Loefje?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:35 schreef twi het volgende:
Heugelijke dag voor deze reeks met drie verjaardagen. Toch?
Oke, eentje kennen jullie niet, maar die draag ik zo'n warm hart toe dat ik hem overal bij vind passen. En nee, dat is niet Kaneel, want die kennen jullie wel.
/edit: Oh, yats is pas over 10 dagen jaren. Gelukkig. Twee verjaardagen dan.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gisteren een bruidstaart gegeten op een verjaardag. Dat was wel gek.
Van harte gozer!quote:
Neem je telefoon mee op het toilet en vertel ze als ze aanbellen dat je over een paar minuutjes opendoetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:09 schreef Dqod het volgende:
Moet poepen, maar straks bellen ze net wanneer ik zit
/struggles
That was exactly what happenedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neem je telefoon mee op het toilet en vertel ze als ze aanbellen dat je over een paar minuutjes opendoet
Veel plezier.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
That was exactly what happened![]()
Ik ga ze nu oppikken, fijne dag lokje
Dag allemaal![]()
Beter gekke dan saaie vriendenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gekke vrienden, maar ik hou toch wel van ze.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
That was exactly what happened![]()
Ik ga ze nu oppikken, fijne dag lokje
Dag allemaal![]()
Dit is gewoon 1 grote conspiracy om voor de NS dadelijk weer een excuus te hebben om mij dwars te zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:29 schreef rival het volgende:
Volgens mij hebben jullie last van wind
De boomtoppen voor mijn ramen hebben nog niet vaak zo hard heen en weer geslingerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:29 schreef rival het volgende:
Volgens mij hebben jullie last van wind
Jammer weerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen los jurkje voor de rode loper dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |