Mij ook niet zo veel, Amsterdam is uiteraard handiger voor mij, maar Utrecht ben ik ook met 30 min wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iets dat goed bereikbaar is, prima eetgelegenheid en prima bier.
Ergo, het maakt mij geen ruk uit. Beide is 30 minuten van mijn hut.
Leeft dat subforum?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen ads.
Maar goed, ik gebruik 't wel, deels. En ik vind een abo wel leuk want subforum.
Ja, dat dacht ik wel weerquote:
Ja, pleur op. Voor mij is het altijd een takkeeind wegquote:
Beter dan Oldbie Only? Zitten daar toffe mensen?quote:
Het is een winderige versie van Utrecht met een strandquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel weer.
Maar er is geen kut te doen in dat kutdorp.
Ik weet niet wat Oldbie Only isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter dan Oldbie Only? Zitten daar toffe mensen?
Ach, het maakt geen reet uit. Kan toch geen Abo nemen.
Het scheelt. Den Haag heeft wel leuke tenten. En ik kan nog wat mensen tot Utrecht mee terug nemen. Dit keer zonder Kever overigensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, pleur op. Voor mij is het altijd een takkeeind weg
Ja, en met alle kroegen verspreid over de stad, als er 1 niet leuk is ben je een uur onderweg naar een anderequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een winderige versie van Utrecht met een strand
Nee, want de shop is kapotquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Oldbie Only is. Tuurlijk kan jij een abo nemen, mits je geld hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt. Den Haag heeft wel leuke tenten. En ik kan nog wat mensen tot Utrecht mee terug nemen. Dit keer zonder Kever overigens.
Hoe weet jij dat nou? Je komt er nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel weer.
Maar er is geen kut te doen in dat kutdorp.
Was er niet een keer een karaoke-meet geweest?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en met alle kroegen verspreid over de stad, als er 1 niet leuk is ben je een uur onderweg naar een andere.
Wat is dat met die abo's dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter dan Oldbie Only? Zitten daar toffe mensen?
Ach, het maakt geen reet uit. Kan toch geen Abo nemen.
Ik heb er een jaar gewerkt en 9 maanden een vriendin gehadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je komt er nooit
Geen idee, ik ben er wel eens op een meet geweest geloof ik, maar das echt jaren terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet een keer een karaoke-meet geweest?
Kever weg?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt. Den Haag heeft wel leuke tenten. En ik kan nog wat mensen tot Utrecht mee terug nemen. Dit keer zonder Kever overigens.
Daarom kan je nog wel een abo kopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, want de shop is kapot. Geld is het probleem niet
.
Echt niet waar!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en met alle kroegen verspreid over de stad, als er 1 niet leuk is ben je een uur onderweg naar een andere.
Jij hebt tieten. Dat is makkelijkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je nog wel een abo kopen. Gewoon kiezen welke je wilt voor hoe lang, geld overmaken naar Danny met daarbij userID, username, welke abo en hoe lang en diezelfde info ook even in DM/PM naar hem toe en het is in een paar uur geregeld. Bij mij tenminste.
Wat heb jij tegen DHquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ok, voor 1 keer, als de "juiste" mensen komen wil ik wel weer een keer naar DH hoor.
Je mag ze wel lenen, hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt tieten. Dat is makkelijker.
Gij barmhartige Sameritaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ok, voor 1 keer, als de "juiste" mensen komen wil ik wel weer een keer naar DH hoor.
Tieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt tieten. Dat is makkelijker.
Tikje overdreven, maar Kane en Anouk lopen er in het wild rond *ril*quote:
In 18vuursteenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewerkt en 9 maanden een vriendin gehad.
Ik heb het filmpje nog wel ergens liggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet een keer een karaoke-meet geweest?
Kane bestaat niet meer. Thank god.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje overdreven, maar Kane en Anouk lopen er in het wild rond *ril*.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al 2 jaar. Niet meer te betalen qua onderhoud
Kane is doodquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar Dinand is nog niet getermineerd en ritueel uitgestrooid over een berg kernafvalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kane bestaat niet meer. Thank god.
En Anouk woont toch in jou dorp?
Euh... al lang niet meer toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt woont in Adam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kane bestaat niet meer. Thank god.
En Anouk woont toch in jou dorp?
Dat was een lease autoquote:
Anouk woont toch in Amsterdam?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi. Geregeld danquote:
Primaquote:
Panda is ook tof, vriendin van me heeft hem. Scheurt lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was een lease autoIk ben vorig jaar van baan gewisseld. Ze doen hier alleen niet aan lease auto's (uitzonderingen daar gelaten). Dus toen moest ik een auto kopen.
Als je net zo snel vertaald als je hier doet reageren dan spreken we allemaal al duits voor jij een serie hebt vertaald in het nederlandsquote:
Bij Miss thuis natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima.
Weet jij een leuke, gezellige tent ergens niet te ver van CS?
Prima auto. Makkelijk in onderhoud. Ruimer dan een Up. Burgerlijk as fuckquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Panda is ook tof, vriendin van me heeft hem. Scheurt lekker
Jezus ik was één minuut iets anders doen en jullie zijn meteen een blz verderquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je net zo snel vertaald als je hier doet reageren dan spreken we allemaal al duits voor jij een serie hebt vertaald in het nederlands
Ouderwetsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik was één minuut iets anders doen en jullie zijn meteen een blz verder
Dat valt te bezien, maar als het helpt bij het verkrijgen van je abo, hè wie ben ik dan om niet even te helpen.quote:
Nee, want kutstad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima.
Weet jij een leuke, gezellige tent ergens niet te ver van CS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik heb een fiets. Nog makkelijker in onderhoud. Ook burgerlijk en ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima auto. Makkelijk in onderhoud. Ruimer dan een Up. Burgerlijk as fuck.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want kutstad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten erbij. En kotsen in de goot na afloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb je al een labrador?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima auto. Makkelijk in onderhoud. Ruimer dan een Up. Burgerlijk as fuck.
Als er iets ver bij CS vandaan is...quote:
Met een fiets duren mijn ritten naar Noord Groningen wat langerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een fiets. Nog makkelijker in onderhoud. Ook burgerlijk en ook weer niet.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want kutstad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Prima, gewoon een beetje een pub oid lijkt me prima, niet te classy.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Kotsen doet hij maar op utrechtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eten erbij. En kotsen in de goot na afloop.
Dat was geen serieuze toezeggingquote:
Er stopt een tramquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als er iets ver bij CS vandaan is...
Fiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een fiets. Nog makkelijker in onderhoud. Ook burgerlijk en ook weer niet.
Een bakfiets. da's pas ergquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een knalgele omafiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Fiets.
Ik heb er 5. Beetje veel eigenlijk.
Worden vanzelf wel gaandeweg gejat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Fiets.
Ik heb er 5. Beetje veel eigenlijk.
Dan eten we bij Set en rollen we direct de Fiddler inquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo he?.
Prima, gewoon een beetje een pub oid lijkt me prima, niet te classy.
Nee. Wel 3 katten. Een sloot vissen. En een dierenarts.quote:
Ja, true. Liefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stopt een tramMoeten die luie donders maar eens moeite doen.
Niet naar west Duitsland gaan een optie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met een fiets duren mijn ritten naar Noord Groningen wat langer.
Katten is nog burgerlijker dan een labrador.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Wel 3 katten. Een sloot vissen. En een dierenarts.
Geen kinderen. 3 spelcomputers in een straal van 30 cm (waarvan 2 voor mijn vrouw). En een hoop boeken.
Was dat bij die Indo? Of is dat weer een andere geweest?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Dat etentje in DH met Nixx en Plaat![]()
Vroegâh
Wel handig, zo'n inwonende dierenarts. Ik heb eigenlijk nog een bepaald zalfje voor m'n beesten nodig maar heb eigenlijk geen zin om weer voor een heel consult te betalen, kijk je vriendin eens lief aanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen kinderen. 3 spelcomputers in een straal van 30 cm (waarvan 2 voor mijn vrouw). En een hoop boeken.
Zegt me allemaal niets, dus mij bestquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan eten we bij Set en rollen we direct de Fiddler in
Eh... Argentijns?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Was dat bij die Indo? Of is dat weer een andere geweest?
Platoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Vroegâh
Voor mijn tijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Vroegâh
Vrouwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n inwonende dierenarts. Ik heb eigenlijk nog een bepaald zalfje voor m'n beesten nodig maar heb eigenlijk geen zin om weer voor een heel consult te betalen, kijk je vriendin eens lief aan
Nog geen eentje gejat zelfs! *afkloppen*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden vanzelf wel gaandeweg gejat.
Het zou helpen als je haar zijn vrouw noemtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n inwonende dierenarts. Ik heb eigenlijk nog een bepaald zalfje voor m'n beesten nodig maar heb eigenlijk geen zin om weer voor een heel consult te betalen, kijk je vriendin eens lief aan
Toen alle beter was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Vroegâh
3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen SNES hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3.
Ik heb een PS3, PS4, Xbox360, Wii, WiiU, 3DS, Ps Vita, CW Zero, Dingoo, NDS, DS, GBA en een game PC.
En geen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |