Ik heb er gemixte herinneringen aan. Maar ik spreek niemand meer van die tijd. Zegt genoeg denk ik.quote:
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Achteraf gezien was ik ook een raar dom kind, maar toch.
Het dal daarna is wel heel diep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Het enige hoogtepunt in het leven, doodgaan.
Hier ook gemixt, eerste 3 jaren waren kut, laatste 2 waren super. Nadat ik was blijven zitten. Had ik eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er gemixte herinneringen aan. Maar ik spreek niemand meer van die tijd. Zegt genoeg denk ik.
Is dat raar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij was het kind dat haar puistjes op at tijdens de les?
Dat ligt er helemaal aan hoequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dan een mooier cadeau om dat met mij te vieren
Ahwquote:
Okayquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval mag je niet komen. Weet je ook eens hoe dat voelt
Alsof jij de enige was die dat deed met die liniaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.
Beter dan met een passer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat meisje dat masturbeerde met een liniaal.
Die mochten wij niet gebruiken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of tijdens handarbeid met een handboor.
Schuurmachinequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of tijdens handarbeid met een handboor.
Ik heb het ook opgeschreven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef MissMSX het volgende:
OK, 28e staat in mijn agenda. Tegen die zien we wel verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |