quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Aan echte vrienden/familie/lovers/scharrels wil ik ook nog wel eens gewoon iets weggeven, maar onbekenden moeten gewoon dokken.
Ja. Was met kerst dus er zat ook wat familie bij, 't eerste wat m'n vader zegt 'Lot! Ik schaam me voor je'.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wtf idd. Als je dat nou op marktplaats probeert OK, maar aan je familie?
En? Heeft ze dat gedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Was met kerst dus er zat ook wat familie bij, 't eerste wat m'n vader zegt 'Lot! Ik schaam me voor je'.
En m'n tante meteen 'Oooh, afzetter!', haha. Dus ik heb maar gezegd dat ze die dingen kan steken waar de zon niet schijnt.
In Utrecht werkenquote:
Praktisch gezien? Vakantiedagen heb je, of je hebt ze niet. Hoe kun je ze praktisch hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Utrecht werken
Tot de ontdekking komen dat je praktisch gezien wel 50 vakantiedagen per jaar hebt
Meer dan 20 heb je toch niet nodig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Utrecht werken
Tot de ontdekking komen dat je praktisch gezien wel 50 vakantiedagen per jaar hebt
26 avt dagen waarvan gezegd was dat ik die niet kan/mag opsparen, maar hoor van collega's dat er vrij soepel mee wordt omgegaan. Ik hoef er niet 1 per 2 weken te gebruiken, zolang ze voor het eind van het jaar maar op zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Praktisch gezien? Vakantiedagen heb je, of je hebt ze niet. Hoe kun je ze praktisch hebben.
Ah zo. Ja dat is wel lekker, heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
26 avt dagen waarvan gezegd was dat ik die niet kan/mag opsparen, maar hoor van collega's dat er vrij soepel mee wordt omgegaan. Ik hoef er niet 1 per 2 weken te gebruiken, zolang ze voor het eind van het jaar maar op zijn.
Ja, dus vroeg naar huis.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Gaat het weer zo'n trage dag worden?.
Helaas niet, maar goed, het leven is hardquote:
Schijnt dat je daar een echte vent van wordt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas niet, maar goed, het leven is hard.
Ik ben in ieder geval traagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Gaat het weer zo'n trage dag worden?.
Nog meer en ik ben Wolverinequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Schijnt dat je daar een echte vent van wordt.
Balen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Hier wordt het een drukke dag.. dus zo ideaal allemaal niet..
Uhm waarbij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Balen.
Waarom ben jij er morgen eigenlijk niet bij?
Le Film Du FOK! (taken 3, utrecht)quote:
So? Redelijk losstaand allemaal. En daarna een echte meetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat ik 1 en 2 ook niet heb gezien?
Dat houdt je niet tegen bij Taken hoor. Geen film voor de inhoudquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, misschien omdat ik 1 en 2 ook niet heb gezien?
Een echte meet.. bestaan die nog?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
So? Redelijk losstaand allemaal. En daarna een echte meet.
Blijkbaar, het is zelfs in de Stairwayquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar, het is zelfs in de Stairway.
Maar ik heb 2 kaarten, dus je kan mee.
Hoog Catherijnequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ow is dat vanuit het 25+ topic?
Waar zit de bios dan?
Inclusief adamantium klauwen en skelet plus regeneration skills?quote:
quote:
Nou ja zeg, wat was het laatst in Molly's danquote:
Ja, diequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ow is dat vanuit het 25+ topic?
Waar zit de bios dan?
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Inclusief adamantium klauwen en skelet plus regeneration skills?
Dat was een dikke gangbangquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat was het laatst in Molly's dan.
Nou ja, dat kwam in de buurt weer eensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat was het laatst in Molly's dan.
Nicequote:
Zo, dat moeten we nog maar een keertje overdoen hequote:
Ach, dat soort praktische dingen zie ik allemaal nog wel, ik heb genoeg dingen gedaan via FOK! die ik IRL nooit zou doenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga niet in optocht vorm naar de Stairways dan hoor.. doet me te veel denken aan een meet met dr.flash
Zoals neuken?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat soort praktische dingen zie ik allemaal nog wel, ik heb genoeg dingen gedaan via FOK! die ik IRL nooit zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |