Weet ik hetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet daar iig
We komen er eigenlijk? De leuke mensen dan bedoel ik he?
Dan zorg je nu maar voor een 2.4lingquote:
Opzich een prima excuus natuurlijk, maar dan koop je maar een Vita en stream je maarquote:
Zucht. Ik ga zelf wel weer op zoekquote:
Werkt dat buiten bereik van je PS4?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich een prima excuus natuurlijk, maar dan koop je maar een Vita en stream je maar.
Je vroeg toch naar de leuke mensen? Of zitten er nog wat bij (aangezien je het hebt opgezocht) die ook leuk zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
We komen er eigenlijk? De leuke mensen dan bedoel ik he?
In theorie zou het via internet moeten kunnen, maar aangezien het zelfs thuis met Wifi nogal lagt, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Werkt dat buiten bereik van je PS4?
Echt even zonder gedweep en geslijm, ik zou het oprecht heel erg leuk vinden om jou weer eens te zienquote:
En voor de rest niemand dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en voor de rest zien we wel wie er uit de zaal komt druppelen en we mee kunnen krijgen.
Ik moet nog even zoeken. Zie een filmmet in combi met een krasmeet. Dubbel uitzoekwerk dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vroeg toch naar de leuke mensen? Of zitten er nog wat bij (aangezien je het hebt opgezocht) die ook leuk zijn?
Misschien helpt het mee in m'n besluit
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet nog even zoeken. Zie een filmmet in combi met een krasmeet. Dubbel uitzoekwerk dus
De WiiU doet het prima, streamen. Dat loopt ook over Wifi (5Ghz). Maar bereik is laag (verdieping naar beneden en het is weg). Via internet lijkt handig, maar lagged waarschijnlijk teveelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In theorie zou het via internet moeten kunnen, maar aangezien het zelfs thuis met Wifi nogal lagt, eigenlijk niet.
Ik heb zo'n PS Vita TV maar die moet je eigenlijk ook gewoon aan de kabel hangen, dan werkt het geniaal, maar draadloos alleen met trage games..
Ik heb ook een WiiU en heb het idd alleen even getest met Zelda, dat kan je idd gewoon doorspelen op je controller als je naar de WC moetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De WiiU doet het prima, streamen. Dat loopt ook over Wifi (5Ghz). Maar bereik is laag (verdieping naar beneden en het is weg). Via internet lijkt handig, maar lagged waarschijnlijk teveel.
Ik vind het trouwens wel een pluspunt. Door kunnen spelen terwijl iemand anders de TV gebruikt. Pluspunt bij het kopen van een nieuwe console.
Ik gebruik het best veel omdat Anna meestal zit te klooien op de Xboxquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook een WiiU en heb het idd alleen even getest met Zelda, dat kan je idd gewoon doorspelen op je controller als je naar de WC moet.
Ja, het is echt heel handig, streaming, het is nu nog een beetje bewerkelijk, maar zal niet lang duren voor het overal kan.
Ja, voor dat soort dingen is het helemaal handig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gebruik het best veel omdat Anna meestal zit te klooien op de Xbox.
JA zeg hallo, en mijn figuur dan?!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zorg je nu maar voor een 2.4ling.
Jij wou zonodig zonder condoom, ik drong aan, jouw probleemquote:
Drong aan of drong naar binnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wou zonodig zonder condoom, ik drong aan, jouw probleem.
De details heb ik verdrongenquote:
Je denkt toch niet dat het licht aan was he?quote:
Ik zie geen lijstjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53
Let me know
Zo lelijk is Angel nou ook weer nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het licht aan was he?.
Als het je eigen zaad is niet lijkt me.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kom je niet aan van zaad slikken trouwens?
Tuurlijk wel, zitten in een mum van tijd vol zaadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik gok niet dat het pijn doet aan je ogen als ie voor je staat
Daar heb je wel een goed puntquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk wel, zitten in een mum van tijd vol zaad.
Thanks.quote:
Ik had niet verder hoeven kijkenquote:
Ja, om de een of andere reden bedenk ik met dat soort dingen altijd door zijn ranspraatquote:
Niet heel onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, om de een of andere reden bedenk ik met dat soort dingen altijd door zijn ranspraat.
Je kent er wel meer toch? Myraela?quote:
Vroeger waren de meets beter...quote:
Eens, maar als iedereen nu gewoon niet meer komt omdat het vroeger beter was zal het nooit meer iets worden.quote:
Ken er idd wel meer, thats the problemquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Je kent er wel meer toch? Myraela?
En een paar is toch voldoende, dat zijn mijn ankers, en de rest ontmoet ik wel weer.
Oldbies-meet dan maar? En wat mij betreft mag na 15 jaar de term oldbie wel uitgebreid worden naar wat hogere usernummers dan 5000quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar als iedereen nu gewoon niet meer komt omdat het vroeger beter was zal het nooit meer iets worden.
Is toch allang gebeurd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oldbies-meet dan maar? En wat mij betreft mag na 15 jaar de term oldbie wel uitgebreid worden naar wat hogere usernummers dan 5000
Hoe is het onder je steenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oldbies-meet dan maar? En wat mij betreft mag na 15 jaar de term oldbie wel uitgebreid worden naar wat hogere usernummers dan 5000
Tot welke nummer gaat dat? Moet ook weer niet te hoog zo'n want dan is 't niet meer exclusiefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe is het onder je steen.
http://forum.fok.nl/forum/90
Met mij erbij is het idd altijd leukerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Een betere meeting begint bij jezelf.
Nou, lijkt me wel weer eens leuk hoor, maar die wildvreemden erbij hoeft van mij niet zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Maar oldbiesmeet, whatevermeet, als je maar een keer komt.
Kom ik aan met mn 141.000 userid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tot welke nummer gaat dat? Moet ook weer niet te hoog zo'n want dan is 't niet meer exclusief
Nee hoor: ik doe alsof. Ik heb gewoon twee PlayStations.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik het nooit probeer, jij bent degene die altijd een leven heeft
Gaan wij met z'n tweetjes in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, lijkt me wel weer eens leuk hoor, maar die wildvreemden erbij hoeft van mij niet zo
Ach kom, jij post gewoon met je originalquote:
PlayCL.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, Playstationnen of CL'en.
Eensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met mij erbij is het idd altijd leuker
Snap ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, lijkt me wel weer eens leuk hoor, maar die wildvreemden erbij hoeft van mij niet zo
Dat kunnen we gewoon een keer afspreken. Kleinere meet, voor toffe oldbiesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor.
Maar dat kan toch ook wel gewoon een keer, als Annie ook een keer kan bijv.
In dat geval kom ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met mij erbij is het idd altijd leuker
Gewoon geen open meetingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kunnen we gewoon een keer afspreken. Kleinere meet, voor toffe oldbies.
Ben mn wachtwoord kwijt. En mn mail-adres vast ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach kom, jij post gewoon met je original
CLangbangen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Is het al zomer? Dan kan ik me weer op het Haagse strand laten sandwichen door Air en Miss
Okay, byequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, soms laad een banner niet dan staat alles in het midden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Loopt Fok nou weer te kutten met reclames
En je kan geen abo meer afsluiten om er van af te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Loopt Fok nou weer te kutten met reclames
Of ik krijg een wit scherm met alleen de banner te zienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, soms laad een banner niet dan staat alles in het midden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor.
Maar dat kan toch ook wel gewoon een keer, als Annie ook een keer kan bijv.
En niet in de Stairwayquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De FOK!Shop is al een tijd kapot dus als ie afgelopen is kan je geen nieuwe meer afsluiten.quote:
Dat zie je verkeerd, we betalen niet om te mogen FOK!en, we betalen voor extra privilegesquote:
Tuurlijk wel, alleen via via, zie Samzz.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
De FOK!Shop is al een tijd kapot dus als ie afgelopen is kan je geen nieuwe meer afsluiten.
Serieus: zoals? Buiten de banners om, wat krijg ik extra?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, we betalen niet om te mogen FOK!en, we betalen voor extra privileges.
Was niet mijn idee ook hoor, ik ben niet tegen maar een andere tent is ook prima.quote:
Te lastig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen via via, zie Samzz.
Ik buk niet voor Dannyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen via via, zie Samzz.
quote:
quote:
Mexicaansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was niet mijn idee ook hoor, ik ben niet tegen maar een andere tent is ook prima.
Waar, Amsterdam, Utrecht?
Een geheel nieuw subforumquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Serieus: zoals? Buiten de banners om, wat krijg ik extra?
Iets dat goed bereikbaar is, prima eetgelegenheid en prima bier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was niet mijn idee ook hoor, ik ben niet tegen maar een andere tent is ook prima.
Ik ook niet, maar ik vind ads kutquote:
Daar gebruik ik toch allemaal niks van.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een geheel nieuw subforum. Extra opslagcapaciteit in PM, Fobo en profiel, o.a., beetje afhankelijk van welk abo je wilt.
Daar valt toch wel wel over te regelen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben mn wachtwoord kwijt. En mn mail-adres vast ook.
Dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gebruik ik toch allemaal niks van.
Ik las aidsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind ads kut.
Den Haag!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen adsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gebruik ik toch allemaal niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |