Ik heb er gemixte herinneringen aan. Maar ik spreek niemand meer van die tijd. Zegt genoeg denk ik.quote:
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Achteraf gezien was ik ook een raar dom kind, maar toch.
Het dal daarna is wel heel diep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Het enige hoogtepunt in het leven, doodgaan.
Hier ook gemixt, eerste 3 jaren waren kut, laatste 2 waren super. Nadat ik was blijven zitten. Had ik eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er gemixte herinneringen aan. Maar ik spreek niemand meer van die tijd. Zegt genoeg denk ik.
Is dat raar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?
Dat ligt er helemaal aan hoequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dan een mooier cadeau om dat met mij te vieren
Ahwquote:
Okayquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval mag je niet komen. Weet je ook eens hoe dat voelt
Alsof jij de enige was die dat deed met die liniaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.
Beter dan met een passer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.
Die mochten wij niet gebruiken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of tijdens handarbeid met een handboor.
Schuurmachinequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of tijdens handarbeid met een handboor.
Ik heb het ook opgeschreven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef MissMSX het volgende:
OK, 28e staat in mijn agenda. Tegen die zien we wel verder
quote:
quote:
Die mag jij paaienquote:
Hip hoorquote:
quote:
Je bent niet hip, je bent niet vlotquote:
Ik kan gewoon niet meer schrijvenquote:
Die is toch al ruim 2 millenia dood?quote:
Jij ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet hip, je bent niet vlot
Waarom niet?quote:
Mietjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, qua eten, graag niets pittigs. Bij voorbaat dank. Anna vertrouwd mij niet meer met deze keuzes sinds ons laatste keer in Den Haag
.
Ik zie nu voor me dat je 't op de binnenkant van je hand hebt gezet, per ongeluk je hand tegen je voorhoofd houdt en dat er daar dus een afdruk staat in spiegelbeeldquote:
Nee, daar ben ik wel bang voor. Dat iedereen dan mijn vergane glorie kan aanschouwen...quote:
Hij was okay.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is toch al ruim 2 millenia dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |