Ik snap deze niet, maar misschien is dat omdat ik niet nuchter ben :$quote:
Wat gaat er om in dat hoofdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:39 schreef pluff het volgende:
[..]
Kassiere daar kwam myraela mee aan, omdat ze over korting krijgen in de supermarkt begon.
Hoe doe je dat trouwens korting krijgen in de supermarkt? Met een klantenkaart of bonuskaart, of is het dus wel acceptabel om af te dingen?
Afdingen in een supermarktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:39 schreef pluff het volgende:
[..]
Kassiere daar kwam myraela mee aan, omdat ze over korting krijgen in de supermarkt begon.
Hoe doe je dat trouwens korting krijgen in de supermarkt? Met een klantenkaart of bonuskaart, of is het dus wel acceptabel om af te dingen?
Fas wil van alles in je stoppenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap deze niet, maar misschien is dat omdat ik niet nuchter ben :$
Betaal je haar om dat te doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ze vertelt mij over haar tante, haar ex en haar kind.
Hebben we dat weerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet krijg je weer last van projectie omdat mensen opvattingen krijgen vanwege je posts.
ja dacht ik ook hoor. Maar misschien had ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Afdingen in een supermarkt
Het is geen particuliere autoverkoop dude..
Ze praat om niet te hoeven neuken.quote:
Wie?quote:
... Daarvoor kun je ook naar de buurvrouw, gratis.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ze vertelt mij over haar tante, haar ex en haar kind.
Misschien is het wel gewoon jou manier van flirten.quote:
Nee als ik bij haar kom wil ze juist zelf bijna meteen seksen. Niet echt gemiddeld voor een prostituee.quote:
Of er allerlei soorten dildo's in die strap on kunnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap deze niet, maar misschien is dat omdat ik niet nuchter ben :$
Als dat zo is dan levert het niet het gewenste resultaatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon jou manier van flirten.
Je gebruikt het op de verkeerde personen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat zo is dan levert het niet het gewenste resultaat.
Juist wel, dat is hun werkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee als ik bij haar kom wil ze juist zelf bijna meteen seksen. Niet echt gemiddeld voor een prostituee.
Lijkt me wel toch? Dat is hun werkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee als ik bij haar kom wil ze juist zelf bijna meteen seksen. Niet echt gemiddeld voor een prostituee.
quote:
*jouw :$quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon jou manier van flirten.
Ik heb de dildo dus, niet de strapquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of er allerlei soorten dildo's in die strap on kunnen?
Ik vond het verslag trouwens terug.
Het is maar hoe je er naar kijkt. Zo te zien schift je op die manier prima de mannen van de jongens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef Samzz het volgende:
Als dat zo is dan levert het niet het gewenste resultaat.
Oh... Maar... I'm confusedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gebruikt het op de verkeerde personen.
En ze zullen dus proberen om de tijd vol te maken met praten, want dat is wat makkelijker verdiend he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |