Nou, lijkt me wel weer eens leuk hoor, maar die wildvreemden erbij hoeft van mij niet zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Maar oldbiesmeet, whatevermeet, als je maar een keer komt.
Kom ik aan met mn 141.000 userid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tot welke nummer gaat dat? Moet ook weer niet te hoog zo'n want dan is 't niet meer exclusief
Nee hoor: ik doe alsof. Ik heb gewoon twee PlayStations.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik het nooit probeer, jij bent degene die altijd een leven heeft
Gaan wij met z'n tweetjes in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, lijkt me wel weer eens leuk hoor, maar die wildvreemden erbij hoeft van mij niet zo
Ach kom, jij post gewoon met je originalquote:
PlayCL.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, Playstationnen of CL'en.
Eensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met mij erbij is het idd altijd leuker
Snap ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, lijkt me wel weer eens leuk hoor, maar die wildvreemden erbij hoeft van mij niet zo
Dat kunnen we gewoon een keer afspreken. Kleinere meet, voor toffe oldbiesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor.
Maar dat kan toch ook wel gewoon een keer, als Annie ook een keer kan bijv.
In dat geval kom ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met mij erbij is het idd altijd leuker
Gewoon geen open meetingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kunnen we gewoon een keer afspreken. Kleinere meet, voor toffe oldbies.
Ben mn wachtwoord kwijt. En mn mail-adres vast ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach kom, jij post gewoon met je original
CLangbangen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Is het al zomer? Dan kan ik me weer op het Haagse strand laten sandwichen door Air en Miss
Okay, byequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kunnen we gewoon een keer afspreken. Kleinere meet, voor toffe oldbies.
Ja, soms laad een banner niet dan staat alles in het midden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Loopt Fok nou weer te kutten met reclames
En je kan geen abo meer afsluiten om er van af te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Loopt Fok nou weer te kutten met reclames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |