Ik heb er een jaar gewerkt en 9 maanden een vriendin gehadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je komt er nooit
Geen idee, ik ben er wel eens op een meet geweest geloof ik, maar das echt jaren terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet een keer een karaoke-meet geweest?
Kever weg?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt. Den Haag heeft wel leuke tenten. En ik kan nog wat mensen tot Utrecht mee terug nemen. Dit keer zonder Kever overigens.
Daarom kan je nog wel een abo kopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, want de shop is kapot. Geld is het probleem niet
.
Echt niet waar!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en met alle kroegen verspreid over de stad, als er 1 niet leuk is ben je een uur onderweg naar een andere.
Jij hebt tieten. Dat is makkelijkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je nog wel een abo kopen. Gewoon kiezen welke je wilt voor hoe lang, geld overmaken naar Danny met daarbij userID, username, welke abo en hoe lang en diezelfde info ook even in DM/PM naar hem toe en het is in een paar uur geregeld. Bij mij tenminste.
Wat heb jij tegen DHquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ok, voor 1 keer, als de "juiste" mensen komen wil ik wel weer een keer naar DH hoor.
Je mag ze wel lenen, hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt tieten. Dat is makkelijker.
Gij barmhartige Sameritaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ok, voor 1 keer, als de "juiste" mensen komen wil ik wel weer een keer naar DH hoor.
Tieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt tieten. Dat is makkelijker.
Tikje overdreven, maar Kane en Anouk lopen er in het wild rond *ril*quote:
In 18vuursteenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewerkt en 9 maanden een vriendin gehad.
Ik heb het filmpje nog wel ergens liggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was er niet een keer een karaoke-meet geweest?
Kane bestaat niet meer. Thank god.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje overdreven, maar Kane en Anouk lopen er in het wild rond *ril*.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al 2 jaar. Niet meer te betalen qua onderhoud
Kane is doodquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje overdreven, maar Kane en Anouk lopen er in het wild rond *ril*.
True, maar Dinand is nog niet getermineerd en ritueel uitgestrooid over een berg kernafvalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kane bestaat niet meer. Thank god.
En Anouk woont toch in jou dorp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |