Loefje?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:35 schreef twi het volgende:
Heugelijke dag voor deze reeks met drie verjaardagen. Toch?
Oke, eentje kennen jullie niet, maar die draag ik zo'n warm hart toe dat ik hem overal bij vind passen. En nee, dat is niet Kaneel, want die kennen jullie wel.
/edit: Oh, yats is pas over 10 dagen jaren. Gelukkig. Twee verjaardagen dan.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gisteren een bruidstaart gegeten op een verjaardag. Dat was wel gek.
Van harte gozer!quote:
Neem je telefoon mee op het toilet en vertel ze als ze aanbellen dat je over een paar minuutjes opendoetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:09 schreef Dqod het volgende:
Moet poepen, maar straks bellen ze net wanneer ik zit
/struggles
That was exactly what happenedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neem je telefoon mee op het toilet en vertel ze als ze aanbellen dat je over een paar minuutjes opendoet
Veel plezier.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
That was exactly what happened![]()
Ik ga ze nu oppikken, fijne dag lokje
Dag allemaal![]()
Beter gekke dan saaie vriendenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gekke vrienden, maar ik hou toch wel van ze.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
That was exactly what happened![]()
Ik ga ze nu oppikken, fijne dag lokje
Dag allemaal![]()
Dit is gewoon 1 grote conspiracy om voor de NS dadelijk weer een excuus te hebben om mij dwars te zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:29 schreef rival het volgende:
Volgens mij hebben jullie last van wind
De boomtoppen voor mijn ramen hebben nog niet vaak zo hard heen en weer geslingerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:29 schreef rival het volgende:
Volgens mij hebben jullie last van wind
Jammer weerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen los jurkje voor de rode loper dus.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De boomtoppen voor mijn ramen hebben nog niet vaak zo hard heen en weer geslingerd.
Ook op de app hoor ik er mensen over, ik merk niks... Goede slaapkamerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is gewoon 1 grote conspiracy om voor de NS dadelijk weer een excuus te hebben om mij dwars te zitten.
Ik heb het nummer van Monopoly bij de hand, desnoods rij ik die trein zelf naar Utrecht CS.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ook op de app hoor ik er mensen over, ik merk niks... Goede slaapkamer
Ik hoop wel dat al je treinen gewoon rijden Roy
Kijk uit voor blaadjesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van Monopoly bij de hand, desnoods rij ik die trein zelf naar Utrecht CS.
Slanke boiiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:42 schreef artelligence het volgende:
Ziek zijn is wel goed voor afvallen.
Ik zat de hele tijd rond 82/83 kg. Nu 78,5.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van Monopoly bij de hand, desnoods rij ik die trein zelf naar Utrecht CS.
Nog maar 20 kg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:42 schreef artelligence het volgende:
Wat.quote:
Dat is een fabel man.quote:
Niet nodig.. Je beland vanzelf wel op zo'n stopblokquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een fabel man.
Zo'n trein ontspoort niet zomaar.
Denk ik.
Weet iemand trouwens de remweg van zo'n ding?
Hehehe.quote:
Je gaat voor de Justin Bieber-look?quote:
Wel handig dat als je straks leest dat Utrecht CS ontregelt is dat het dan Royco was.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Niet nodig.. Je beland vanzelf wel op zo'n stopblok
Hahaha. Nee liever de Justin Bieber na photoshop look.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehehe.
[..]
Je gaat voor de Justin Bieber-look?
Doe je goedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:42 schreef artelligence het volgende:
Denkt iedereen dat het een PR stunt is voor de nieuwe Statham film.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel handig dat als je straks leest dat Utrecht CS ontregelt is dat het dan Royco was.
70? Wat is je lengte?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog ong. 8 kg en ik ben qua gewicht super gezond.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat het een PR stunt is voor de nieuwe Statham film.
Trainontspoorderquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:58 schreef artelligence het volgende:
[..]Niet The Transporter, maar The Trainspotter
Oh oh Roy.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat het een PR stunt is voor de nieuwe Statham film.
Een beetje saai, een beetje gek..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh een beetje saai zijn we ook allemaal wel
Maar soort zoekt soort he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |