Geen adsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gebruik ik toch allemaal niks van.
Mij ook niet zo veel, Amsterdam is uiteraard handiger voor mij, maar Utrecht ben ik ook met 30 min wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iets dat goed bereikbaar is, prima eetgelegenheid en prima bier.
Ergo, het maakt mij geen ruk uit. Beide is 30 minuten van mijn hut.
Leeft dat subforum?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen ads.
Maar goed, ik gebruik 't wel, deels. En ik vind een abo wel leuk want subforum.
Ja, dat dacht ik wel weerquote:
Ja, pleur op. Voor mij is het altijd een takkeeind wegquote:
Beter dan Oldbie Only? Zitten daar toffe mensen?quote:
Het is een winderige versie van Utrecht met een strandquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel weer.
Maar er is geen kut te doen in dat kutdorp.
Ik weet niet wat Oldbie Only isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter dan Oldbie Only? Zitten daar toffe mensen?
Ach, het maakt geen reet uit. Kan toch geen Abo nemen.
Het scheelt. Den Haag heeft wel leuke tenten. En ik kan nog wat mensen tot Utrecht mee terug nemen. Dit keer zonder Kever overigensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, pleur op. Voor mij is het altijd een takkeeind weg
Ja, en met alle kroegen verspreid over de stad, als er 1 niet leuk is ben je een uur onderweg naar een anderequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een winderige versie van Utrecht met een strand
Nee, want de shop is kapotquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Oldbie Only is. Tuurlijk kan jij een abo nemen, mits je geld hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt. Den Haag heeft wel leuke tenten. En ik kan nog wat mensen tot Utrecht mee terug nemen. Dit keer zonder Kever overigens.
Hoe weet jij dat nou? Je komt er nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel weer.
Maar er is geen kut te doen in dat kutdorp.
Was er niet een keer een karaoke-meet geweest?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en met alle kroegen verspreid over de stad, als er 1 niet leuk is ben je een uur onderweg naar een andere.
Wat is dat met die abo's dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter dan Oldbie Only? Zitten daar toffe mensen?
Ach, het maakt geen reet uit. Kan toch geen Abo nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |