quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Aan echte vrienden/familie/lovers/scharrels wil ik ook nog wel eens gewoon iets weggeven, maar onbekenden moeten gewoon dokken.
Ja. Was met kerst dus er zat ook wat familie bij, 't eerste wat m'n vader zegt 'Lot! Ik schaam me voor je'.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wtf idd. Als je dat nou op marktplaats probeert OK, maar aan je familie?
En? Heeft ze dat gedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Was met kerst dus er zat ook wat familie bij, 't eerste wat m'n vader zegt 'Lot! Ik schaam me voor je'.
En m'n tante meteen 'Oooh, afzetter!', haha. Dus ik heb maar gezegd dat ze die dingen kan steken waar de zon niet schijnt.
In Utrecht werkenquote:
Praktisch gezien? Vakantiedagen heb je, of je hebt ze niet. Hoe kun je ze praktisch hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Utrecht werken
Tot de ontdekking komen dat je praktisch gezien wel 50 vakantiedagen per jaar hebt
Meer dan 20 heb je toch niet nodig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Utrecht werken
Tot de ontdekking komen dat je praktisch gezien wel 50 vakantiedagen per jaar hebt
26 avt dagen waarvan gezegd was dat ik die niet kan/mag opsparen, maar hoor van collega's dat er vrij soepel mee wordt omgegaan. Ik hoef er niet 1 per 2 weken te gebruiken, zolang ze voor het eind van het jaar maar op zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Praktisch gezien? Vakantiedagen heb je, of je hebt ze niet. Hoe kun je ze praktisch hebben.
Ah zo. Ja dat is wel lekker, heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
26 avt dagen waarvan gezegd was dat ik die niet kan/mag opsparen, maar hoor van collega's dat er vrij soepel mee wordt omgegaan. Ik hoef er niet 1 per 2 weken te gebruiken, zolang ze voor het eind van het jaar maar op zijn.
Ja, dus vroeg naar huis.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Gaat het weer zo'n trage dag worden?.
Helaas niet, maar goed, het leven is hardquote:
Schijnt dat je daar een echte vent van wordt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas niet, maar goed, het leven is hard.
Ik ben in ieder geval traagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Gaat het weer zo'n trage dag worden?.
Nog meer en ik ben Wolverinequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Schijnt dat je daar een echte vent van wordt.
Balen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Hier wordt het een drukke dag.. dus zo ideaal allemaal niet..
Uhm waarbij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Balen.
Waarom ben jij er morgen eigenlijk niet bij?
Le Film Du FOK! (taken 3, utrecht)quote:
So? Redelijk losstaand allemaal. En daarna een echte meetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat ik 1 en 2 ook niet heb gezien?
Dat houdt je niet tegen bij Taken hoor. Geen film voor de inhoudquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat ik 1 en 2 ook niet heb gezien?
Een echte meet.. bestaan die nog?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
So? Redelijk losstaand allemaal. En daarna een echte meet.
Blijkbaar, het is zelfs in de Stairwayquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar, het is zelfs in de Stairway.
Maar ik heb 2 kaarten, dus je kan mee.
Hoog Catherijnequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ow is dat vanuit het 25+ topic?
Waar zit de bios dan?
Inclusief adamantium klauwen en skelet plus regeneration skills?quote:
quote:
Nou ja zeg, wat was het laatst in Molly's danquote:
Ja, diequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ow is dat vanuit het 25+ topic?
Waar zit de bios dan?
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Inclusief adamantium klauwen en skelet plus regeneration skills?
Dat was een dikke gangbangquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat was het laatst in Molly's dan.
Nou ja, dat kwam in de buurt weer eensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat was het laatst in Molly's dan.
Nicequote:
Zo, dat moeten we nog maar een keertje overdoen hequote:
Ach, dat soort praktische dingen zie ik allemaal nog wel, ik heb genoeg dingen gedaan via FOK! die ik IRL nooit zou doenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga niet in optocht vorm naar de Stairways dan hoor.. doet me te veel denken aan een meet met dr.flash
Zoals neuken?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat soort praktische dingen zie ik allemaal nog wel, ik heb genoeg dingen gedaan via FOK! die ik IRL nooit zou doen.
Doe ff normaal zeg, dat soort barbaarse praktijken zijn inmiddels toch wel uitgestorven mag ik hopenquote:
Was wel erg gezelligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:47 schreef Bart het volgende:
Zo, dat moeten we nog maar een keertje overdoen he.
Same, maar die probeer ik dan ook te beperken tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat soort praktische dingen zie ik allemaal nog wel, ik heb genoeg dingen gedaan via FOK! die ik IRL nooit zou doen.
Maar je komt wel dus?.
Saaiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same, maar die probeer ik dan ook te beperken tegenwoordig![]()
Wanneer moet je het weten?
Is goed hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kent me toch?
Ok zal ik doenEven kijken naar het hoe en wat enzo
Het is wel relaxed vind ik, gewoon overdag, zaterdag, alle tijd, film, paar biertjes en evt eten in de Stairway, klinkt ouderwetsquote:
Dat had ik nou wel weer leuk gevondenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb al een afspraak. Anders had ik wel gekomen denk ik.
Dat zeggen zo veel mensen die niet komenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
Komt wel een keer. Lijkt mij sowieso leuk om meerdere mensen van hier gewoon weer eens te zien en sprekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik nou wel weer leuk gevonden.
Maar jij hebt er geen 4 uur reizen aanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel relaxed vind ik, gewoon overdag, zaterdag, alle tijd, film, paar biertjes en evt eten in de Stairway, klinkt ouderwets.
Snap ik ook wel weerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen 4 uur reizen aan
Voor de rest idd wel. Vraag is alleen of de rest/meet interessant/gezellig genoeg is
Ja, daarom, het is eeuwen geleden inmiddelsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Komt wel een keer. Lijkt mij sowieso leuk om meerdere mensen van hier gewoon weer eens te zien en spreken.
Ik heb je nog nooit gezienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Komt wel een keer. Lijkt mij sowieso leuk om meerdere mensen van hier gewoon weer eens te zien en spreken.
Afzeggen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
And the good news?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoi. Ik kots niet meer. Ik leef. Soort van.
Jij ook alquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoi. Ik kots niet meer. Ik leef. Soort van.
Maar het eerste is vaak in het beginstadium makkelijk op te lossenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verschil is dat het tweede meestal vrijwillig is.
Anniequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar, het is zelfs in de Stairway.
Maar ik heb 2 kaarten, dus je kan mee.
Shush jij, alsof jij ooit nog ergens komtquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb al twee dubbelgeplande borrels zaterdag. Leek me wel genoeg.
Corporate bitchquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ja hallo allemaal, ik heb nu vakantie. Alles gaat verder goed. Ik heb net een vast contract gekregen en een functie wijziging. Dus ik heb mijn ziel verkocht.
En daarbuiten adem ik nog en gaat alles prima.
[/management samenvatting]
Ik ben zwanger van je!quote:
ja, waarom ben jij er morgen niet, het is om de hoek voor je?quote:
Andere plannen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, waarom ben jij er morgen niet, het is om de hoek voor je?
Hehe, eindelijk. Hoef ik eindelijk niet meer met je te neukenquote:
Niet daar iigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Shush jij, alsof jij ooit nog ergens komt.
Echt wel. Ik wil 2.4 kind!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk. Hoef ik eindelijk niet meer met je te neuken.
CL, Cue_ en HW.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet daar iig
We komen er eigenlijk? De leuke mensen dan bedoel ik he?
Weet ik hetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet daar iig
Dan zorg je nu maar voor een 2.4lingquote:
Opzich een prima excuus natuurlijk, maar dan koop je maar een Vita en stream je maarquote:
Zucht. Ik ga zelf wel weer op zoekquote:
Werkt dat buiten bereik van je PS4?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich een prima excuus natuurlijk, maar dan koop je maar een Vita en stream je maar.
Je vroeg toch naar de leuke mensen? Of zitten er nog wat bij (aangezien je het hebt opgezocht) die ook leuk zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:21 schreef MissMSX het volgende:
In theorie zou het via internet moeten kunnen, maar aangezien het zelfs thuis met Wifi nogal lagt, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Werkt dat buiten bereik van je PS4?
Echt even zonder gedweep en geslijm, ik zou het oprecht heel erg leuk vinden om jou weer eens te zienquote:
En voor de rest niemand dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en voor de rest zien we wel wie er uit de zaal komt druppelen en we mee kunnen krijgen.
Ik moet nog even zoeken. Zie een filmmet in combi met een krasmeet. Dubbel uitzoekwerk dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vroeg toch naar de leuke mensen? Of zitten er nog wat bij (aangezien je het hebt opgezocht) die ook leuk zijn?
Misschien helpt het mee in m'n besluit
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet nog even zoeken. Zie een filmmet in combi met een krasmeet. Dubbel uitzoekwerk dus
De WiiU doet het prima, streamen. Dat loopt ook over Wifi (5Ghz). Maar bereik is laag (verdieping naar beneden en het is weg). Via internet lijkt handig, maar lagged waarschijnlijk teveelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In theorie zou het via internet moeten kunnen, maar aangezien het zelfs thuis met Wifi nogal lagt, eigenlijk niet.
Ik heb zo'n PS Vita TV maar die moet je eigenlijk ook gewoon aan de kabel hangen, dan werkt het geniaal, maar draadloos alleen met trage games..
Ik heb ook een WiiU en heb het idd alleen even getest met Zelda, dat kan je idd gewoon doorspelen op je controller als je naar de WC moetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De WiiU doet het prima, streamen. Dat loopt ook over Wifi (5Ghz). Maar bereik is laag (verdieping naar beneden en het is weg). Via internet lijkt handig, maar lagged waarschijnlijk teveel.
Ik vind het trouwens wel een pluspunt. Door kunnen spelen terwijl iemand anders de TV gebruikt. Pluspunt bij het kopen van een nieuwe console.
Ik gebruik het best veel omdat Anna meestal zit te klooien op de Xboxquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook een WiiU en heb het idd alleen even getest met Zelda, dat kan je idd gewoon doorspelen op je controller als je naar de WC moet.
Ja, het is echt heel handig, streaming, het is nu nog een beetje bewerkelijk, maar zal niet lang duren voor het overal kan.
Ja, voor dat soort dingen is het helemaal handig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gebruik het best veel omdat Anna meestal zit te klooien op de Xbox.
JA zeg hallo, en mijn figuur dan?!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zorg je nu maar voor een 2.4ling.
Jij wou zonodig zonder condoom, ik drong aan, jouw probleemquote:
Drong aan of drong naar binnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wou zonodig zonder condoom, ik drong aan, jouw probleem.
De details heb ik verdrongenquote:
Je denkt toch niet dat het licht aan was he?quote:
Ik zie geen lijstjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53
Let me know
Zo lelijk is Angel nou ook weer nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het licht aan was he?.
Als het je eigen zaad is niet lijkt me.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kom je niet aan van zaad slikken trouwens?
Tuurlijk wel, zitten in een mum van tijd vol zaadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik gok niet dat het pijn doet aan je ogen als ie voor je staat
Daar heb je wel een goed puntquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk wel, zitten in een mum van tijd vol zaad.
Thanks.quote:
Ik had niet verder hoeven kijkenquote:
Ja, om de een of andere reden bedenk ik met dat soort dingen altijd door zijn ranspraatquote:
Niet heel onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, om de een of andere reden bedenk ik met dat soort dingen altijd door zijn ranspraat.
Je kent er wel meer toch? Myraela?quote:
Vroeger waren de meets beter...quote:
Eens, maar als iedereen nu gewoon niet meer komt omdat het vroeger beter was zal het nooit meer iets worden.quote:
Ken er idd wel meer, thats the problemquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Je kent er wel meer toch? Myraela?
En een paar is toch voldoende, dat zijn mijn ankers, en de rest ontmoet ik wel weer.
Oldbies-meet dan maar? En wat mij betreft mag na 15 jaar de term oldbie wel uitgebreid worden naar wat hogere usernummers dan 5000quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar als iedereen nu gewoon niet meer komt omdat het vroeger beter was zal het nooit meer iets worden.
Is toch allang gebeurd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oldbies-meet dan maar? En wat mij betreft mag na 15 jaar de term oldbie wel uitgebreid worden naar wat hogere usernummers dan 5000
Hoe is het onder je steenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oldbies-meet dan maar? En wat mij betreft mag na 15 jaar de term oldbie wel uitgebreid worden naar wat hogere usernummers dan 5000
Tot welke nummer gaat dat? Moet ook weer niet te hoog zo'n want dan is 't niet meer exclusiefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe is het onder je steen.
http://forum.fok.nl/forum/90
Met mij erbij is het idd altijd leukerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Een betere meeting begint bij jezelf.
Nou, lijkt me wel weer eens leuk hoor, maar die wildvreemden erbij hoeft van mij niet zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Maar oldbiesmeet, whatevermeet, als je maar een keer komt.
Kom ik aan met mn 141.000 userid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tot welke nummer gaat dat? Moet ook weer niet te hoog zo'n want dan is 't niet meer exclusief
Nee hoor: ik doe alsof. Ik heb gewoon twee PlayStations.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik het nooit probeer, jij bent degene die altijd een leven heeft
Gaan wij met z'n tweetjes in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, lijkt me wel weer eens leuk hoor, maar die wildvreemden erbij hoeft van mij niet zo
Ach kom, jij post gewoon met je originalquote:
PlayCL.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, Playstationnen of CL'en.
Eensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met mij erbij is het idd altijd leuker
Snap ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, lijkt me wel weer eens leuk hoor, maar die wildvreemden erbij hoeft van mij niet zo
Dat kunnen we gewoon een keer afspreken. Kleinere meet, voor toffe oldbiesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor.
Maar dat kan toch ook wel gewoon een keer, als Annie ook een keer kan bijv.
In dat geval kom ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met mij erbij is het idd altijd leuker
Gewoon geen open meetingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kunnen we gewoon een keer afspreken. Kleinere meet, voor toffe oldbies.
Ben mn wachtwoord kwijt. En mn mail-adres vast ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach kom, jij post gewoon met je original
CLangbangen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Is het al zomer? Dan kan ik me weer op het Haagse strand laten sandwichen door Air en Miss
Okay, byequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, soms laad een banner niet dan staat alles in het midden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Loopt Fok nou weer te kutten met reclames
En je kan geen abo meer afsluiten om er van af te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Loopt Fok nou weer te kutten met reclames
Of ik krijg een wit scherm met alleen de banner te zienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, soms laad een banner niet dan staat alles in het midden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor.
Maar dat kan toch ook wel gewoon een keer, als Annie ook een keer kan bijv.
En niet in de Stairwayquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De FOK!Shop is al een tijd kapot dus als ie afgelopen is kan je geen nieuwe meer afsluiten.quote:
Dat zie je verkeerd, we betalen niet om te mogen FOK!en, we betalen voor extra privilegesquote:
Tuurlijk wel, alleen via via, zie Samzz.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
De FOK!Shop is al een tijd kapot dus als ie afgelopen is kan je geen nieuwe meer afsluiten.
Serieus: zoals? Buiten de banners om, wat krijg ik extra?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, we betalen niet om te mogen FOK!en, we betalen voor extra privileges.
Was niet mijn idee ook hoor, ik ben niet tegen maar een andere tent is ook prima.quote:
Te lastig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen via via, zie Samzz.
Ik buk niet voor Dannyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen via via, zie Samzz.
quote:
quote:
Mexicaansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was niet mijn idee ook hoor, ik ben niet tegen maar een andere tent is ook prima.
Waar, Amsterdam, Utrecht?
Een geheel nieuw subforumquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Serieus: zoals? Buiten de banners om, wat krijg ik extra?
Iets dat goed bereikbaar is, prima eetgelegenheid en prima bier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was niet mijn idee ook hoor, ik ben niet tegen maar een andere tent is ook prima.
Ik ook niet, maar ik vind ads kutquote:
Daar gebruik ik toch allemaal niks van.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een geheel nieuw subforum. Extra opslagcapaciteit in PM, Fobo en profiel, o.a., beetje afhankelijk van welk abo je wilt.
Daar valt toch wel wel over te regelen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben mn wachtwoord kwijt. En mn mail-adres vast ook.
Dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gebruik ik toch allemaal niks van.
Ik las aidsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind ads kut.
Den Haag!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen adsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gebruik ik toch allemaal niks van.
Mij ook niet zo veel, Amsterdam is uiteraard handiger voor mij, maar Utrecht ben ik ook met 30 min wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iets dat goed bereikbaar is, prima eetgelegenheid en prima bier.
Ergo, het maakt mij geen ruk uit. Beide is 30 minuten van mijn hut.
Leeft dat subforum?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen ads.
Maar goed, ik gebruik 't wel, deels. En ik vind een abo wel leuk want subforum.
Ja, dat dacht ik wel weerquote:
Ja, pleur op. Voor mij is het altijd een takkeeind wegquote:
Beter dan Oldbie Only? Zitten daar toffe mensen?quote:
Het is een winderige versie van Utrecht met een strandquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel weer.
Maar er is geen kut te doen in dat kutdorp.
Ik weet niet wat Oldbie Only isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter dan Oldbie Only? Zitten daar toffe mensen?
Ach, het maakt geen reet uit. Kan toch geen Abo nemen.
Het scheelt. Den Haag heeft wel leuke tenten. En ik kan nog wat mensen tot Utrecht mee terug nemen. Dit keer zonder Kever overigensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, pleur op. Voor mij is het altijd een takkeeind weg
Ja, en met alle kroegen verspreid over de stad, als er 1 niet leuk is ben je een uur onderweg naar een anderequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een winderige versie van Utrecht met een strand
Nee, want de shop is kapotquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Oldbie Only is. Tuurlijk kan jij een abo nemen, mits je geld hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt. Den Haag heeft wel leuke tenten. En ik kan nog wat mensen tot Utrecht mee terug nemen. Dit keer zonder Kever overigens.
Hoe weet jij dat nou? Je komt er nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel weer.
Maar er is geen kut te doen in dat kutdorp.
Was er niet een keer een karaoke-meet geweest?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en met alle kroegen verspreid over de stad, als er 1 niet leuk is ben je een uur onderweg naar een andere.
Wat is dat met die abo's dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter dan Oldbie Only? Zitten daar toffe mensen?
Ach, het maakt geen reet uit. Kan toch geen Abo nemen.
Ik heb er een jaar gewerkt en 9 maanden een vriendin gehadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je komt er nooit
Geen idee, ik ben er wel eens op een meet geweest geloof ik, maar das echt jaren terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet een keer een karaoke-meet geweest?
Kever weg?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt. Den Haag heeft wel leuke tenten. En ik kan nog wat mensen tot Utrecht mee terug nemen. Dit keer zonder Kever overigens.
Daarom kan je nog wel een abo kopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, want de shop is kapot. Geld is het probleem niet
.
Echt niet waar!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en met alle kroegen verspreid over de stad, als er 1 niet leuk is ben je een uur onderweg naar een andere.
Jij hebt tieten. Dat is makkelijkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je nog wel een abo kopen. Gewoon kiezen welke je wilt voor hoe lang, geld overmaken naar Danny met daarbij userID, username, welke abo en hoe lang en diezelfde info ook even in DM/PM naar hem toe en het is in een paar uur geregeld. Bij mij tenminste.
Wat heb jij tegen DHquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ok, voor 1 keer, als de "juiste" mensen komen wil ik wel weer een keer naar DH hoor.
Je mag ze wel lenen, hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt tieten. Dat is makkelijker.
Gij barmhartige Sameritaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ok, voor 1 keer, als de "juiste" mensen komen wil ik wel weer een keer naar DH hoor.
Tieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt tieten. Dat is makkelijker.
Tikje overdreven, maar Kane en Anouk lopen er in het wild rond *ril*quote:
In 18vuursteenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewerkt en 9 maanden een vriendin gehad.
Ik heb het filmpje nog wel ergens liggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet een keer een karaoke-meet geweest?
Kane bestaat niet meer. Thank god.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje overdreven, maar Kane en Anouk lopen er in het wild rond *ril*.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al 2 jaar. Niet meer te betalen qua onderhoud
Kane is doodquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar Dinand is nog niet getermineerd en ritueel uitgestrooid over een berg kernafvalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kane bestaat niet meer. Thank god.
En Anouk woont toch in jou dorp?
Euh... al lang niet meer toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt woont in Adam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kane bestaat niet meer. Thank god.
En Anouk woont toch in jou dorp?
Dat was een lease autoquote:
Anouk woont toch in Amsterdam?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi. Geregeld danquote:
Primaquote:
Panda is ook tof, vriendin van me heeft hem. Scheurt lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was een lease autoIk ben vorig jaar van baan gewisseld. Ze doen hier alleen niet aan lease auto's (uitzonderingen daar gelaten). Dus toen moest ik een auto kopen.
Als je net zo snel vertaald als je hier doet reageren dan spreken we allemaal al duits voor jij een serie hebt vertaald in het nederlandsquote:
Bij Miss thuis natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima.
Weet jij een leuke, gezellige tent ergens niet te ver van CS?
Prima auto. Makkelijk in onderhoud. Ruimer dan een Up. Burgerlijk as fuckquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Panda is ook tof, vriendin van me heeft hem. Scheurt lekker
Jezus ik was één minuut iets anders doen en jullie zijn meteen een blz verderquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je net zo snel vertaald als je hier doet reageren dan spreken we allemaal al duits voor jij een serie hebt vertaald in het nederlands
Ouderwetsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik was één minuut iets anders doen en jullie zijn meteen een blz verder
Dat valt te bezien, maar als het helpt bij het verkrijgen van je abo, hè wie ben ik dan om niet even te helpen.quote:
Nee, want kutstad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima.
Weet jij een leuke, gezellige tent ergens niet te ver van CS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik heb een fiets. Nog makkelijker in onderhoud. Ook burgerlijk en ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima auto. Makkelijk in onderhoud. Ruimer dan een Up. Burgerlijk as fuck.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want kutstad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten erbij. En kotsen in de goot na afloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb je al een labrador?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima auto. Makkelijk in onderhoud. Ruimer dan een Up. Burgerlijk as fuck.
Als er iets ver bij CS vandaan is...quote:
Met een fiets duren mijn ritten naar Noord Groningen wat langerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een fiets. Nog makkelijker in onderhoud. Ook burgerlijk en ook weer niet.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want kutstad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Prima, gewoon een beetje een pub oid lijkt me prima, niet te classy.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Kotsen doet hij maar op utrechtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eten erbij. En kotsen in de goot na afloop.
Dat was geen serieuze toezeggingquote:
Er stopt een tramquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als er iets ver bij CS vandaan is...
Fiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een fiets. Nog makkelijker in onderhoud. Ook burgerlijk en ook weer niet.
Een bakfiets. da's pas ergquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een knalgele omafiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Fiets.
Ik heb er 5. Beetje veel eigenlijk.
Worden vanzelf wel gaandeweg gejat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Fiets.
Ik heb er 5. Beetje veel eigenlijk.
Dan eten we bij Set en rollen we direct de Fiddler inquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo he?.
Prima, gewoon een beetje een pub oid lijkt me prima, niet te classy.
Nee. Wel 3 katten. Een sloot vissen. En een dierenarts.quote:
Ja, true. Liefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stopt een tramMoeten die luie donders maar eens moeite doen.
Niet naar west Duitsland gaan een optie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met een fiets duren mijn ritten naar Noord Groningen wat langer.
Katten is nog burgerlijker dan een labrador.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Wel 3 katten. Een sloot vissen. En een dierenarts.
Geen kinderen. 3 spelcomputers in een straal van 30 cm (waarvan 2 voor mijn vrouw). En een hoop boeken.
Was dat bij die Indo? Of is dat weer een andere geweest?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Dat etentje in DH met Nixx en Plaat![]()
Vroegâh
Wel handig, zo'n inwonende dierenarts. Ik heb eigenlijk nog een bepaald zalfje voor m'n beesten nodig maar heb eigenlijk geen zin om weer voor een heel consult te betalen, kijk je vriendin eens lief aanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Wel 3 katten. Een sloot vissen. En een dierenarts.
Geen kinderen. 3 spelcomputers in een straal van 30 cm (waarvan 2 voor mijn vrouw). En een hoop boeken.
Zegt me allemaal niets, dus mij bestquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan eten we bij Set en rollen we direct de Fiddler in
Eh... Argentijns?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Was dat bij die Indo? Of is dat weer een andere geweest?
Platoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Vroegâh
Voor mijn tijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Vroegâh
Vrouwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n inwonende dierenarts. Ik heb eigenlijk nog een bepaald zalfje voor m'n beesten nodig maar heb eigenlijk geen zin om weer voor een heel consult te betalen, kijk je vriendin eens lief aan
Nog geen eentje gejat zelfs! *afkloppen*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden vanzelf wel gaandeweg gejat.
Het zou helpen als je haar zijn vrouw noemtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n inwonende dierenarts. Ik heb eigenlijk nog een bepaald zalfje voor m'n beesten nodig maar heb eigenlijk geen zin om weer voor een heel consult te betalen, kijk je vriendin eens lief aan
Toen alle beter was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Vroegâh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |