Beetje van alles. Gemiddeld dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een beetje saai, een beetje gek..
Klopt. Ik moet nog wel 20.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog ong. 8 kg en ik ben qua gewicht super gezond.
En zo heb je ook zat sites die anders beweren... Weet jij nog wie je wel of niet moet geloven?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Dag allen
Ergens vind ik dit wel erg zielig
http://rechtsactueel.com/(...)aanslag-massaal-toe/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:08 schreef artelligence het volgende:
Lekker origineel dus die RoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedkroketten?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Veel Happy seks hebben dusEn geen bedkroketten.
Ik eet heel gezond nu. En seks zet niet veel zoden aan de dijk helaas. Anders was ik nu wel ripped geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Veel Happy seks hebben dusEn geen bedkroketten.
Veel moslims zijn heel lichtgeraakt, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Dag allen
Ergens vind ik dit wel erg zielig
http://rechtsactueel.com/(...)aanslag-massaal-toe/
Nee, ik geloof niets. Het enige wat ik weet is dat er een tragedie is geweest in Parijs waarbij doden zijn gevallen. En nu grijpen ze dit aan om een beetje stoer te gaan doen. Dat bedoelde ik met zielig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
En zo heb je ook zat sites die anders beweren... Weet jij nog wie je wel of niet moet geloven?
Vertel, wat zijn de opties?quote:
Als je alleen maar op je rug ligt niet nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet heel gezond nu. En seks zet niet veel zoden aan de dijk helaas. Anders was ik nu wel ripped geweest.
Niet zo lafjes doen dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet heel gezond nu. En seks zet niet veel zoden aan de dijk helaas. Anders was ik nu wel ripped geweest.
Je mag zoveel niet zeggen tegenwoordig. Al kijk je maar mensen aan is het al meteen de vraag of je een probleem hebt. Maar dat kan door de hele bevolking heen worden getrokken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel moslims zijn heel lichtgeraakt, maar dat mag je niet zeggen.
Ik heb één keer ontbeten met een broodje kroket in bed. Maar toen waren we super brak. :$quote:
You know nothing.quote:
Colbert is denk ik over de top. Overhemd alleen is vrij frisjes.quote:
Doe jij alleen missionaris dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je alleen maar op je rug ligt niet nee.
Ik heb jonge moslims gesproken die zich hier van distantieren en mij ook echt vragen waarom het aan de islam ligt als er 4 mafkezen iets geks doenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niets. Het enige wat ik weet is dat er een tragedie is geweest in Parijs waarbij doden zijn gevallen. En nu grijpen ze dit aan om een beetje stoer te gaan doen. Dat bedoelde ik met zielig.
Netjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook even mijn BMI bepaald. Ik zit op 70 kilo met 173 cm, BMI van 23,4.
Eigenlijk wil ik er nog 2 kilo af ongeveer
Longsleeve onder een overhemd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Colbert is denk ik over de top. Overhemd alleen is vrij frisjes.
Shirt met 2 negers erop levert me natuurlijk een ban op.
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Longsleeve onder een overhemd.
Doggy is wel fijn. Maar cowgirl doe ik ook graag.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van doggy.
Kun je tussendoor makkelijker de kont liefkozend tikjes geven.
Ook lekker ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Doggy is wel fijn. Maar cowgirl doe ik ook graag.
Overhemd plus vest/trui?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Moet nodig weer eens shoppen.
Omdat ze wellicht roepen dat ze het uit naam van de islam doen. Oftewel ze grijpen het geloof aan om hun daden goed te praten. Waardoor ze de rest dan weer in kwaad daglicht zetten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb jonge moslims gesproken die zich hier van distantieren en mij ook echt vragen waarom het aan de islam ligt als er 4 mafkezen iets geks doen
Prima hoor. Hier waait het ook keihard maar het is goed te rijdenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Zou het een beetje te doen zijn op de weg?
Wat voor auto heb je?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Shirt met 2 negers dan maarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen mooie truien meer.
Kut winter. Voor de zomer heb ik kleding genoeg.
je wolven tshirt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Doggy is wel fijn. Maar cowgirl doe ik ook graag.
Maar de rest heeft er niks mee te maken!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ze wellicht roepen dat ze het uit naam van de islam doen. Oftewel ze grijpen het geloof aan om hun daden goed te praten. Waardoor ze de rest dan weer in kwaad daglicht zetten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Autorijden bedoel ik
Wind misschien?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Er ligt geen ijs op de weg als je dat bedoeld?
Wijf!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit
Van afvallen naar sex doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik ook. De rest heeft er niks mee te maken en eigenlijk zouden ze zich niet eens hoeven te distantiėren omdat ze daders het al zelf doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Maar de rest heeft er niks mee te maken!
Als ik iemand vermoord en roep, dit is voor alle Nederlanders! Dan kunnen ze jou daar toch ook niet voor aankijken
Verder ben ik van mening dat elke vorm van geloof afgeschaft moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |