Jawel? Je reed volgens mij terug met mij en Litpho.quote:
Godver, ze zijn al heel lang verder jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou helpen als je haar zijn vrouw noemt
Het zal natuurlijk niet aan jouw hoge standaards voldoen, maar ik hoop dat mijn aanwezigheid je daarvan afleidtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt me allemaal niets, dus mij best.
Nee, de Wii's zijn ook een foutje, Nintendo sucks.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk niet aan jouw hoge standaards voldoen, maar ik hoop dat mijn aanwezigheid je daarvan afleidt
Al zaten we op de vuilnisbeltquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk niet aan jouw hoge standaards voldoen, maar ik hoop dat mijn aanwezigheid je daarvan afleidt
Verder dan wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godver, ze zijn al heel lang verder ja
Wel bijblijven he!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godver, ze zijn al heel lang verder ja
Alleen als ze vooraf nog even komt fokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, ik ga wel proberen Anna mee te nemen.
Gamecube was een prima console. Wii was een groot succes, maar boeiende mij niet. De WiiU vind ik zwaar ondergewaardeerd. Nog nooit zoveel plezier gehad aan een console. Erg sterke games. Jammer dat iedereen tegenwoordig focussed op realistische games met state of the art graphics, want als je dat vergeet heb je gewoon een geweldig apparaatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de Wii's zijn ook een foutje, Nintendo sucks.
Zijn jullie al zo ver samen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Om even voor HW te spreken.
We fokken genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen als ze vooraf nog even komt fokken
O, dacht dat we toen Argentijns haddenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel? Je reed volgens mij terug met mij en Litpho.
Wat voor zalf heb je nodig? Ik kan het vragen of ze er aan kan komen.
Zucht. Wijf.quote:
Zal vragen hoe of wat, maar ze heeft op dit moment geen werk, dus wordt lastig aan te komen. Hoewel, hoeveel pallets wil je hebben?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dacht dat we toen Argentijns hadden
Cafzalf/Cavasan. Heb het vaker gebruikt maar wissel steeds van dierenarts en dan moet ik telkens opnieuw langskomen. Er zit blijkbaar AB in wat je niet zomaar meekrijgt.
Het is nooit mijn platform geweest, tijdens de NES zat ik aan de MSX met Monkey Island, de Snes had teveel platformers, die haat ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gamecube was een prima console. Wii was een groot succes, maar boeiende mij niet. De WiiU vind ik zwaar ondergewaardeerd. Nog nooit zoveel plezier gehad aan een console. Erg sterke games. Jammer dat iedereen tegenwoordig focussed op realistische games met state of the art graphics, want als je dat vergeet heb je gewoon een geweldig apparaat.
Nee, ik eigen mezelf gewoon al bepaalde privileges toequote:
Poesjes?quote:
En? Ik heb een Xbox One. En een vrouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hallo, wij hebben wel een PS4 hè? Dat is veel verder!
Niet de SNES, die is goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de Wii's zijn ook een foutje, Nintendo sucks.
1 tubequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zal vragen hoe of wat, maar ze heeft op dit moment geen werk, dus wordt lastig aan te komen. Hoewel, hoeveel pallets wil je hebben?
Ik vind Super Mario Galaxy op de Wii één van de beste games die ik ooit heb gespeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gamecube was een prima console. Wii was een groot succes, maar boeiende mij niet. De WiiU vind ik zwaar ondergewaardeerd. Nog nooit zoveel plezier gehad aan een console. Erg sterke games. Jammer dat iedereen tegenwoordig focussed op realistische games met state of the art graphics, want als je dat vergeet heb je gewoon een geweldig apparaat.
Zat jij aan Missquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is nooit mijn platform geweest, tijdens de NES zat ik aan de MSX met Monkey Island, de Snes had teveel platformers, die haat ik.
Mario is nooit aan mij besteed geweest, in welke vorm dan ook.
Xbox.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En? Ik heb een Xbox One. En een vrouw.
Ah ja, voorsoorteren. Wie doet dat nou tegenwoordig nog he?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik eigen mezelf gewoon al bepaalde privileges toe.
Qua console een prima ding toen, maar gewoon te weinig spellen die me kunnen boeien.quote:
Eeeehm, ja dat was oud nieuws, maar ik had het over de homecomputerquote:
Dat is toch algemeen bekend?quote:
Alle tijd om te gamen. Perfect.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1 tube
Wel kut dat ze geen werk heeft
Mijn vrouw associeert PlayStations met tokkies (lang verhaal, niet voor hier). Dus het is een Xbox geworden. Zij speelt er mee, dus zij mag kiezenquote:
Nou ik dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah ja, voorsoorteren. Wie doet dat nou tegenwoordig nog he?
Nooit uitgespeeld. Hoerige paarse sterren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind Super Mario Galaxy op de Wii één van de beste games die ik ooit heb gespeeld.
Zelda en Mario Kart, meer heb je niet nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua console een prima ding toen, maar gewoon te weinig spellen die me kunnen boeien.
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehm, ja dat was oud nieuws, maar ik had het over de homecomputer.
Aangezet, opgestart; ren achter dit witte konijn aan! uitgezet, nooit meer aangezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind Super Mario Galaxy op de Wii één van de beste games die ik ooit heb gespeeld.
En het praktijkexamen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Babies. Tenminste, het oefenen daarvoor.
Oooh. Op de WiiU is dat nog een stuk ergerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit uitgespeeld. Hoerige paarse sterren.
Zelda is overrated, racinggames zijn net als platformers niet mijn ding.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Zelda en Mario Kart, meer heb je niet nodig.
Juist niet. Al die verstokte vrijgezellen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die huwelijken hier, het is net de Bold.
Geeft niet, je bent net wakkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik wilde een grapje maken. Ik faal.
Keurig!quote:
Zijn meer toffe exclusives op de PS4 dan op de Xbone hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw associeert PlayStations met tokkies (lang verhaal, niet voor hier). Dus het is een Xbox geworden. Zij speelt er mee, dus zij mag kiezen.
Ik ben het mietje met de WiiU.
Ik heb geen WiiU dus dat scheelt. Wil Galaxy 2 nog wel een keer spelen maar ik speel nooit wat uit, dus dat vind ik ook wel wat zonde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oooh. Op de WiiU is dat nog een stuk erger.
Zelda is mijn favoriete franchise. Platform games is het enige dat mijn simpele brein nog aankan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelda is overrated, racinggames zijn net als platformers niet mijn ding.
Nou, bij deze danquote:
Wanneer staat de volgende gepland?quote:
Twilight Princess vond ik drie keer niks. Die op de DS was tofquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelda is mijn favoriete franchise. Platform games is het enige dat mijn simpele brein nog aankan tegenwoordig.
Maar ja, als je dat niet tof vind, is de WiiU ook niets voor je.
Exclusive wat? Anna speelt vooral lange RPG's. Shooters boeien haar niet, op Halo na.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn meer toffe exclusives op de PS4 dan op de Xbone hoor.
TP is ook heel anders. Ik ga zometeen beginnen met Skyward Sword, dat is de enige die ik nooit gespeeld heb. Scheelt dat de WiiU ook Wii games speelt, dus kan ik al die kut sterren nog een keer halen bij Mario Galaxyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twilight Princess vond ik drie keer niks. Die op de DS was tof
Zelda is niet slecht, maar zo geniaal nou ook weer niet vind ik, op de MSX waren betere vergelijkbare games met coolere settings en meer diepgang. En zeker op de Amiga was Nintendo echt voor kleuters vergeleken met dat beest.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelda is mijn favoriete franchise. Platform games is het enige dat mijn simpele brein nog aankan tegenwoordig.
Maar ja, als je dat niet tof vind, is de WiiU ook niets voor je.
Het is nog waar ookquote:
Zo ben ikquote:
Echt, al die info op de vroege ochtend, wowquote:
Daar geloof ik dan weer niks vanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog waar ook.
[..]
Zo ben ik.
[..]
Echt, al die info op de vroege ochtend, wow.
Ik ken zat betere spellen qua mechanics en volwassenheid, maar het mystieke, legende achtige verhaalsetting vind ik gewoon erg fijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelda is niet slecht, maar zo geniaal nou ook weer niet vind ik, op de MSX waren betere vergelijkbare games met coolere settings en meer diepgang. En zeker op de Amiga was Nintendo echt voor kleuters vergeleken met dat beest.
Kwestie van smaak en waar je mee opgroeit denk ik, ik zat in 1987 al aan de Metal Gear ipv vaasjes slopen in Hyrule.
Is er een exclusive RPG voor de Xbone dan? Want die heb ik nog niet, en ik probeer me in te houdenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Exclusive wat? Anna speelt vooral lange RPG's. Shooters boeien haar niet, op Halo na.
Nope. Volgens mij nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er een exclusive RPG voor de Xbone dan? Want die heb ik nog niet, en ik probeer me in te houden.
Nee die daarvoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
TP is ook heel anders. Ik ga zometeen beginnen met Skyward Sword, dat is de enige die ik nooit gespeeld heb. Scheelt dat de WiiU ook Wii games speelt, dus kan ik al die kut sterren nog een keer halen bij Mario Galaxy.
Welke op de DS? Spirit Tracks?
Ja, klopt ook wel, en het zijn wel goeie games opzich, maar voor mij net ff te veel platform, timing, springen etcquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken zat betere spellen qua mechanics en volwassenheid, maar het mystieke, legende achtige verhaalsetting vind ik gewoon erg fijn. Eigen een sprookje, maar meer voor volwassenen.
Dat klinkt wel erg gay als ik het teruglees.
Jammer van je grapje welquote:
Thief remake leek zo veelbelovend. Gekocht en geen zak aanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, klopt ook wel, en het zijn wel goeie games opzich, maar voor mij net ff te veel platform, timing, springen etc.
Ik had meer met sneaken en snipen in Metal gear, mijn liefde voor fantasy kwam pas later.
Zelda op de SNES is niet overrated, die is geniaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelda is overrated, racinggames zijn net als platformers niet mijn ding.
Zelfs niet op m'n mooie groene ogenquote:
Ja, HW ging er niet in mee. Zonde.quote:
Voor jou, en de rest van de wereld, mij dus te platformerigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Zelda op de SNES is niet overrated, die is geniaal.
Uitgespeeldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nope. Volgens mij niet. Ze is nu vooral met Dragon Age bezig.
Ik heb de voorkeur voor eind Februari. Ik zit compleet vol in Januari en begin Februari.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
Agenda is hier lekker leeg de komende tijd overigens.
24/1
31/1
7/2
...
Roept u maar
Daar moet ik eerst in het echt even diep inkijken voor ik daar wat over kan zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs niet op m'n mooie groene ogen?
[..]
Ja, HW ging er niet in mee. Zonde.
Alle 3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
24/1
31/1
7/2
...
Roept u maar
Nou oké, ik kom wel naar de meet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar moet ik eerst in het echt even diep inkijken voor ik daar wat over kan zeggen
Ik haat volgeplande agenda's. Waar is de spontaniteit?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor eind Februari. Ik zit compleet vol in Januari en begin Februari.
Replay doe ik niet aan, backlog van hier tot Tokyoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zij ook. 4x geloof ik. Inmiddels op Nightmare bezig.
Werken, verhuizen, workshopquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
24/1
31/1
7/2
...
Roept u maar
Ver wegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik haat volgeplande agenda's. Waar is de spontaniteit?
Dat lijkt me een goed plan.quote:
Je kunt niet springen in zelda dus hoe kan dat te platformerig zijn, zelfs DA:I is dan meer platformquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor jou, en de rest van de wereld, mij dus te platformerig.
Nee, Nintendo en ik zijn nooit echt vrienden geweest, ik heb wel op de DS (en verder) een paar leuke games gespeeld, speel nu Fantasy Life op de 3DS, die is geniaal.
Maar voor de rest was ik toch meer PC/homecomputer en later PS en Xbox.
Zij mag toch tussen jullie in "slapen"?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan.
We hebben 1 slaapplaats
Daar ligt al een poesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zij mag toch tussen jullie in "slapen"?
Nou ja, wel timen om draaiende kettingen met vlammen, en dat soort dingen, niet mijn dingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt niet springen in zelda dus hoe kan dat te platformerig zijn, zelfs DA:I is dan meer platform.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zij mag toch tussen jullie in "slapen"?
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We hebben 1 slaapplaats
Dat is goed om te wetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We hebben 1 slaapplaats
Link's Awakening kun je springen, als je een item vind. Daar moet je veelvuldig gebruik van makenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt niet springen in zelda dus hoe kan dat te platformerig zijn, zelfs DA:I is dan meer platform.
21? 28?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor eind Februari. Ik zit compleet vol in Januari en begin Februari.
Is die van de wii?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Link's Awakening kun je springen, als je een item vind. Daar moet je veelvuldig gebruik van maken.
Workshop, kan ik, kan ikquote:
Nee sorry, niet Air's dingquote:
Leukste wat ik daarmee gedaan heb is hem hackenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Bart het volgende:
Ik heb trouwens ook een Wii, half jaar wat mee gedaan, sindsdien staat ie al vijf jaar in een verhuisdoos.
Bij ons altijdquote:
Wat heeft die er mee te maken?quote:
Goede instelling.quote:
JIj kan dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Wii Fit was ook nog wel leuk, paar keer bijna m'n nek op gebroken.
21 dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Workshop, kan ik, kan ik. Als het goed is
.
chip solderenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leukste wat ik daarmee gedaan heb is hem hacken.
ah, niet gespeeld.quote:
Echt? Geen idee, ik volg hem niet onlinequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede instelling.
Waar is Air eigenlijk? Al een tijdje niet meer online gezien.
Nope, softmod, SD card preppen, zooi hexa-dingen aanpassen, HD modden en gaanquote:
Die is de baas in huisquote:
Nope, ben de 18e jarig, als ik het vier is het die zaterdag.quote:
In het begin wel, toen moest je een chip solderen. Later kwamen pas de softmods.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, softmod, SD card preppen, zooi hexa-dingen aanpassen, HD modden en gaan. Wii hoeft niet open oid.
Misschien ontloopt ie me, dat kan ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt? Geen idee, ik volg hem niet online
28?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ben de 18e jarig, als ik het vier is het die zaterdag.
True, maar dit was wel ff leuk om te doen, zooi spellen gedownload, ook daadwerkelijk een paar dagen mee gespeeld, maar toen was de lol er wel vanaf weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
In het begin wel, toen moest je een chip solderen. Later kwamen pas de softmods.
Wat is dan een mooier cadeau om dat met mij te vierenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ben de 18e jarig, als ik het vier is het die zaterdag.
Ja, ik vrees het.quote:
Wat is dan een mooier cadeau om dat met ons te vieren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het.
Daar gaat mijn bijnahuwelijksdag
Jij niet, daarom bespreken we het in het openbaarquote:
Ja hoor, mij boeit het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is dan een mooier cadeau om dat met ons te vieren?
*flashback naar middelbare school*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij niet, daarom bespreken we het in het openbaar
Wij kunnen het pas weer echt vieren volgend jaarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is dan een mooier cadeau om dat met ons te vieren?
Ik denk dat de meeste diezelfde flashbacks hebben, en daarom zitten wij hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*flashback naar middelbare school*
De 28e dus. Be there or be square. Yo yo yo!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*flashback naar middelbare school*
Nee, eigenlijk niet. Mijn middelbare schooltijd was erg leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste diezelfde flashbacks hebben, en daarom zitten wij hier.
Triest.
En dat van iemand die verder is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste diezelfde flashbacks hebben, en daarom zitten wij hier.
Triest.
Yolo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De 28e dus. Be there or be square. Yo yo yo!
Die van mij was superkutquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Mijn middelbare schooltijd was erg leuk.
In dat geval mag je niet komen. Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Mijn middelbare schooltijd was erg leuk.
Ik heb er gemixte herinneringen aan. Maar ik spreek niemand meer van die tijd. Zegt genoeg denk ik.quote:
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Achteraf gezien was ik ook een raar dom kind, maar toch.
Het dal daarna is wel heel diep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Het enige hoogtepunt in het leven, doodgaan.
Hier ook gemixt, eerste 3 jaren waren kut, laatste 2 waren super. Nadat ik was blijven zitten. Had ik eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er gemixte herinneringen aan. Maar ik spreek niemand meer van die tijd. Zegt genoeg denk ik.
Is dat raar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?
Dat ligt er helemaal aan hoequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dan een mooier cadeau om dat met mij te vieren
Ahwquote:
Okayquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval mag je niet komen. Weet je ook eens hoe dat voelt
Alsof jij de enige was die dat deed met die liniaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.
Beter dan met een passer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.
Die mochten wij niet gebruiken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of tijdens handarbeid met een handboor.
Schuurmachinequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of tijdens handarbeid met een handboor.
Ik heb het ook opgeschreven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef MissMSX het volgende:
OK, 28e staat in mijn agenda. Tegen die zien we wel verder
quote:
quote:
Die mag jij paaienquote:
Hip hoorquote:
quote:
Je bent niet hip, je bent niet vlotquote:
Ik kan gewoon niet meer schrijvenquote:
Die is toch al ruim 2 millenia dood?quote:
Jij ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet hip, je bent niet vlot
Waarom niet?quote:
Mietjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, qua eten, graag niets pittigs. Bij voorbaat dank. Anna vertrouwd mij niet meer met deze keuzes sinds ons laatste keer in Den Haag
.
Ik zie nu voor me dat je 't op de binnenkant van je hand hebt gezet, per ongeluk je hand tegen je voorhoofd houdt en dat er daar dus een afdruk staat in spiegelbeeldquote:
Nee, daar ben ik wel bang voor. Dat iedereen dan mijn vergane glorie kan aanschouwen...quote:
Hij was okay.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is toch al ruim 2 millenia dood?
Je bent verder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik wel bang voor. Dat iedereen dan mijn vergane glorie kan aanschouwen...
Indiaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb gisteren nog Indiaas gegeten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, qua eten, graag niets pittigs. Bij voorbaat dank. Anna vertrouwd mij niet meer met deze keuzes sinds ons laatste keer in Den Haag
.
Ja, want de rest van ons is alleen maar jonger geworden, das waarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik wel bang voor. Dat iedereen dan mijn vergane glorie kan aanschouwen...
Daarom durf ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Japanees ja?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt Japanees. Is niet pittig, tenzij je daarvoor kiest
Prima wmb, wel een beetje betaalbaar (voor de niet-patsers onder ons)?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie er anders nog steeds uit als een jonge blomquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want de rest van ons is alleen maar jonger geworden, das waar.
Zolang er grill dingen zijn vind ik het best. Wij komen de laatste tijd vooral bij Japanse restaurants waar je zowel Sushi kan kiezen als grill specialiteiten. En dat eerste vind ik vooral fijn en dat laatste vind Anna vooral fijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de patser was?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima wmb, wel een beetje betaalbaar (voor de niet-patsers onder ons)?
Dat is per definitie niet gezond.quote:
quote:
Ik zie eruit als een composthoopquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie er anders nog steeds uit als een jonge blom.
10 jaar bijna...quote:
Ik word tegenwoordig ziek van sushi. Maar het is zo lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang er grill dingen zijn vind ik het best. Wij komen de laatste tijd vooral bij Japanse restaurants waar je zowel Sushi kan kiezen als grill specialiteiten. En dat eerste vind ik vooral fijn en dat laatste vind Anna vooral fijn.
Ja, ik hou rekening met anderenquote:
Jijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie eruit als een composthoop
Da's het punt nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want de rest van ons is alleen maar jonger geworden, das waar.
Ja, ik ook natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie er anders nog steeds uit als een jonge blom.
Ik vind het echt zo smerigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig ziek van sushi. Maar het is zo lekker.
Nee, deze is beterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japanees ja?
Oeh, die ene in Scheveningen toen
Ik hou m'n hart vast voor morgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Elke Fok! meet moet tenminste iemand zeiken over het geld. Dit keer doet HW het voor ons.
Nou ja, de term, Japans, roept bij velen een beeld van duur op nogquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Elke Fok! meet moet tenminste iemand zeiken over het geld. Dit keer doet HW het voor ons.
Goed ideequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is per definitie niet gezond.
Ga gewoon lekker aan het andere eind van de tafel zitten en dan hoef je alleen naar hem te kijken.
[..]
Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Londen zit een lekkere, maar dat is een beetje ver weg. Neem er steeds hetzelfdequote:
Ja, het is geen low budget, maar ook niet belachelijk duur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima wmb, wel een beetje betaalbaar (voor de niet-patsers onder ons)?
Ik zeik normaliter altijd enkel om de reistijd. Maar Den Haag is vanuit Zeeland heel goed te doen, dus niks te zeiken hierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
Nah...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ouderdom...quote:
Ik ookquote:
Zeeland? Ik dacht dat jij nog in Tukker country woonde?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeik normaliter altijd enkel om de reistijd. Maar Den Haag is vanuit Zeeland heel goed te doen, dus niks te zeiken hier.
Ziet er prima uit verder, leuk combineren ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, het is geen low budget, maar ook niet belachelijk duur.
http://www.setcafe.nl/setrestaurant/set-main-menu/
Maar vanuit Zeeland is alles vrij kutquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeik normaliter altijd enkel om de reistijd. Maar Den Haag is vanuit Zeeland heel goed te doen, dus niks te zeiken hier.
Goddelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Eind oktober eens geprobeerd, maar echt, nooit weer
.
Zeeland is kutquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar vanuit Zeeland is alles vrij kut
Dat. Ik zie genoeg dat ik wel zou willen proberenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziet er prima uit verder, leuk combineren ook.
En dat in Den Haagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziet er prima uit verder, leuk combineren ook.
Het zat ooit een keer bij een high tea (???). Geen succes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Eind oktober eens geprobeerd, maar echt, nooit weer
.
Zeeland is tofquote:
Inderdaad, ik zie genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Dan neem je gewoon Teppanyaki, of zo'n hot pot toch, als je er niet meer tegen kan.
Vaak zat in DH gegeten hoor, zei toch, 9 maanden een chick gehad daarquote:
Hele goddelijke tepan gehad in Kyoto.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Dan neem je gewoon Teppanyaki, of zo'n hot pot toch, als je er niet meer tegen kan.
Hehe.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeeland is tofVoor vakanties enzo
Sashimi.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef MissMSX het volgende:
Juist. Sushi is smerig
Sashimi daarentegen
Daar kom ik wel vandaan. Nu woon ik in België en eind van de maand verhuis ik naar Zeeland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeeland? Ik dacht dat jij nog in Tukker country woonde?
Dat is zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar vanuit Zeeland is alles vrij kut
Sushi bij een High Teaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zat ooit een keer bij een high tea (???). Geen succes.
Eating outquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak zat in DH gegeten hoor, zei toch, 9 maanden een chick gehad daar.
ja, daar kan het wel redelijk als je goed zoektquote:
Ook dat uiteraardquote:
Haphaphaphaphapquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak zat in DH gegeten hoor, zei toch, 9 maanden een chick gehad daar.
Daar kom ik alleen in Disney de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hehe.
Ach, niet dat wij zo reislustig zijn hoor. Frankrijk is groot genoeg en wij komen er graag elk jaar.
Je hebt dus al een keer Japans gegeten in DHquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat uiteraard.
Was trouwens een studente Japans.
Ja, beide soortenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt dus al een keer Japans gegeten in DH
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt dus al een keer Japans gegeten in DH
Parijs vind ik een mooie stad. Maar nu even nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen in Disney de afgelopen jarenen een paar keer in Parijs en een keer in Calais geweest, op doorreis. Verder niet
Eten, drinken, kotsen, orgie en naar huis.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is het plan precies? Want eten in Den Haag klinkt wel als iets waar ik bij moet zijn.
Ik schuif wel aan voor de orgie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eten, drinken, kotsen, orgie en naar huis.
Twinky heb ik net een PM gestuurdquote:
Nou, dat is het plan, volgens mij... En er loopt natuurlijk een polletje over wie met wie naar welk huis gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is het plan precies? Want eten in Den Haag klinkt wel als iets waar ik bij moet zijn.
Dibs op CLquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is het plan, volgens mij... En er loopt natuurlijk een polletje over wie met wie naar welk huis gaat.
Sondevoedingquote:
Wat weet je dat toch fijn te brengenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eten, drinken, kotsen, orgie en naar huis.
Vroeger zocht ik er ook nog plaatjes bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat weet je dat toch fijn te brengen.
Je wordt oud.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vroeger zocht ik er ook nog plaatjes bij.
You snooze, you lose Q. Me dunkt dat je inmiddels je kans gehad hebtquote:
Dat is nu teveel werk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vroeger zocht ik er ook nog plaatjes bij.
Na 100 jaar moet het toch een keer lukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You snooze, you lose Q. Me dunkt dat je inmiddels je kans gehad hebt.
Die heeft ie tig jaar geleden op LL mooi laten schietenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You snooze, you lose Q. Me dunkt dat je inmiddels je kans gehad hebt.
Mooi dat ik extra "slaap"plek heb nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is het plan, volgens mij... En er loopt natuurlijk een polletje over wie met wie naar welk huis gaat.
Wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft ie tig jaar geleden op LL mooi laten schieten
Jij naar het onze natuurlijk. Easy moneyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar je zit nu pas op 10 toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Na 100 jaar moet het toch een keer lukken.
Easy? Money?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij naar het onze natuurlijk. Easy money
Nou vooruit, we regelen wel een matje in de schuur voor jouquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi dat ik extra "slaap"plek heb nu.
Jeweetz...quote:
I don't need your charityquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou vooruit, we regelen wel een matje in de schuur voor jou
Een eeuwigheid zonder CL.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je zit nu pas op 10 toch?.
Of beter nog. Regel een mooi hotelletje voor jezelf en Samquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij wiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij naar het onze natuurlijk. Easy money
Gastvrijheid heet dat schatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |