Euh... al lang niet meer toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje overdreven, maar Kane en Anouk lopen er in het wild rond *ril*.
Klopt woont in Adam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kane bestaat niet meer. Thank god.
En Anouk woont toch in jou dorp?
Dat was een lease autoquote:
Anouk woont toch in Amsterdam?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje overdreven, maar Kane en Anouk lopen er in het wild rond *ril*.
Mooi. Geregeld danquote:
Primaquote:
Panda is ook tof, vriendin van me heeft hem. Scheurt lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was een lease autoIk ben vorig jaar van baan gewisseld. Ze doen hier alleen niet aan lease auto's (uitzonderingen daar gelaten). Dus toen moest ik een auto kopen.
Als je net zo snel vertaald als je hier doet reageren dan spreken we allemaal al duits voor jij een serie hebt vertaald in het nederlandsquote:
Bij Miss thuis natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima.
Weet jij een leuke, gezellige tent ergens niet te ver van CS?
Prima auto. Makkelijk in onderhoud. Ruimer dan een Up. Burgerlijk as fuckquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Panda is ook tof, vriendin van me heeft hem. Scheurt lekker
Jezus ik was één minuut iets anders doen en jullie zijn meteen een blz verderquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je net zo snel vertaald als je hier doet reageren dan spreken we allemaal al duits voor jij een serie hebt vertaald in het nederlands
Ouderwetsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik was één minuut iets anders doen en jullie zijn meteen een blz verder
Dat valt te bezien, maar als het helpt bij het verkrijgen van je abo, hè wie ben ik dan om niet even te helpen.quote:
Nee, want kutstad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima.
Weet jij een leuke, gezellige tent ergens niet te ver van CS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik heb een fiets. Nog makkelijker in onderhoud. Ook burgerlijk en ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima auto. Makkelijk in onderhoud. Ruimer dan een Up. Burgerlijk as fuck.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want kutstad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten erbij. En kotsen in de goot na afloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb je al een labrador?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima auto. Makkelijk in onderhoud. Ruimer dan een Up. Burgerlijk as fuck.
Als er iets ver bij CS vandaan is...quote:
Met een fiets duren mijn ritten naar Noord Groningen wat langerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een fiets. Nog makkelijker in onderhoud. Ook burgerlijk en ook weer niet.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want kutstad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Prima, gewoon een beetje een pub oid lijkt me prima, niet te classy.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Kotsen doet hij maar op utrechtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eten erbij. En kotsen in de goot na afloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |