet 3 banen over slingeren maak je niet druk
niets mis meequote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken dit probleem
Ik geloof er niets van dat jij te weinig kleren zou hebben voor welk seizoen dan ook, eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me too. En als het zomer is zie ik alleen maar truien.
Resultaat: winkelen.
Is ook niet zoquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij te weinig kleren zou hebben voor elk seizoen dan ook, eigenlijk
Nee, maar dan moet het wel gewoon even snel >30 graden wordenquote:
Goed idee welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
Tijd voor de visboer. Hopelijk geen vliegende vissen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
Tijd voor de visboer. Hopelijk geen vliegende vissen
Kibbeling van hier isquote:
Fijn weekend Lolaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Gewoon zelf gooien.
Ik ga er ook vandoor. Fijn weekend allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |