Joh, zuiplap.quote:
Was dat maar 'iemand'. Dat heb ik zelf gedaan.quote:
Ahh! Maar die heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
*jouw :$
[..]
Ik heb de dildo dus, niet de strap
Of maak ik het nu nog verwarrender :$
Oh, daar heb je een heel goed puntquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er naar kijkt. Zo te zien schift je op die manier prima de mannen van de jongens.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Nee meeste hoeren niet. Tenzij achter de ramen. Ik heb het over thuisontvangst.
Meeste hoeren roken ook. Kan prima eerst een sigaret roken.
Dan is dit het geval.. Makkelijk verdiend..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ze zullen dus proberen om de tijd vol te maken met praten, want dat is wat makkelijker verdiend he.
Dan betaal je toch juist per uur?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Nee meeste hoeren niet. Tenzij achter de ramen. Ik heb het over thuisontvangst.
Meeste hoeren roken ook. Kan prima eerst een sigaret roken.
Laat mij en mijn Merlotje met rust ehquote:
Toch weer iets geleerd.quote:
Nou, dan kopen we toch gewoon een strap. En dan BAM jongeuhquote:
Ik snap het al weer. Ik ben goed bezig, ik schift de jongens van de mannenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat geeft niks, huil maar even uit op mijn schouder.
Nou ik zal je nog vaker mijn schouder aanbieden zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het al weer. Ik ben goed bezig, ik schift de jongens van de mannen. Wie dan precies de jongen is en wie de man, daar moet ik nog achter komen.
Ik zei toch net dat zij anders is en eerst wilt gaan seksen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dan is dit het geval.. Makkelijk verdiend..
Als jij en je Merlotje je niet met mijn typefouten bemoeien.quote:
Oké, ik ga even wat bestellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, dan kopen we toch gewoon een strap. En dan BAM jongeuh
Nee, die wil ik wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik zal je nog vaker mijn schouder aanbieden zo.
U mad :$quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij en je Merlotje je niet met mijn typefouten bemoeien.
Bohquote:
Welterusten Sammiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:49 schreef Samzz het volgende:
Goed, het was me een genoegen. Ik ga slapen.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:49 schreef Samzz het volgende:
Zal aan je denkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:49 schreef Samzz het volgende:
Welterusten Samskequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:49 schreef Samzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |