Beastiality is verboden hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is toch anders. Ik zou een hele stoere man zijn, denk ik. Dan zou ik een pitbull nemen.
Ja toch. Lijkt me best apartquote:
Ja, maar jij bent dqod. Het word jou gewoon aangeboden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zei vroeger altijd van "I don't need a dick to do that"
Wat nog steeds waar is, maar ik ben wel benieuwd hoe het voelt ja, om m eens ergens in te stoppen :$
Chickies ronselen doe ik nu ook wel
Ik heb geen idee wat voor man ik zou zijn :$quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is toch anders. Ik zou een hele stoere man zijn, denk ik. Dan zou ik een pitbull nemen.
In dat geval ga ik het niet eens proberenquote:
Ja, dat is ook zo. Maar toch, het kan me niet snel genoeg gaan.quote:
Maar wel als je iets echt goeds weet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Myraela het volgende:
Dat zie je altijd in die faal-date programma. Ik heb het nog nooit gedaan of the undateables.
Dat soort mensen nemen altijd dingen mee naar een eerste date. Nouja, dat werkt dus niet.
Godver.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch. Lijkt me best apart
Probeer dat wel eens met mijn monsterclit, maar is toch net te klein :$
Een beetje viesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor man ik zou zijn :$
Beetje vies wel, pitbulls neem je niet
Het wordt mij niet aangeboden yatsie. It crosses my path thoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dqod. Het word jou gewoon aangeboden.
Ik denk dat ze aan je geld denkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:32 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar wel als je iets echt goeds weet?
Ik denk er nog steeds over na om een gratis probeerverpakking hondensnoepjes met een zelfgeschreven gedicht over negerhonden en warme kachels omdat ze een koukleum is en misschien weet ik ngo wel meer te bedenken te geven aan een leuke prostituee. Maar dat kost wel moeite enzo, en volgens fok is het een slecht idee. Dus nog niet gedaan
Ik kreeg nog een smsje van haar of ik weer kom en dat ze "aan me denkt".
Snap ik, en komt wel goedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval ga ik het niet eens proberen.
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar toch, het kan me niet snel genoeg gaan.
Mij ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval ga ik het niet eens proberen.
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar toch, het kan me niet snel genoeg gaan.
Ze denkt alleen maar aan je geld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:32 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar wel als je iets echt goeds weet?
Ik denk er nog steeds over na om een gratis probeerverpakking hondensnoepjes met een zelfgeschreven gedicht over negerhonden en warme kachels, omdat ze een koukleum is, en misschien weet ik ngo wel meer te bedenken, te geven aan een leuke prostituee. Maar dat kost wel moeite enzo, en volgens fok is het een slecht idee. Dus nog niet gedaan
Ik kreeg nog een smsje van haar of ik weer kom en dat ze "aan me denkt".
Je niet als een lul gedragen? Nee, dat is makkelijk. Alleen werkt dat dus niet.quote:
Ik wel :$quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver.Strap on lijkt me ook echt wat, maar heb er geen.
Lekkah viesquote:
Oh ik kreeg wel korting ineens toen ik vaker was geweest. Ik heb haar daarvoor nog niet bedankt want dat interesseert mij helemaal niets. Had ik haar moeten bedanken?quote:
Heb je nog een routekaart naar dat pad?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het wordt mij niet aangeboden yatsie. It crosses my path tho
Dank je voor de MI Fas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver.Strap on lijkt me ook echt wat, maar heb er geen.
Uiteraard. Vandaag een deel inpakken gaf al een goed gevoelquote:
Are you for realquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh ik kreeg wel korting ineens toen ik vaker was geweest. Ik heb haar daarvoor nog niet bedankt want het interesseert mij helemaal niets. Had ik haar moeten bedanken?
Ik krijg ook wel eens korting in de supermarkt, daar bedank ik ze toch ook niet voor?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:33 schreef pluff het volgende:
Oh ik kreeg wel korting ineens toen ik vaker was geweest. Ik heb haar daarvoor nog niet bedankt want het interesseert mij helemaal niets. Had ik haar moeten bedanken?
Srs?quote:
Je hebt toch niet al je jurken al ingepakt he?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Vandaag een deel inpakken gaf al een goed gevoel.
Nee, die hangen nog keurig aan de kleerhangersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet al je jurken al ingepakt he?
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je nog een routekaart naar dat pad?
Maar in de supermarkt krijg je niet echt een steeds betere band met de kassiere, en ga je geen seks hebben. Voor een goede omgang met het andere geslacht moet je toch eigenlijk misschien dankjewel zeggen voor dit soort dingen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel eens korting in de supermarkt, daar bedank ik ze toch ook niet voor?
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die hangen nog keurig aan de kleerhangers.
Jaquote:
Ik heb ooit een hele goede band gekregen met een kassière.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar in de supermarkt krijg je niet echt een goede band met de kassiere, en ga je geen seks hebben. Voor een goede omgang met het andere geslacht moet je toch eigenlijk misschien bedanken?
Jij hebt geen seks met de kassiere?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar in de supermarkt krijg je niet echt een goede band met de kassiere, en ga je geen seks hebben. Voor een goede omgang met het andere geslacht moet je toch eigenlijk misschien bedanken?
Oh lieverd, je denkt toch niet werkelijk dat je een band hebt met een hoerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar in de supermarkt krijg je niet echt een steeds betere band met de kassiere, en ga je geen seks hebben. Voor een goede omgang met het andere geslacht moet je toch eigenlijk misschien bedanken?
Kom maar op met die kaart. Ik hou wel van een uitdaging.quote:
Oke, ik heb "een goede band" ge-edit naar "een steeds betere band". Dat moet toch wel kloppen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh lieverd, je denkt toch niet werkelijk dat je een band hebt met een hoer?
Wat voor band, dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Oke, ik heb "een goede band" ge-edit naar "een steeds betere band". Dat moet toch wel kloppen?
Je hebt geen goede omgang zolang je der blijft betalen. Ga je daar maar druk om maken zodra ze zegt dat je der niet meer hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Kan er van alles in?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Alleen de strap mist, maar het is wel een strapon
Nee, je hebt geen band.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Oke, ik heb "een goede band" ge-edit naar "een steeds betere band". Dat moet toch wel kloppen?
Logisch wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is de enige reden waarom ik nog ga
Kijk maar uit, voor je het weet krijg je weer last van projectie omdat mensen opvattingen krijgen vanwege je posts.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Samzz het volgende:
Oh lieverd, je denkt toch niet werkelijk dat je een band hebt met een hoer?
Kassiere daar kwam myraela mee aan, omdat ze over korting krijgen in de supermarkt begon.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
wtf.
Kassiere, prostituee.. Pluff, really dude..
Dat is wel een beetje vies, ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor man ik zou zijn :$
Beetje vies wel, pitbulls neem je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |