Link's Awakening kun je springen, als je een item vind. Daar moet je veelvuldig gebruik van makenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt niet springen in zelda dus hoe kan dat te platformerig zijn, zelfs DA:I is dan meer platform.
21? 28?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor eind Februari. Ik zit compleet vol in Januari en begin Februari.
Is die van de wii?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Link's Awakening kun je springen, als je een item vind. Daar moet je veelvuldig gebruik van maken.
Workshop, kan ik, kan ikquote:
Nee sorry, niet Air's dingquote:
Leukste wat ik daarmee gedaan heb is hem hackenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Bart het volgende:
Ik heb trouwens ook een Wii, half jaar wat mee gedaan, sindsdien staat ie al vijf jaar in een verhuisdoos.
Bij ons altijdquote:
Wat heeft die er mee te maken?quote:
Goede instelling.quote:
JIj kan dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Wii Fit was ook nog wel leuk, paar keer bijna m'n nek op gebroken.
21 dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Workshop, kan ik, kan ik. Als het goed is
.
chip solderenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leukste wat ik daarmee gedaan heb is hem hacken.
ah, niet gespeeld.quote:
Echt? Geen idee, ik volg hem niet onlinequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede instelling.
Waar is Air eigenlijk? Al een tijdje niet meer online gezien.
Nope, softmod, SD card preppen, zooi hexa-dingen aanpassen, HD modden en gaanquote:
Die is de baas in huisquote:
Nope, ben de 18e jarig, als ik het vier is het die zaterdag.quote:
In het begin wel, toen moest je een chip solderen. Later kwamen pas de softmods.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, softmod, SD card preppen, zooi hexa-dingen aanpassen, HD modden en gaan. Wii hoeft niet open oid.
Misschien ontloopt ie me, dat kan ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt? Geen idee, ik volg hem niet online
28?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ben de 18e jarig, als ik het vier is het die zaterdag.
True, maar dit was wel ff leuk om te doen, zooi spellen gedownload, ook daadwerkelijk een paar dagen mee gespeeld, maar toen was de lol er wel vanaf weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
In het begin wel, toen moest je een chip solderen. Later kwamen pas de softmods.
Wat is dan een mooier cadeau om dat met mij te vierenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ben de 18e jarig, als ik het vier is het die zaterdag.
Ja, ik vrees het.quote:
Wat is dan een mooier cadeau om dat met ons te vieren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het.
Daar gaat mijn bijnahuwelijksdag
Jij niet, daarom bespreken we het in het openbaarquote:
Ja hoor, mij boeit het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is dan een mooier cadeau om dat met ons te vieren?
*flashback naar middelbare school*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij niet, daarom bespreken we het in het openbaar
Wij kunnen het pas weer echt vieren volgend jaarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is dan een mooier cadeau om dat met ons te vieren?
Ik denk dat de meeste diezelfde flashbacks hebben, en daarom zitten wij hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*flashback naar middelbare school*
De 28e dus. Be there or be square. Yo yo yo!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*flashback naar middelbare school*
Nee, eigenlijk niet. Mijn middelbare schooltijd was erg leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste diezelfde flashbacks hebben, en daarom zitten wij hier.
Triest.
En dat van iemand die verder is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste diezelfde flashbacks hebben, en daarom zitten wij hier.
Triest.
Yolo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De 28e dus. Be there or be square. Yo yo yo!
Die van mij was superkutquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Mijn middelbare schooltijd was erg leuk.
In dat geval mag je niet komen. Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Mijn middelbare schooltijd was erg leuk.
Ik heb er gemixte herinneringen aan. Maar ik spreek niemand meer van die tijd. Zegt genoeg denk ik.quote:
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Achteraf gezien was ik ook een raar dom kind, maar toch.
Het dal daarna is wel heel diep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Het enige hoogtepunt in het leven, doodgaan.
Hier ook gemixt, eerste 3 jaren waren kut, laatste 2 waren super. Nadat ik was blijven zitten. Had ik eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er gemixte herinneringen aan. Maar ik spreek niemand meer van die tijd. Zegt genoeg denk ik.
Is dat raar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?
Dat ligt er helemaal aan hoequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dan een mooier cadeau om dat met mij te vieren
Ahwquote:
Okayquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval mag je niet komen. Weet je ook eens hoe dat voelt
Alsof jij de enige was die dat deed met die liniaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.
Beter dan met een passer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.
Die mochten wij niet gebruiken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of tijdens handarbeid met een handboor.
Schuurmachinequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of tijdens handarbeid met een handboor.
Ik heb het ook opgeschreven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef MissMSX het volgende:
OK, 28e staat in mijn agenda. Tegen die zien we wel verder
quote:
quote:
Die mag jij paaienquote:
Hip hoorquote:
quote:
Je bent niet hip, je bent niet vlotquote:
Ik kan gewoon niet meer schrijvenquote:
Die is toch al ruim 2 millenia dood?quote:
Jij ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet hip, je bent niet vlot
Waarom niet?quote:
Mietjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, qua eten, graag niets pittigs. Bij voorbaat dank. Anna vertrouwd mij niet meer met deze keuzes sinds ons laatste keer in Den Haag
.
Ik zie nu voor me dat je 't op de binnenkant van je hand hebt gezet, per ongeluk je hand tegen je voorhoofd houdt en dat er daar dus een afdruk staat in spiegelbeeldquote:
Nee, daar ben ik wel bang voor. Dat iedereen dan mijn vergane glorie kan aanschouwen...quote:
Hij was okay.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is toch al ruim 2 millenia dood?
Je bent verder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik wel bang voor. Dat iedereen dan mijn vergane glorie kan aanschouwen...
Indiaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb gisteren nog Indiaas gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |