Dat is goed om te wetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan.
We hebben 1 slaapplaats
Link's Awakening kun je springen, als je een item vind. Daar moet je veelvuldig gebruik van makenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt niet springen in zelda dus hoe kan dat te platformerig zijn, zelfs DA:I is dan meer platform.
21? 28?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor eind Februari. Ik zit compleet vol in Januari en begin Februari.
Is die van de wii?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Link's Awakening kun je springen, als je een item vind. Daar moet je veelvuldig gebruik van maken.
Workshop, kan ik, kan ikquote:
Nee sorry, niet Air's dingquote:
Leukste wat ik daarmee gedaan heb is hem hackenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Bart het volgende:
Ik heb trouwens ook een Wii, half jaar wat mee gedaan, sindsdien staat ie al vijf jaar in een verhuisdoos.
Bij ons altijdquote:
Wat heeft die er mee te maken?quote:
Goede instelling.quote:
JIj kan dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Wii Fit was ook nog wel leuk, paar keer bijna m'n nek op gebroken.
21 dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Workshop, kan ik, kan ik. Als het goed is
.
chip solderenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leukste wat ik daarmee gedaan heb is hem hacken.
ah, niet gespeeld.quote:
Echt? Geen idee, ik volg hem niet onlinequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede instelling.
Waar is Air eigenlijk? Al een tijdje niet meer online gezien.
Nope, softmod, SD card preppen, zooi hexa-dingen aanpassen, HD modden en gaanquote:
Die is de baas in huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |