Nee, die hangen nog keurig aan de kleerhangersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet al je jurken al ingepakt he?
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je nog een routekaart naar dat pad?
Maar in de supermarkt krijg je niet echt een steeds betere band met de kassiere, en ga je geen seks hebben. Voor een goede omgang met het andere geslacht moet je toch eigenlijk misschien dankjewel zeggen voor dit soort dingen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel eens korting in de supermarkt, daar bedank ik ze toch ook niet voor?
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die hangen nog keurig aan de kleerhangers.
Jaquote:
Ik heb ooit een hele goede band gekregen met een kassière.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar in de supermarkt krijg je niet echt een goede band met de kassiere, en ga je geen seks hebben. Voor een goede omgang met het andere geslacht moet je toch eigenlijk misschien bedanken?
Jij hebt geen seks met de kassiere?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar in de supermarkt krijg je niet echt een goede band met de kassiere, en ga je geen seks hebben. Voor een goede omgang met het andere geslacht moet je toch eigenlijk misschien bedanken?
Oh lieverd, je denkt toch niet werkelijk dat je een band hebt met een hoerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar in de supermarkt krijg je niet echt een steeds betere band met de kassiere, en ga je geen seks hebben. Voor een goede omgang met het andere geslacht moet je toch eigenlijk misschien bedanken?
Kom maar op met die kaart. Ik hou wel van een uitdaging.quote:
Oke, ik heb "een goede band" ge-edit naar "een steeds betere band". Dat moet toch wel kloppen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh lieverd, je denkt toch niet werkelijk dat je een band hebt met een hoer?
Wat voor band, dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Oke, ik heb "een goede band" ge-edit naar "een steeds betere band". Dat moet toch wel kloppen?
Je hebt geen goede omgang zolang je der blijft betalen. Ga je daar maar druk om maken zodra ze zegt dat je der niet meer hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Kan er van alles in?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Alleen de strap mist, maar het is wel een strapon
Nee, je hebt geen band.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Oke, ik heb "een goede band" ge-edit naar "een steeds betere band". Dat moet toch wel kloppen?
Logisch wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is de enige reden waarom ik nog ga
Kijk maar uit, voor je het weet krijg je weer last van projectie omdat mensen opvattingen krijgen vanwege je posts.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Samzz het volgende:
Oh lieverd, je denkt toch niet werkelijk dat je een band hebt met een hoer?
Kassiere daar kwam myraela mee aan, omdat ze over korting krijgen in de supermarkt begon.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
wtf.
Kassiere, prostituee.. Pluff, really dude..
Dat is wel een beetje vies, ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor man ik zou zijn :$
Beetje vies wel, pitbulls neem je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |