SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 januari - Lasergamen in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 januari – Kunsthal Rotterdam: 50 jaar James BondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
![]()
Een uitvalsbasis, de kroeg, is wel handig om mee te beginnen met een meet denk ik.
1 van de "FOK! locaties" is Mick O'connels, irish pub. Maar weet niet of iedereen dat leuk vindt, tis wel groot iig.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Florin is ook leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Een uitvalsbasis, de kroeg, is wel handig om mee te beginnen met een meet denk ik.
1 van de "FOK! locaties" is Mick O'connels, irish pub. Maar weet niet of iedereen dat leuk vindt, tis wel groot iig.
Tap tap tap![]()
Die is wel iets dichterbij, is het groot genoeg voor zaterdagmiddag en dan 12+ mensen?quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zie net dat er nog een paar kaarten zijn trouwens.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vroegâh heb ik er weleens een verjaardag gevierd en om de week een pubquiz gedaan. Er staan kleine tafeltjes en er is één grote tafel met plek voor aardig wat mensen, daar zaten wij altijd. Als je reserveert krijg je misschien die. Maar bij de Mick moet je ook tafels bij elkaar zetten, daar hebben we weleens met een groep van 30 gegeten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is wel iets dichterbij, is het groot genoeg voor zaterdagmiddag en dan 12+ mensen?Tap tap tap![]()
Opzich is alles prima, als er maar een plan isquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegâh heb ik er weleens een verjaardag gevierd en om de week een pubquiz gedaan. Er staan kleine tafeltjes en er is één grote tafel met plek voor aardig wat mensen, daar zaten wij altijd. Als je reserveert krijg je misschien die..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Elke keer als ik dit topic voorbij zie komen denk ik dat er een foto van een wietplant in de OP staat.![]()
Inderdaad anders kan ik als autist uit stress al niet meer komen en blijf ik op mijn zolderkamer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is alles prima, als er maar een plan is.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad anders kan ik als autist uit stress al niet meer komen en blijf ik op mijn zolderkamer..
En ervaring wijst uit dat je dan gewoon niets hebt zaterdag en kleine groepjes uitwaaieren.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Daar heb ik dan weer te weinig meet-ervaring voor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ook.
En ervaring wijst uit dat je dan gewoon niets hebt zaterdag en kleine groepjes uitwaaieren.
Ik heb er in 15 jaar FOK! wel een paar meegemaakt/georganiseerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer te weinig meet-ervaring voor..
Get woke, go broke!![]()
Er zijn nog "bakken" kaarten volgens Breuls zelfs, dus hup, aanmelden,meeten, GAAN!.
Get woke, go broke!![]()
Ok, ik heb even een belrondje gedaan en als je uitgaat van een groep van 15 zit er nog verrassend veel vol als je niet gegarandeerd blijft eten (logisch ook wel). Dus bij deze is het, lekker cliché, de Stairway geworden. Er wordt daar nu rekening gehouden met een groep van +/- 15 personen.
Het wordt slecht weer lees ik net, dus hoewel oa Mick O'connels bijvoorbeeld een betere suggestie is, is dat niet echt handiger qua locatie etc, zeker aangezien er volgens mij ook best veel mensen met de trein komen en altijd iedereen de Stairway wel weet te vinden.
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 januari - Lasergamen in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 januari – Kunsthal Rotterdam: 50 jaar James BondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
[ Bericht 0% gewijzigd door Yvie_lu op 08-01-2015 11:51:23 ]![]()
Prima! Een plan is all we need.
En je kan evt ook eten bij Stairway natuurlijk, al moet je er geen haast hebben.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik snap het aanmeldsysteem niet zo, ik kom gewoon.
Get woke, go broke!![]()
Iets met copy-pastenquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Tap tap tap![]()
Heb je er tussen gezetquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
![]()
![]()
Veel makkelijker zoquote:.
Tnx.
Get woke, go broke!![]()
Shit nu komt er ook een modje, moet ik mij nog gedragen ook.
Ik heb geen slotjes IRL hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:53 schreef aeque het volgende:
Shit nu komt er ook een modje, moet ik mij nog gedragen ook..
Get woke, go broke!![]()
Voor mij ook, maar schijnt helemaal veranderd te zijn, geen muziekspullen aan de muur meer etc...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:59 schreef Myraela het volgende:
Stairway dus. Lang geleden, vind het wel tof.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je neemt wel post-its mee zodat je notes kunt geven?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Noten kan mobielquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Je neemt wel post-its mee zodat je notes kunt geven?.
Get woke, go broke!![]()
Dan ga ik mijn best doen, heb ik ook eindelijk eens een note.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Succes ermee, als het een leuke meet is komt mijn smartphone niet uit mijn broekzak hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn best doen, heb ik ook eindelijk eens een note..
Get woke, go broke!![]()
OI!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:24 schreef Myraela het volgende:
Op meets dan, op het forum is het wel een pretensieuze lul.
IRL ook.
Get woke, go broke!![]()
Ik ga de hele tijd achter Twi zijn brede staan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:00 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst in een lange tijd een meet waarbij ik de meeste mensen niet ken.![]()
Z'n brede watquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga de hele tijd achter Twi zijn brede staan.
Tap tap tap![]()
Ja he, ik krijg er ook al trek vanquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:02 schreef Myraela het volgende:
Even menu van de stairway gekeken, denk dat ik daar gewoon ga eten. Supergoedkoop.
Tap tap tap![]()
Ik kan me bijna niet voorstellen dat we daar niet gaan eten, omdat het ook echt etenstijd is na die film. Ach, zolang we niet bij Subway belanden vind ik het al lang best.![]()
Ja, dat is prima te doen, ff steak tussendoor en weer gaan.
Get woke, go broke!![]()
Gewoon ff wachten toch, wel zo gezellig/sociaalquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:51 schreef Myraela het volgende:
Wachten we trouwens na de bios meteen even of zien we elkaar in Stairway gewoon?![]()
![]()
Gezellig in optocht naar de drankquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon ff wachten toch, wel zo gezellig/sociaal.
Get woke, go broke!![]()
Ik zal vanavond even iedereen die aangegeven heeft interesse te hebben een PM met daarin de laatste details etc. sturen.![]()
Handig zo'n coordinatricequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zal vanavond even iedereen die aangegeven heeft interesse te hebben een PM met daarin de laatste details etc. sturen..
Get woke, go broke!![]()
Nee nee, je doet het uitstekendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen hoor, jij hebt super veel meer meet-ervaring dan ik natuur.
Ik koop wel een wijntje voor je ofzo.
Get woke, go broke!![]()
Das mooi kut voor je danquote:.
Nee, lekker belangrijk.
Get woke, go broke!![]()
Beetje discriminerende TT dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mooi kut voor je dan.
Nee, lekker belangrijk.
![]()
![]()
Dit is een bestaande reeks waar nu toevallig een meeting aan gekoppeld isquote:.
Get woke, go broke!![]()
Waarom is dat discriminerend..?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Weet ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is een bestaande reeks waar nu toevallig een meeting aan gekoppeld is.
![]()
![]()
Welnee, voor jou is er ook gewoon een meettopic hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Leeftijdsdiscriminatie.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Waar dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Welnee, voor jou is er ook gewoon een meettopic hoor.![]()
![]()
Geen idee, ik weet alleen van het bestaan af.quote:Maar goed, nu wel weer genoeg SC hier.
Ik kom net achter dat ik helemaal niet naar de meet kan. Gelukkig stond ik nog niet op de lijst.ROBODEMONS..................|:(![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:37 schreef Morrigan het volgende:
Ik kom net achter dat ik helemaal niet naar de meet kan. Gelukkig stond ik nog niet op de lijst..
Regel dat dan.
Get woke, go broke!![]()
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 januari - Lasergamen in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 januari – Kunsthal Rotterdam: 50 jaar James BondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2015 14:04:29 ]![]()
Ik ook maar ze hebben mij geaccepteerd als een van henzelf.quote:
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Ik heb me ook net opgegeven en ben wel in voor een hapje/drankje na afloopquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 januari - Lasergamen in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 januari – Kunsthal Rotterdam: 50 jaar James BondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
Zijn er mensen die met de trein gaan vanuit Rotterdam?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:04 schreef DrNick het volgende:
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 januari - Lasergamen in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta er al tussen.SPOILER: Zaterdag 24 januari – Kunsthal Rotterdam: 50 jaar James BondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!ROBODEMONS..................|:(![]()
Serieus? gisteren waren er nog bakken kaarten...quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Actie liep tot vandaag 12:00 uur stond er op de pagina.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus? gisteren waren er nog bakken kaarten...![]()
Heej, ik kon mezelf nog wel aanmeldenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Actie liep tot vandaag 12:00 uur stond er op de pagina.Ik kom morgen die kant op, ben waarschijnlijk de oudste dus niet moeilijk te herkennen
![]()
![]()
ow, dacht dat het tot morgen 12:00 was, blijkbaar klopt dat dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Actie liep tot vandaag 12:00 uur stond er op de pagina..
Get woke, go broke!![]()
Vraag of jij er wat van mij mag hebben, heb er ruim 50 geloof ik (niet dat het mij boeitquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn best doen, heb ik ook eindelijk eens een note.)
![]()
![]()
Ik dacht al. Kon ook nog een kaartje bemachtigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej, ik kon mezelf nog wel aanmeldenIk kom morgen die kant op, ben waarschijnlijk de oudste dus niet moeilijk te herkennen
ROBODEMONS..................|:(![]()
Ik kom vanuit Zoetermeer, gezien de werkzaamheden op het spoor, waarschijnlijk met de auto.
Mocht er iemand een lift nodig hebben of samen met de trein willen gaan, dan hoor ik het wel.
Ik heb mij ook na 12.00 aangemeld, op de ticket pagina stond dat de actie loopt tot 10 januari 12.00, dus niet tot 9 januari.![]()
Kom er langs. Reis wel eersteklasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef aeque het volgende:
Zijn er mensen die met de trein gaan vanuit Rotterdam?![]()
![]()
Maar als je een meereiskaartje hebt; profit
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2015 14:55:37 ]![]()
Ook dat is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een stuk tweedeklas meereizen ..![]()
Ja hierzoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef aeque het volgende:
Zijn er mensen die met de trein gaan vanuit Rotterdam?Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Ik, vanaf CS.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:14 schreef chocovlokje het volgende:
Gaat er toevallig ook nog iemand vanuit Amsterdam met de trein?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Deze bejaarde komt ook. Dus voor alle haters, meld je aan en kom ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand al een idee waar er naartoe gegaan wordt na de film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik heb zojuist een PM naar iedereen gestuurd die op de lijst staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Yvie_lu op 09-01-2015 19:36:21 ]![]()
Laatste versie, laat even weten als je onverhoopt toch niet kan, dan hoeven we niet op je te wachten en ons geen zorgen te maken als je er niet op tijd bent.
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Ontvangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ok, ik heb zojuist een PM naar iedereen gestuurd die op de lijst staat.
Tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ok, ik heb zojuist een PM naar iedereen gestuurd die op de lijst staat.Ontvangen. Duidelijk geschreven. Wauw ik ontmoet opeens allemaal nieuwe mensen morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: