Pft, cadeautjes meenemen om te paaien.quote:
Ik zei vroeger altijd van "I don't need a dick to do that"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wil wel een dag man zijn. Overal m'n leuter in stoppen en chickies rondselen.
Nee, tenzij de eerste date direct bij jou thuis is, gewoon niets meenemen. Al kan je chocolade in ieder geval nog in je tas stoppen en opeten zodra die weg is.quote:
Beetje GHB in je drankje en done dealquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef rival het volgende:
Neem drugs mee op de eerste date en je hebt me
Zijn al op voor ik bij je benquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef rival het volgende:
Romantische verhalen zijn altijd welkom in m'n pmquote:
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef rival het volgende:
Ik weet ook dingen. Dat ik ga slapen bijvoorbeeld. Morgen weer werkenquote:
Snapjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje GHB in je drankje en done deal.
Hahahaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef rival het volgende:
Daarom. Dus gewoon meenemenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, tenzij de eerste date direct bij jou thuis is, gewoon niets meenemen. Al kan je chocolade in ieder geval nog in je tas stoppen en opeten zodra die weg is.
nog even volhouden Sammiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet ook dingen. Dat ik ga slapen bijvoorbeeld. Morgen weer werken. Ik ben het hier zo zat
.
Al denk ik dat het mij ook wel lukt zonder GHB.quote:
Ik heb je een uitgebreid verslag gestuurd van die date toentertijd. :$ Weet je dat nog?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Romantische verhalen zijn altijd welkom in m'n pm
Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon je niet als een lul gedragen.
De praktijk zal je tegenvallen denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wil wel een dag man zijn. Overal m'n leuter in stoppen en chickies rondselen.
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zei vroeger altijd van "I don't need a dick to do that"
Wat nog steeds waar is, maar ik ben wel benieuwd hoe het voelt ja, om m eens ergens in te stoppen :$
Chickies ronselen doe ik nu ook wel
Ohhh toenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb je een uitgebreid verslag gestuurd van die date toentertijd. :$ Weet je dat nog?
Dat lijkt zo door fok!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al denk ik dat het mij ook wel lukt zonder GHB.
Het is toch anders. Ik zou een hele stoere man zijn, denk ik. Dan zou ik een pitbull nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zei vroeger altijd van "I don't need a dick to do that"
Wat nog steeds waar is, maar ik ben wel benieuwd hoe het voelt ja, om m eens ergens in te stoppen :$
Chickies ronselen doe ik nu ook wel
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet ook dingen. Dat ik ga slapen bijvoorbeeld. Morgen weer werken. Ik ben het hier zo zat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |