Voor mij ook, maar schijnt helemaal veranderd te zijn, geen muziekspullen aan de muur meer etc...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:59 schreef Myraela het volgende:
Stairway dus. Lang geleden, vind het wel tof.
Je neemt wel post-its mee zodat je notes kunt geven?quote:
Noten kan mobielquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Je neemt wel post-its mee zodat je notes kunt geven?
Dan ga ik mijn best doen, heb ik ook eindelijk eens een note.quote:
Succes ermee, als het een leuke meet is komt mijn smartphone niet uit mijn broekzak hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn best doen, heb ik ook eindelijk eens een note.
OI!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:24 schreef Myraela het volgende:
Op meets dan, op het forum is het wel een pretensieuze lul.
Ik ga de hele tijd achter Twi zijn brede staan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:00 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst in een lange tijd een meet waarbij ik de meeste mensen niet ken.
Z'n brede watquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga de hele tijd achter Twi zijn brede staan.
Ja he, ik krijg er ook al trek vanquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:02 schreef Myraela het volgende:
Even menu van de stairway gekeken, denk dat ik daar gewoon ga eten. Supergoedkoop.
Gewoon ff wachten toch, wel zo gezellig/sociaalquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:51 schreef Myraela het volgende:
Wachten we trouwens na de bios meteen even of zien we elkaar in Stairway gewoon?
Gezellig in optocht naar de drankquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon ff wachten toch, wel zo gezellig/sociaal
Handig zo'n coordinatricequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zal vanavond even iedereen die aangegeven heeft interesse te hebben een PM met daarin de laatste details etc. sturen.
Nee nee, je doet het uitstekendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen hoor, jij hebt super veel meer meet-ervaring dan ik natuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |