Uitgespeeldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nope. Volgens mij niet. Ze is nu vooral met Dragon Age bezig.
Ik heb de voorkeur voor eind Februari. Ik zit compleet vol in Januari en begin Februari.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
Agenda is hier lekker leeg de komende tijd overigens.
24/1
31/1
7/2
...
Roept u maar
Daar moet ik eerst in het echt even diep inkijken voor ik daar wat over kan zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs niet op m'n mooie groene ogen?
[..]
Ja, HW ging er niet in mee. Zonde.
Alle 3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
24/1
31/1
7/2
...
Roept u maar
Nou oké, ik kom wel naar de meet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar moet ik eerst in het echt even diep inkijken voor ik daar wat over kan zeggen
Ik haat volgeplande agenda's. Waar is de spontaniteit?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb de voorkeur voor eind Februari. Ik zit compleet vol in Januari en begin Februari.
Replay doe ik niet aan, backlog van hier tot Tokyoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zij ook. 4x geloof ik. Inmiddels op Nightmare bezig.
Werken, verhuizen, workshopquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef MissMSX het volgende:
24/1
31/1
7/2
...
Roept u maar
Ver wegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik haat volgeplande agenda's. Waar is de spontaniteit?
Dat lijkt me een goed plan.quote:
Je kunt niet springen in zelda dus hoe kan dat te platformerig zijn, zelfs DA:I is dan meer platformquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor jou, en de rest van de wereld, mij dus te platformerig.
Nee, Nintendo en ik zijn nooit echt vrienden geweest, ik heb wel op de DS (en verder) een paar leuke games gespeeld, speel nu Fantasy Life op de 3DS, die is geniaal.
Maar voor de rest was ik toch meer PC/homecomputer en later PS en Xbox.
Zij mag toch tussen jullie in "slapen"?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan.
We hebben 1 slaapplaats
Daar ligt al een poesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zij mag toch tussen jullie in "slapen"?
Nou ja, wel timen om draaiende kettingen met vlammen, en dat soort dingen, niet mijn dingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt niet springen in zelda dus hoe kan dat te platformerig zijn, zelfs DA:I is dan meer platform.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zij mag toch tussen jullie in "slapen"?
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan.
We hebben 1 slaapplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |